Har du seksuelt været sammen med en af samme køn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2009

Cris

Nej, jeg har aldrig haft behov for det. Jeg har aldrig været ikke en gang lidt nysgerrig om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

sarahb

Ihhh hvor vildt der r jo mange der har prøvet det.. hmm.. er jeg kedelig jeg har aldrig noget af det!!

Anmeld

2. juli 2009

saxa

Jeg har været sammen med en pige engang.. Vi var en slags kærester... Det hele startede med vi var rimelig nysgerrige omkring hele delen, at være to piger sammen.. Det udviklede sig så til sidst.. 
Hun endte ud som lesbisk og jeg endte ud som total hetro (men ikke nesbytydende med jeg aldrig ville prøve det igen) Siden da har hun givet mig skylden for sin seksualitet - da jeg var hendes første rigtige kærlighed.. hehe.. 
Og hun er stadig en af mine bedste veninder den dag idag..

Anmeld

2. juli 2009

MaleneG

Jeg har været sammen med en anden pige, og var det omkring i et halvt årstid ikke som et par, men mere som elskende veninder men det var noget der skulle prøves og vi fandt det begge spændende i den periode
I dag er vi bare ganske normale gode veninder

Anmeld

14. juli 2009

oo

shb skriver:

Ihhh hvor vildt der r jo mange der har prøvet det.. hmm.. er jeg kedelig jeg har aldrig noget af det!!

jeg har heller ikke...ikke så meget som et tantekys! jeg kan sagtens synes at kvinder er utrolig dejlige og sexede (fx Tori Amos eller...faktisk Camilla Plum ), men jeg har aldrig haft noget behov for at udforske den side. måske fordi min fortid har skabt så mange problemer for mig med hensyn til seksualitet, at jeg aldrig rigtig har fundet mig godt til rette med den. i hvert fald ikke før jeg mødte Søren, og vi har et sexliv som de fleste ville skyde sig selv over, men det fungere for os...mæh!

Anmeld

20. juli 2009

ønskebørn74

Eva skriver:

Efter jeg lige læste en anden tråd så blev jeg nysgerrig for at høre hvor mange der har været sammen med en af samme køn?

Jeg har haft en lækker tøs som kæreste i næsten 1 år...
Har indtil jeg fandt min mand haft et lidt problematisk forhold til sex og mænd..
Og idag ved jeg at jeg er hetro med fantasier..... 

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Både en trekant og lidt one-to-one action... Men så er den også prøvet af og jeg har ingen lyst til at prøve det igen... Det sagde mig ikke rigtig noget, og var vist mest for spændingens skyld dengang 

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hov-hov!!  Hva' mæ daj sæl, Eva?

Anmeld

20. juli 2009

Mormilla

Jeg har prøvet det i en trekant og alene med en pige

Anmeld

21. juli 2009

Tina2

Har prøvet sex med kvinde to gange (to forskellige) og to mænd på en gang har jeg prøvet en gang....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.