Har du seksuelt været sammen med en af samme køn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2009

quity

Diana... skriver:

Jeps det har jeg og da jeg havet været sammen med hende var jeg sikker på at det skulle jeg helt sikkert prøve igen. 

Knus Diana som aldrig fik prøvet det igen. Men hvis Claus sagde at det skulle jeg da bare prøve igen jamen så skal jeg da helt sikkert det. 

Hvorfor ik foreslå det til ham?? Han bliver sikkert vildt overrasket og siger ja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

karina1980

jeg har i min vilde ungdom haft både 3 og 4 kanter men aldrig alene med en kvinde, det har været nogle rigtig fede oplevelser, men i dag nøjes jeg med min mand, han kan nemlig deække mit behov alene

Anmeld

23. juli 2009

Bom

Jeg har i mine "unge" dage haft en trekant med en veninde og min daværende kæreste... Det er sikkert det Eva har læst i et tidligere indlæg...

Hvis jeg fik chancen ingen vil jeg gerne prøve en trekant med en mand mere, men tvivler på at min kæreste kan overtales...

Anmeld

9. august 2009

Slettet

Anna-jonas skriver:

*Fniser*.............Åhhhh.........Trine, din dejlige rapand.............tror sgu' at jeg tager "kagen" når det gælder kedeligt sexliv. Det er ligesom om, at vi ikke kan komme igang, efter Ida's fødsel................1 gang på 8 mdr. det er hvad det er blevet til. Har ellers været ret fyrrig tidligere................men nu er jeg bare TRÆT.....zzzzzzzz.
Har aldrig prøvet pigesex eller trekant..................*gab*.

Én gang på otte måneder???  Jeg foreslå at I får passet børnene og tager jer lidt velfortjent voksentid, det betaler sig i det lange løb!

Anmeld

9. august 2009

Christinahr

Sorry for spam Eva.

Hvor finder i folk til både pige-pigesex og tre,fire og flerkanter.

Jeg tænker det kunne da være pinligt at spørge og få et nej

Anmeld

14. august 2009

tumle81

Jeg har engang kysset med min kusine, og også nogle veninder. Dog aldrig sex...

Min mand og jeg har ofte snakket om at det kunne være frækt at prøve med en anden mand eller kvinde, altså som en trekant, men når det kommer til stykket er jeg ikke sikker på at jeg kunne. Hverken at dele ham med en anden kvinde eller mig med en anden mand...
Dog er tanken og snakken spændende og god at snakke om...

Knus Kathrina 29+3

Anmeld

22. august 2009

Orkide86

Jeg har aldrig prøvet det, men kunne godt tænke mig at få det prøvet på et tidepunkt.. ved ikke helt hva min kæreste synes, men ja det er en af de ting jeg gerne vil ha prøvet enten via trekant med en anden pige og kæresten, ellers alene med en anden pige

Anmeld

26. august 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har prøvet det en til en og som trekant

Anmeld

7. september 2009

DK

Jeg har aldrig hverken kysset eller andet med en pige. Det er egentligt lidt mærkeligt, for jeg synes kvinder er super sexede, og havde ikke noget imod at prøve. Er faktisk ret nysgerrig. Men det er altså ligesom aldrig rigtig blevet til noget... Måske fordi jeg tager det sådan lidt seriøst (som hvis jeg skulle finde en mandlig sexpartner) og derfor ikke bare vil være sammen med hvem som helst. Altså jeg kysser/sexer jo heller ikke liiiige for sjov med mine mandlige bekendtskaber, hvis i forstår?? Altså så hvis det har skulle være, så skulle det være ordentligt, og ikke kun snave med en veninde fordi jeg var fuld, og der har desværre aldrig været den slags muligheder for mig, da jeg var single. Alle mine veninder har ellers snavet med hinanden i  ungdommens kådhed.

Anmeld

16. oktober 2009

Hanan <3

nej jeg har ik men kunne der godt tænke mig at prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.