grinny skriver:
Håber jeg er ude af det 
Men ellers så.... dør? 
Hvis mine beregninger er korrekte kan jeg få udbetalt 3400 kr. som forsørger, ved så ikke om man får mere mens man er på barsel eller om det bare er det samme.
Og undskyld jeg siger det, men hvis jeg skal arbejde en 37 timers uge for 3400 kr. synes jeg godt nok det er at tage røven på folk!
det er måske fordi i ingen børn har endnu så få du jo en mindre kontanthjælp og og hvad din mand tjener over det bliver trukket fra dig desværrer
vi mister ca 3000 så vi ender med at have 4000 og leve for inkl tøj til 2voksne og 2 børn og bus trandsport på 1000 kr

så det bliver rigtig hård, det ender nok med at manden må stoppe med at ryge osv.
vi er allerede nu ved at skærer så meget ned på buget som vi ka ved at finde billiger internet/tv og abonnen osv. og samtidig prøve at leve for det vi kommer til at skulle leve for. så det er indkørt, så vi ikke stå i den situation at vi ikke kan leve
og vi havde planer om at købe det hus vi havde lejet og måske ender vi med at må droppe det, da man så ikke få bolig tilskud
Anmeld