meget dybt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Tanja. skriver:

Det er os et scenarie man kan forholde sig til, det ville da være mit livs sværeste valg, men børnene kommer bare først

enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

Loa

Kan huske jeg så Oprah en gang inden jeg fik barn og der handlede det om en kvinde som udtalte at hun elskede sine børn højere end sin mand og publikum var dybt forarget..
Jeg kan huske jeg selv også næsten blev det....

Og så fik jeg min datter. Ville til enhver tid vælge hende frem for alt. Ville gå i døden for hende uden at tøve. Hun er bare mit

Anmeld

21. maj 2013

Janni.

Tanja. skriver:

Det er os et scenarie man kan forholde sig til, det ville da være mit livs sværeste valg, men børnene kommer bare først

Du kan alligevel ikke vække manden.

Til TS: vælger selvfølgelig min søn.

Anmeld

21. maj 2013

Koen.

Janni. skriver:

Du kan alligevel ikke vække manden.

Til TS: vælger selvfølgelig min søn.

Anmeld

21. maj 2013

isabellasmor

Vil altid vælge mit barn/børn. 

Anmeld

21. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Vil altid vælge min søn og når jeg fik flere vil det også altid være mine børn som kom i første række

Anmeld

21. maj 2013

Mutti2

Wampires skriver:

sad i går og kom til at snakke med kæresten om hvad man mon ville vælge hvis man kom i den dybt tragiske situation at skulle vælge en af de to...

jeg tror jeg ville vælge barnet med håbet om at kunne finde en ny partner når sorgen forsvandt....

HÅBER INDERLIGT AT DER FORBLIVER EN SOBER DEBAT UDEN ANKLAGER DEN ENE ELLER ANDEN VEJ... DETTE ER BLOT MENT SOM EN TING MAN SKULLE TÆNKE PÅ INDIMELLEM FOR SIG SELV...

Sikke et skønt resultat

Nu er jeg single, så der er ikke så meget at vælge imellem. Men jeg havde faktisk snakken med min ex-mand for 9 år siden

Jeg ville ikke tvivle et sekund. jeg ville til enhver tid vælge mit barn. Dengang var jeg så ikke blevet mor. Men min ex-mand havde en søn, og jeg var ikke det mindste sekund i tvivl om at jeg ville vælge min stedsøn over min ex-mand

Anmeld

21. maj 2013

Benjamins'mor

Mine børn.

Anmeld

21. maj 2013

Kay

vi har haft snakken... og han ville rede børnene føsts... og det ville jeg også...

vi snakkede også om han så ville rede mig eller hans mor... der ville han rede mig 

Anmeld

21. maj 2013

Lilje82

Mit barn uden tvivl. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.