Jeg har aldrig været sammen med en anden kvinde. Kun sådan i 5.-6. klasse til flaskehalsen peger på, og det var os alle, og kun tantekys på munden, så det vil jeg ikke ligefrem kalde at have været sammen med. Men da jeg var ca. 11 år frygtede jeg virkelig at jeg var til piger, da jeg troede jeg var forelsket i en af mine veninder (en pige min lillesøster gik i klasse med).
Men fandt senere ud af, at det var bare fascination af hendes meget sprudlende personlighed og så var jeg betaget af hendes ekstremt kønne ydre - og sikkert også misundelig på det. Senere blev jeg så smålun på hendes far (hun havde en UNG far må jeg hellere påpege), han var min springlærer og jeg syntes lige pludselig, efter at have kommet i deres hus i 8-9 år, at han var gudeskøn

Men den familie har absolut vundet i udseendes-lotto, både moren, faren og alle deres tre piger er vildt kønne.
Nu er jeg slet ikke i tvivl om jeg absolut er til mænd! Men vil dog ikke udelukke nogensinde at prøve det, da jeg har overvejet det flere gange, og manden også har en drøm om at prøve en trekant med mig og en anden pige. Men der skal en hel del overvejelse til for at jeg ville turde springe ud i det. Men som sagt vil jeg ikke sige aldrig nogensinde.
Anmeld