Har du seksuelt været sammen med en af samme køn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2009

Miamaja

Zafir skriver:

Jeg har både været sammen med mænd og kvinder, både som kæreste og som elsker. Og har stadig kvinder som elskere.

Da jeg mener at sex med flere er vældig interessant, har jeg også flere gange gjort det. Med en overvægt at kvinder.

Detfor har jeg svaret andet.

Min sexualitet er primært rettet mod kvinder, så jeg vil sige at det er 80%-20% til den kvindelige del.

Kærlighedsmæssigt har jeg ingen præferencer - hvis jeg stod og skulle vælge - men det skal jeg jo ikke  har den jeg vil have.

2 mænd har jeg ikke prøvet mere end et par gange... det er ikke liiiiige mig... :-S

Altsaa helt fint og vildt iorden osv, men hvis man taender primaert sexuelt med kvinder (80 %), saa lyder det ikke som om der er meget gnist (20%) til  dinmand. og saa taenker jeg hvorfor saa gifte sig med en mand og ikke en kvinde? er det fordi du ikke synes det sexuelle er saa vigtigt mellem din mand og dig kun eller hvordan? Undrer mig bare fordi det er lidt nyt for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miamaja skriver:

Altsaa helt fint og vildt iorden osv, men hvis man taender primaert sexuelt med kvinder (80 %), saa lyder det ikke som om der er meget gnist (20%) til  dinmand. og saa taenker jeg hvorfor saa gifte sig med en mand og ikke en kvinde? er det fordi du ikke synes det sexuelle er saa vigtigt mellem din mand og dig kun eller hvordan? Undrer mig bare fordi det er lidt nyt for mig

De 20% er min mand Der skal ikke herske tvivl om at jeg syntes min mand er vildt lækker og dejlig og vi supplerer hinanden rigtig godt som mennesker. Min sexuelle præference, har ikke noget at gøre med, hvem jeg forelsker mig i, ligesom at køn ikke har noget at skulle have sagt i forhold til kærlighed og forelskelse

Men min hjerte tilhører Tom  Det er helt sikkert.

Anmeld

21. juli 2009

Smukkert

Ja, jeg blev lokket af 2 veninder for et par år siden...
Jeg havde på daværende tidspunkt aldrig fået en orgasme - og så blev det ligesom en mission for dem.. Fed oplevelse, men jeg vil nu hellere hygge med en MAND! .

Btw, så lykkede missionen dem ikke .

Anmeld

22. juli 2009

Jules

Mælkebøttebarn skriver:

Ja, jeg blev lokket af 2 veninder for et par år siden...
Jeg havde på daværende tidspunkt aldrig fået en orgasme - og så blev det ligesom en mission for dem.. Fed oplevelse, men jeg vil nu hellere hygge med en MAND! .

Btw, så lykkede missionen dem ikke .

Må man være nysserig og spørge om du så stadigvæk ikke har prøvet at få en orgasme????

Anmeld

22. juli 2009

FrkT

Jeg har aldrig været sammen med en anden kvinde. Kun sådan i 5.-6. klasse til flaskehalsen peger på, og det var os alle, og kun tantekys på munden, så det vil jeg ikke ligefrem kalde at have været sammen med. Men da jeg var ca. 11 år frygtede jeg virkelig at jeg var til piger, da jeg troede jeg var forelsket i en af mine veninder (en pige min lillesøster gik i klasse med).

Men fandt senere ud af, at det var bare fascination af hendes meget sprudlende personlighed og så var jeg betaget af hendes ekstremt kønne ydre - og sikkert også misundelig på det. Senere blev jeg så smålun på hendes far (hun havde en UNG far må jeg hellere påpege), han var min springlærer og jeg syntes lige pludselig, efter at have kommet i deres hus i 8-9 år, at han var gudeskøn  Men den familie har absolut vundet i udseendes-lotto, både moren, faren og alle deres tre piger er vildt kønne.

Nu er jeg slet ikke i tvivl om jeg absolut er til mænd! Men vil dog ikke udelukke nogensinde at prøve det, da jeg har overvejet det flere gange, og manden også har en drøm om at prøve en trekant med mig og en anden pige. Men der skal en hel del overvejelse til for at jeg ville turde springe ud i det. Men som sagt vil jeg ikke sige aldrig nogensinde.

