jeg nægter ham samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

Zelinasmor

Gittemor09 skriver:

men hun har jo kun konkluderet udfra hans konto at han ingen penge har...

men hvad ved hun om hvad aftaler han har med nogle når han har børnene...

selvfølgelig tager han da ikke børnene en hel weekend og sulter dem, han skal da nok sørge for at de får mad....

Han sulter dem muligvis ikke nej. Men manden kan tydeligvis ikke tage vare på sig selv når han allerede nu ingen penge har og oven i købet stjæler fra sine egne børn konto!! Kan han ikke tage vare på sig selv kan han heller ikke tage vare på sine børn. Ville aldrig udlevere dem til samvær hos ham hvis det havde været mig. Så måtte han se dem i mit hjem indtil han havde fået styr på sit liv og betalt sine børn tilbage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Gittemor09

xoxotasha skriver:

Han sulter dem muligvis ikke nej. Men manden kan tydeligvis ikke tage vare på sig selv når han allerede nu ingen penge har og oven i købet stjæler fra sine egne børn konto!! Kan han ikke tage vare på sig selv kan han heller ikke tage vare på sine børn. Ville aldrig udlevere dem til samvær hos ham hvis det havde været mig. Så måtte han se dem i mit hjem indtil han havde fået styr på sit liv og betalt sine børn tilbage.

tror bare ikke det er grundlag nok for og nægte samvær... for det er kun børnene der taber ved dette...

ja, han har stjålet... men det synes jeg ikke man kan blive ved med og hænge sig i.... måske prøver han virkelig og komme på fode igen...

og så hjælper sådan et slag i ansigtet slet ikke

Anmeld

8. maj 2013

hautecouture

Jeg synes du burde skamme dig.

tænk at tjekke din ex på din måde - jeg var blevet rasende hvis jeg var i hans sted. Og nej, det gavner overhovedet ikke din sag, det er ulovligt. Og jeg er ligeglad med, at der åbenbart er nogle der synes det er helt ok at overtræde loven, det mener jeg så bare ikke det er. Og det har ikke en dyt at gøre med at være "hellig"  Og kontoen er i minus i starten af måneden og hvad så? Vi har en god og stabil økonomi, men vores konto kan sgu også ramme minus i starten af en måned pga uforudsete udgifter - det ved du ikke en dyt om. Det er muligt du har  forestillinger om hvorfor kontoen er i minus, men reelt ved du det ikke. Det gør ham ikke til en dårlig far og det er et noget tyndt grundlag at nægte samvær på (efter min mening)

Jeg håber I finder en løsning.

Anmeld

8. maj 2013

emsaroto

Jeg synes ikke det i orden. 

Synes slet ikke det er okay at du tjekker hans bank konto. Det er en personlig sag han har, og ved at du ved disse ting om hans konto, kan jo også gøre at hvis han pludselig mangler penge, er du mistænkt. 

Men at han ikke må se sine børn, synes jeg ikke er i orden. 

Tag dog en snak om tingene i stedet for at gå bagom ryggen på hinanden. Det er noget i begge må gøre. 

Håber i finde ud af det hele, og at i kan finde ud af at enes, for jeres børns skyld. 

Anmeld

8. maj 2013

emsaroto

Hvordan kan du overhovedet komme ind på hans netbank????

Kom lige til at tænkte, der skal man bruge nøglekort. Sidder du med hans nøglekort til nemID eller hvad sker der lige? 

Totalt mistænksomt .. Synes jeg.. 

Anmeld

8. maj 2013

gonefishing

ja nu nægter jeg min x samvær med vores drenge vi har sammen

sagen drejer sig om jeg startede tråden (når far stjæler)
han stjal jo fra sin egen søn, og han har endnu ikke afleveret pengene tilbage

NU har jeg bare fået NOK, og har ved hjælp af en god hukommelse været på hans netbank og undersøge hans konti, og den står faktisk i minus og vi er alså kun den 7 maj ikk

NÅ men hvis hans konto er i minus, hvordan skal han så kunne tage sig af sine drenge når han har dem ??
han skal have vores ælste fra torsdag til søndag, men hvis ikke jeg kan være sikker på at der er mad på bordet så vil jeg ikke udlevere ham

er jeg gal på den ??
eller er det okay ???

jeg har snakket med statsforvaltningen som siger at jeg har sidste ord, og nægter jeg må han søge samvær

Du skyder digselv i foden hvis du nægter samvær.

Ud over at det er forkert at du kigger i din eks økonomi.

Så kan jeg sige at min mor gik fra min far, da han er alkoholiker, slog min mor og fik mig til at købe på klods da jeg var lille.
HVIS min mor efter hun gik, havde sagt at jeg ikke måtte se ham, så havde jeg hadet hende resten af mit liv, fordi hun ville være skyld i at jeg ingen far havde.

Min mor lod mig se min far når jeg følte for det, og jeg forstod jo først da jeg blev ældre at han var som han var, (stjal fra mig osv). Det havde jeg aldrig selv set hvis hun havde nægtet ham samvær.

Idag har jeg ingen kontakt til min far, AF EGET VALG!!! og det synes jeg er det vigtigste så længe han ikke er voldlig, slår eller er til farer for hans børn.

Anmeld

8. maj 2013

Louise H.

hautecouture skriver:

Jeg synes du burde skamme dig.

tænk at tjekke din ex på din måde - jeg var blevet rasende hvis jeg var i hans sted. Og nej, det gavner overhovedet ikke din sag, det er ulovligt. Og jeg er ligeglad med, at der åbenbart er nogle der synes det er helt ok at overtræde loven, det mener jeg så bare ikke det er. Og det har ikke en dyt at gøre med at være "hellig"  Og kontoen er i minus i starten af måneden og hvad så? Vi har en god og stabil økonomi, men vores konto kan sgu også ramme minus i starten af en måned pga uforudsete udgifter - det ved du ikke en dyt om. Det er muligt du har  forestillinger om hvorfor kontoen er i minus, men reelt ved du det ikke. Det gør ham ikke til en dårlig far og det er et noget tyndt grundlag at nægte samvær på (efter min mening)

Jeg håber I finder en løsning.

Anmeld

8. maj 2013

Muhmi

Uhadada... Du må altså aldrig ALDRIG gå ind i andres netbank og slet ikke din eks'... Uha, du kan altså stå til fængselsstraf for det..

Så nej, du kan ikke nægte ham at se jeres børn medmindre du selvfølgelig gerne vil meldes til politiet, men så er det jo alligevel ham der får børnene.....

Sikke en situation... 

Anmeld

8. maj 2013

Elgaard73

Twinkle little star skriver:

Selvom at kontoen er i minus, så kan manden jo sagtens have kontanter på sig?! 

Jeg ville iøvrigt blive hamrende tosset hvis der var nogen som tjekkede min konto.. Det er IKKE iorden.. 

Og så er det faktisk pisse ulovligt og han kan politianmelde det hvis han opdager det ( og det kan han jo ret nemt. Der står jo altid hvornår man sidst har været logget ind. Og banken kan jo ret hurtigt se hvilken IP adresse der er logget ind fra)

Anmeld

8. maj 2013

Muhmi

emsaroto skriver:

Hvordan kan du overhovedet komme ind på hans netbank????

Kom lige til at tænkte, der skal man bruge nøglekort. Sidder du med hans nøglekort til nemID eller hvad sker der lige? 

Totalt mistænksomt .. Synes jeg.. 

Man kan logge på uden nøglekort, men så kan man kun se kontoen, ikke flytte rundt på penge....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.