Har du seksuelt været sammen med en af samme køn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2009

malou

jeg har stemt andet fordi mit svar er nej.... - det har jo selvfølgelig været i tankerne mange gange men aldrig blevet til noget.... who knows

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

N&J

Jeg har svaret andet, godt nok har jeg kysset med mange piger og lidt til, men hver gang det har været på tale med en trekant har pigen altid været så fræk, men fyren en eller anden pumpet fyr, som jeg absolut ikke tænder på, så har altid bakket ud.. hmm kunnde sagtens finde på det både sammen med en kæreste eller en til en hvis lejligheden bød sig igen..

En trekant med to fyre har jeg til gengæld prøvet og det var da en stor oplevelse, ligesom om de oplevelser bare bør sig allesammen i 18-20 års alderen..

Anmeld

18. oktober 2009

Betina88

Jeg ha' bare prøvet at være sammen med en som var den samme køn .. Min gamle veninde som jeg ikk' snakker med mer' , ville prøve at dyrke sex med den samme køn .. Så det prøvede vi så .. Og der viste det så , at jeg er ikk' til den samme køn ..

Anmeld

18. oktober 2009

Bondepigen

Jeg har da tungekysset med et par veninder, men heller ikke mere. Har slet ikke haft lyst til mere. Havde dog en lesbisk veninde engang, som altid skulle gramse og lagde an på mig, når vi var i byen... og hun forstod slet  ikke et nej. Det var så grelt, at jeg til sidst ikke gad hende mere.

Har osse været tæt på en trekant med min daværende kæreste og en af mine kammerater, men vi gik dog ikke hele vejen...var bange for det ville ødelægge mit og kærestens forhold.

Anmeld

18. oktober 2009

Bondepigen

FrkT skriver:

Nu er jeg slet ikke i tvivl om jeg absolut er til mænd! Men vil dog ikke udelukke nogensinde at prøve det, da jeg har overvejet det flere gange, og manden også har en drøm om at prøve en trekant med mig og en anden pige. Men der skal en hel del overvejelse til for at jeg ville turde springe ud i det. Men som sagt vil jeg ikke sige aldrig nogensinde.

Vil lige sige det kan være farligt at prøve, når man er i et forhold. Kender et par stykker, hvor forholdet er blevet ødelagt pga. det, selv om de var enige om det. Så synes man skal være meget varsom, når det gælder sådan noget...specielt når man har børn..

Anmeld

18. oktober 2009

FrkT

bondepigen skriver:

Vil lige sige det kan være farligt at prøve, når man er i et forhold. Kender et par stykker, hvor forholdet er blevet ødelagt pga. det, selv om de var enige om det. Så synes man skal være meget varsom, når det gælder sådan noget...specielt når man har børn..

Absolut. Det er jeg slet heller ikke i tvivl om. Det er dog heller ikke noget jeg planlægger. Bare en tanke jeg aldrig vil udelukke helt. Man ved aldrig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.