B&J skriver:
jamen jeg er også i træning i at kunne komme op på 37 timer og det havde jeg regnet med det skulle forgå stille og roligt men ja det ender så over 4mdr kun jeg skal det så er det igen også håber jeg de vil have mig som elev bagefter.... hvis ikke ja så ryger vi godt nok på røven...
self skal vi da ikke leve luksus og self skal folk have en uddannelse men folk skal ikke få eller have det mere dårligt med de tager vores penge...
de skulle gøre det som jeg har fået. en mentor, hun er møg hammer sød og møg hammer dygtig det er sådan en jeg har råbt om hjælp efter de sidste 5år og som ingen har ville lytte på nu har jeg fået en og jeg kan se der sker så meget fremskridt for mig og hun hjælper mig med alle de ting jeg er i tvivl om og alle de ting der gør mig bange og nervøs... det betyder så meget for mig og det burde andre også få og se om de ikke kunne få noget den vej... det ville også være 100% beder hvis de tænkte på alle dem der er på kontanthjælp evt skal have hjælp en eller anden form, for de fleste der sidder på en KH jamen de har det svært... ved da godt der er nogle der nyder de bare kan få penge men der er flere der råber på hjælp hver dag
jeg har også sådan en der hjælper mig hun kontakter mig også ca 1 gang om ugen for at høre hvordan det gå med praktikken og undersøger ting hvis jeg er i tvivl

osv og det hjælper en del da man så ikke har alle de ting at tænke på.
men jeg startede den 9/4 og syntes ikke det gå så godt med det, men jeg har sagt til sagsbehandleren, at jeg er villig til at prøve ind til jeg skal have sommer ferie(for syntes det er ret irreterne at jeg ikke kan detsom jeg godt vil) og hvis det ikke gå bedre, så har jeg fået lov til at finde et sted hvor jeg kan prøve et par timer om formiddagen, så jeg kan nå hjem og slappe af inden børnen skal hentes, for jeg har også en dreng der kræver lidt ekstra, plus jeg er alene med dem fra de bliver hentet til de gå i seng.
jeg syntes også at det er ok at dem der ikke vil at de skal straffes på en eller anden måde, men der er jo stadig forskel på dem der ikke vil og dem der ikke kan og igen dem der ikke kan finde job
og der stå også på en side at alle dem der har problemer de skal have en mentore osv
Anmeld