meget dybt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2013

morethanperfect

Vi havde også lige den snak den anden dag

Ville vælge mine børn .. SELVFØLGELIG ville jeg det 

Jeg elsker Daniel , men slet ikke på samme måde som mine børn ..

Man kan altid finde en at dele kærligheden med , men man kan aldrig erstatte sine børn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

B&J

vi har også taget snakke men vi ville begge tage vores dreng men hold nu kæft, mit liv uden min kæreste og søn det vil blive virkelig hårdt for elsker dem begge meget højt, men vi har så aftalt den ene tager vores dreng og den anden tager dyrene så alle er ude

Anmeld

30. august 2013

MorDk

MINE BØRN! Til hver en tid!!!

Anmeld

30. august 2013

Faith

Mine børn til hver en tid!

Men ville også have meget svært ved at undvære min dejlige mand

Anmeld

30. august 2013

MomInTheMaking

Wampires skriver:

sad i går og kom til at snakke med kæresten om hvad man mon ville vælge hvis man kom i den dybt tragiske situation at skulle vælge en af de to...

jeg tror jeg ville vælge barnet med håbet om at kunne finde en ny partner når sorgen forsvandt....

HÅBER INDERLIGT AT DER FORBLIVER EN SOBER DEBAT UDEN ANKLAGER DEN ENE ELLER ANDEN VEJ... DETTE ER BLOT MENT SOM EN TING MAN SKULLE TÆNKE PÅ INDIMELLEM FOR SIG SELV...

Jeg har stemt blankt. Jeg kan ikke vælge. Og jeg synes faktisk det er lidt skræmmende hvor mange der selvfølgelig vælger deres børn, for mig giver det der 'selvfølgelig' altså bare en forkert klang.
Jeg elsker dem begge lige højt.

Tror jeg krydser den fantasi regnbue (fra helvede) hvis jeg når til den.

Anmeld

30. august 2013

Bshizzle

Mine skønne børn

Anmeld

30. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg syntes det er MEGET svært at svare på..

Jeg tror på, at den eneste sorg som er værre end miste sin elskede er at miste et af sine børn.

HVIS jeg skulle miste min mand, skal jeg stå alene tilbage med 3 børn og alle de ting som følger med: sorg, bearbejdelse, hverdag, arbejde, skole, indkøb, ALT... ALENE.... Det kan jeg slet ikke forstille mig, og hvordan skal jeg kunne håndtere både børnenes og min egen sorg, på den ordentlig måde? Hvem skulle trøste mig, når det hele blev for meget?

HVIS jeg skulle miste en af børnene, ville det rive mit hjerte i 1000 stykker - og jeg ville nok have allermest lyst til at dø sammen med mit barn. Men jeg ville have andre børn jeg skulle leve og være noget for, og jeg ville kunne bearbejde sorgen sammen med min mand, vi ville være 2 til håndtere sorg, bearbejdese, hverdagen, og ALT sammen med.

Jeg er også realistisk at jeg ved, at kærligheden mellem min mand og jeg kan falme med tiden - dog er jeg ret overbevidst om at jeg aldrig kunne komme til at hade ham, det er han et al for godt menneske til.

Jeg ville aldrig kunne vælge hvem der skulle herfra - for hvordan bliver de efterladte bedst stillet... Hvad er bedst for børnene, at miste en søskende, eller miste en forældre? Jeg ved det ikke, og håber aldrig at komme til det.

Men jeg går udfra, i det tænkte tilfælde, at både manden og instiktivt vil redde børnene, og derefter hinanden - selvfølgelig ville vi det. Og jeg VED at vi begge ville ofre vores liv for børnene og hinanden.

Anmeld

30. august 2013

Clisolka

Ingen diskution - mine børn vil altid komme først 

Anmeld

30. august 2013

liten-mamma

Wampires skriver:

sad i går og kom til at snakke med kæresten om hvad man mon ville vælge hvis man kom i den dybt tragiske situation at skulle vælge en af de to...

jeg tror jeg ville vælge barnet med håbet om at kunne finde en ny partner når sorgen forsvandt....

HÅBER INDERLIGT AT DER FORBLIVER EN SOBER DEBAT UDEN ANKLAGER DEN ENE ELLER ANDEN VEJ... DETTE ER BLOT MENT SOM EN TING MAN SKULLE TÆNKE PÅ INDIMELLEM FOR SIG SELV...

Vil vælge min datter frem for alle i hele verden, ingen tvivl!

Anmeld

30. august 2013

lineog4

V har talt meget om det den gang vores datter døde, og vi ønskede begge at vi kunne give livet for hun kunne få sit - og ja jeg havde såmænd også accepteret at det var min mand der måtte lade livet for at give til hende - og det fordi jeg ved og var hans ønske - men aller helst mit eget liv må jeg erkende for sorgen over at miste ham ville også være tung.

Og skulle vi stå der hvor min mand skulle vælge mellem at redde mig eller børnene, ved han godt jeg slet ikke ønsker at blive reddet hvis ikke børnene bliver. Så for mig er valget simpelt (men da sindssygt hårdt): jeg har et ansvar for mine børn, jeg vil gøre alt også give mit liv for dem og jeg ved min mand har det på samme måde....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.