Har du seksuelt været sammen med en af samme køn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Jeg har været sammen med en af samme køn som mig selv...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

12.671 visninger
46 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

Honningblomst

Efter jeg lige læste en anden tråd så blev jeg nysgerrig for at høre hvor mange der har været sammen med en af samme køn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Honningblomst

Hov...glemte da en der sagde nej aldrig...nå, men den sidste andet, det må være nej-smiler

Anmeld

1. juli 2009

Ox.

Jeg har været sammen med en af samme køn, men det var sammen med en fyr også  ...

Anmeld

1. juli 2009

Jules

Jeg har været en lidt "vild" ung... Så jeg har prøvet lidt af det hele Trekant med 1 kvinde og fyr og så os bare en pige  alene 2 gange...

Jeg ville være sikker på jeg ikke var gået glip af noget ...Hihi...Fnis

Anmeld

1. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har aldrig været sammen med en anden kvinde, og har aldrig fantaseret om det. Er så absolut ikke mig.
Til gengæld har jeg været sammen med to mænd et par gange... det er mere mig

Anmeld

1. juli 2009

xx

Jeg har da tungekysset med en del piger, men når de ligesom ville mere stod jeg af. Det sagde mig ikke rigtig noget...

Jeg har bare ikke lyst til piger. Kan da synes de er flotte osv, men sexuelt tænder jeg kun på mænd...

Anmeld

1. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har både været sammen med mænd og kvinder, både som kæreste og som elsker. Og har stadig kvinder som elskere.

Da jeg mener at sex med flere er vældig interessant, har jeg også flere gange gjort det. Med en overvægt at kvinder.

Detfor har jeg svaret andet.

Min sexualitet er primært rettet mod kvinder, så jeg vil sige at det er 80%-20% til den kvindelige del.

Kærlighedsmæssigt har jeg ingen præferencer - hvis jeg stod og skulle vælge - men det skal jeg jo ikke  har den jeg vil have.

2 mænd har jeg ikke prøvet mere end et par gange... det er ikke liiiiige mig... :-S

Anmeld

1. juli 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Efter jeg lige læste en anden tråd så blev jeg nysgerrig for at høre hvor mange der har været sammen med en af samme køn?

Ja det har jeg i mine teenageår....jeg skulle da lige prøve det af, ellers ved man jo ikke hvad man evt. kunne gå glip af 

Anmeld

2. juli 2009

Mor.sander

Jeps, har prøvet at være sammen med en anden kvinde, har den terori at alt skal prøves, før man kan sige at det ikke er noget for en..
Og nej det var altså ikke lige mig...

Anmeld

2. juli 2009

Diana...

Jeps det har jeg og da jeg havet været sammen med hende var jeg sikker på at det skulle jeg helt sikkert prøve igen. 

Knus Diana som aldrig fik prøvet det igen. Men hvis Claus sagde at det skulle jeg da bare prøve igen jamen så skal jeg da helt sikkert det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.