jeg nægter ham samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

Louise H.

emsaroto skriver:

Hvordan kan du overhovedet komme ind på hans netbank????

Kom lige til at tænkte, der skal man bruge nøglekort. Sidder du med hans nøglekort til nemID eller hvad sker der lige? 

Totalt mistænksomt .. Synes jeg.. 

nogle netbanker, kræver ikke nøglekort ved login - kun nem-id kode

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

emsaroto

Louise :-) skriver:

nogle netbanker, kræver ikke nøglekort ved login - kun nem-id kode

Okay, så blev jeg SÅ meget klogere hehe

vidste jeg slet slet ikke at man kunne. Synes måske man burde have nemID til alle netbanker, så sådanne ting her ikke kan lade sig gøre. 

Anmeld

8. maj 2013

Minforevigt

Uanset hvad du har imod ham, så er der regler og love. Og hvis du vil ha ændret noget vedr samvær, så må du gå i amtet. 

Hvis du nægter at udlevere vil han stå med det stærkeste kort, for han har de krav han har iforhold til den samværdsordning amtet har lavet. 

Og syntes jeg du skal tænke over hvem du egentlig prøver af straffe. Hvis dine børn har det godt sammen med ham og de gerne vil se ham, så pak en pose med mad til weekenden og slug den kamel, for børnenes skyld. Og så bed om et møde i Statsforvaltningen.

Anmeld

8. maj 2013

Muhmi

isabellasmor skriver:

Er fuldstændig enig her 

Og der bliver jo ikke nægtet samvær, det må bare blive hjemme hos ts hvis han skal se dem.. Jeg havde gjort det samme. OGSÅ det med kontoen ! 

Prøv at læse titlen på debatten.......

Lyder det som om hun bare havde tænkt sig at det skulle være hjemme hos hende? Neej, det var først da hun så at der var ret mange imod det hun havde gjort at det lige pludselig kunne være hjemme hos hende

Synes det er vildt at i ingen respekt har for andre folks privatliv... 

Anmeld

8. maj 2013

Elgaard73

Jeg syntes at du skal komme ned fra din høje hest.

Det han har gjordt, er forkasteligt ja... Men ikke ulovligt ( da det jo er en "åben" konto). Det du har gjordt er forkasteligt OG bund ulovligt.

Af jer to, syntes jeg helt bestemt, at du er den der er gået længst over grænsen. Og tager du den i SFV, kommer det med netbank chekket seriøst til at bide dig i røven.

Derudover, syntes jeg at du er meget slem til at sidde at svine ham herinde, bl.a med et sige at han var sidst i køen, da der blev delt hjerner ud OSV... 

Kan ikke lade være med at ( lidt medlidende) trække på smilebåndet, når jeg læser det, for jo mere du sidder og sviner ham, jo mere siger det jo om dig. Du har jo trodsalt valgt at leve sammen med ham på et tidspunkt og ikke bare fået et, men hele to børn med ham...

Dine debatindlæg oser af usamarbejdsvilje. Du er simpelthen nød til at komme over bitterheden og forsøge at tænke ud fra dine børn's tarv. At nægte ham samvær, eller at ville bestemme hvordan de skal foregå, er ikke i dine børn's tarv.

Anmeld

8. maj 2013

Muhmi

Jeg syntes at du skal komme ned fra din høje hest.

Det han har gjordt, er forkasteligt ja... Men ikke ulovligt ( da det jo er en "åben" konto). Det du har gjordt er forkasteligt OG bund ulovligt.

Af jer to, syntes jeg helt bestemt, at du er den der er gået længst over grænsen. Og tager du den i SFV, kommer det med netbank chekket seriøst til at bide dig i røven.

Derudover, syntes jeg at du er meget slem til at sidde at svine ham herinde, bl.a med et sige at han var sidst i køen, da der blev delt hjerner ud OSV... 

Kan ikke lade være med at ( lidt medlidende) trække på smilebåndet, når jeg læser det, for jo mere du sidder og sviner ham, jo mere siger det jo om dig. Du har jo trodsalt valgt at leve sammen med ham på et tidspunkt og ikke bare fået et, men hele to børn med ham...

Dine debatindlæg oser af usamarbejdsvilje. Du er simpelthen nød til at komme over bitterheden og forsøge at tænke ud fra dine børn's tarv. At nægte ham samvær, eller at ville bestemme hvordan de skal foregå, er ikke i dine børn's tarv.

Anmeld

8. maj 2013

Louise H.

emsaroto skriver:

Okay, så blev jeg SÅ meget klogere hehe

vidste jeg slet slet ikke at man kunne. Synes måske man burde have nemID til alle netbanker, så sådanne ting her ikke kan lade sig gøre. 

Du har helt ret

Anmeld

8. maj 2013

Christina74

Anonym skriver:

det VED jeg han ikke har

han siger helt konkret at han ikke ejer en krone

og hvis ik han har en krone, så er der sku heller ikke til mad

og ja jeg ved godt at man vil blive tosset ved tjek af ens konto, men jeg er nød til det for mine egne børn sikkerhed,-.
så koste hvad det koste må , de kommer først

han kan jo havde mad i hjemmet !

Har dine børn nogle sinde klaget over at de ikke fik mad hos far ??

Anmeld

8. maj 2013

LinLin

isabellasmor skriver:

Er fuldstændig enig her 

Og der bliver jo ikke nægtet samvær, det må bare blive hjemme hos ts hvis han skal se dem.. Jeg havde gjort det samme. OGSÅ det med kontoen ! 

Det er altså lidt sjovt at du skriver det når overskriften netop er "jeg nægter ham samvær"

Anmeld

8. maj 2013

Helloo

Anonym skriver:

nu har jeg ligesom haft tilladelse til at se hans konto fra tidligere da jeg skulle orden noget økonomi for ham
plus vi har haft fælles i 4 år , så jeg kender jo hans krantende økonomi

at han så ikke har ændret sin kode og det er ikke min fejl
det kunne hán jo bare ha gjort

men det er for pokker ikk sagen ved det drejer sig om !!!!

jeg prøvede ik at starte en diskution om hans konto eller ej, men om han har penge til at forsørge sine børn og det har han IKKE

Undskyld er så forarget.. Du burde skamme dig..

Min far har os altid været "fattig" men ville dælme ALDRIG undvære den vidunderlige tid jeg havde med ham som barn.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.