Anmeld

22. juli 2009

Lusi

I mine teenage år havde jeg en kæreste gennem 4 år og han var besat af sex, vil jeg kalde det den dag idag..

Nå men ham havde jeg 4 gange en trekant med, med en anden fyr og så én gang prøvede vi med en pige..

Var faktisk dybt forelsket i en pige engang..
Hun var meget flirtende som person og kunne aldrig rigtig finde ud af, om hun også flirtede med mig..
MEN hun var altså til fyre, måtte jeg nok indse og det gik ligesom i vasken..
Synes faktisk til sidst hun blev vildt irriterende, at være sammen med, fordi hun konstant tænkte på om hun nu var smuk nok, når der var fyre til stede..

Det er eneste gang jeg har været forelsket i en pige og nu er jeg jo altså gift med en mand

Anmeld

22. juli 2009

Smukkert

Jules skriver:

Må man være nysserig og spørge om du så stadigvæk ikke har prøvet at få en orgasme????

Jo jo, det introducerede en ekskæreste mig for .. Og nu får jeg de bedste orgasmer ved egen hånd..

Anmeld

22. juli 2009

anna-jonas

Tjuhl skriver:

jeg har heller ikke...ikke så meget som et tantekys! jeg kan sagtens synes at kvinder er utrolig dejlige og sexede (fx Tori Amos eller...faktisk Camilla Plum ), men jeg har aldrig haft noget behov for at udforske den side. måske fordi min fortid har skabt så mange problemer for mig med hensyn til seksualitet, at jeg aldrig rigtig har fundet mig godt til rette med den. i hvert fald ikke før jeg mødte Søren, og vi har et sexliv som de fleste ville skyde sig selv over, men det fungere for os...mæh!

*Fniser*.............Åhhhh.........Trine, din dejlige rapand.............tror sgu' at jeg tager "kagen" når det gælder kedeligt sexliv. Det er ligesom om, at vi ikke kan komme igang, efter Ida's fødsel................1 gang på 8 mdr. det er hvad det er blevet til. Har ellers været ret fyrrig tidligere................men nu er jeg bare TRÆT.....zzzzzzzz.
Har aldrig prøvet pigesex eller trekant..................*gab*.

Anmeld

22. juli 2009

JustAnotherName

Jeg er med på vognen som "gammel, støvet, små-kedelig og næsten ubrugt"
Jeg har heller ikke haft hverken sex med en anden pige alene eller trekant med hverken kvinde eller mand.

Når jeg har en mand, så vil jeg sgu have ham for mig  SELV !!!
Min nysgerrighed har nok bare ikke været så stor på det punkt. Og jeg har da aldrig tvivlet på, at jeg ER 100% heterosexuel.
Jeg tænder udelukkende på mænd! Men jeg har da kysset (også flere gange - og med tunge) med piger. Men aldrig sex.

Jeg var temmelig meget en "vildbasse" som yngre, hvor jeg havde MANGE mænd ....men aldrig mere end een ad gangen!

Nu er jeg heldigvis faldet til ro, og er fuldt ud tilfreds med den ene mand jeg har i mit liv  

Anmeld

22. juli 2009

oo

Anna-jonas skriver:

*Fniser*.............Åhhhh.........Trine, din dejlige rapand.............tror sgu' at jeg tager "kagen" når det gælder kedeligt sexliv. Det er ligesom om, at vi ikke kan komme igang, efter Ida's fødsel................1 gang på 8 mdr. det er hvad det er blevet til. Har ellers været ret fyrrig tidligere................men nu er jeg bare TRÆT.....zzzzzzzz.
Har aldrig prøvet pigesex eller trekant..................*gab*.

kedelige små fruer er vi...og hvad så?! jeg tror helt ærligt, at Søren ville blive rigtig ubehageligt forskrækket hvis jeg pludselig ytrede ønske om trekanter, firkanter, femkanter og fremmede folk i soveværelset generelt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.