isabellasmor skriver:
Jeg mener stadig ts må kende denne mand godt nok til at vide om der er noget at "komme" efter eller ej. JEG synes han LYDER som en der er pænt ligeglad med andre end ham selv, og som har meget store økonomiske/personlige problemer. (Baseret på at han har stjålet penge fra sit barn)... sådan en "type" ville jeg ikke betro mit guld.. far eller ej.
At ts opretter en debat om det, så tænker jeg at hun ikke kun tror, men faktisk ved at denne mand kunne finde på at , måske ikke sulte sine børn, men i hvert fald ikke have hjemme, hvad man bør have hjemme når man har børn i huset..
Nu sidder jeg som et spørgsmålstegn... Jeg kan for så vidt godt følge dig i at hun jo sikkert kender manden ih og åh så godt....
Men, men, men... Inden der blev hævet penge fra børnenes konto og inden hun tjekkede netbank, har hun jo alligevel valgt at lave en dele ordning omkring børnene ( helt uden indblandning fra andre, som hun selv udtrykker det).
Så er det at jeg tænker, at så kan han skisme da ikke være så forfærdeligt et menneske, som hun ellers prøver på at gøre ham til denne tråd... Altså, hun er helt frivilligt gået med til at dele sine børn med ham i første omgang....
Arhh...der er altså noget i denne melodi der klinger lidt hult...
Anmeld