jeg nægter ham samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

Zelinasmor

Jeg går imod strømmen. Jeg havde heller ikke udleveret mine unger. Jeg skal være sikker på at den mit barn er hos kan forsørge det. Med kontoer i minus og stjælden fra DERES konto? Niksen. Og nej. Det er ikke okay at tjekke andres konto. Men var det mig og min x havde stjålet fra børnenes opsparing havde jeg gjort det samme. Synes folk er hellige. Og er chokket over hvor mange der ville sætte deres børn afsted flere dage til et menneske der stjæler fra dem og ingen penge har til mad (må han jo ikke have når han stjæler fra sine børns penge!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Benjamins'mor

Du har tjekket hans netbank og det er bare IKKE okay!

Anmeld

8. maj 2013

mortilflere

Hvis manden ikke laver svigt andet end han er på røven , så lav da en mad kurv og gi med .

Anmeld

8. maj 2013

modesty

ja nu nægter jeg min x samvær med vores drenge vi har sammen

sagen drejer sig om jeg startede tråden (når far stjæler)
han stjal jo fra sin egen søn, og han har endnu ikke afleveret pengene tilbage

NU har jeg bare fået NOK, og har ved hjælp af en god hukommelse været på hans netbank og undersøge hans konti, og den står faktisk i minus og vi er alså kun den 7 maj ikk

NÅ men hvis hans konto er i minus, hvordan skal han så kunne tage sig af sine drenge når han har dem ??
han skal have vores ælste fra torsdag til søndag, men hvis ikke jeg kan være sikker på at der er mad på bordet så vil jeg ikke udlevere ham

er jeg gal på den ??
eller er det okay ???

jeg har snakket med statsforvaltningen som siger at jeg har sidste ord, og nægter jeg må han søge samvær

Jeg synes at det er fuldstændigt utilstedeligt at du nægter ham samvær grundet økonomi. 

Hvis børnene får mad og rent tøj på kroppen, skal du ikke forhindre at de ser deres far. Det er dine egne børn det går ud over i sidste ende.

Som jeg ser det, handler det ikke om dine børns sikkerhed, men om din bitterhed.

Anmeld

8. maj 2013

isabellasmor

xoxotasha skriver:

Jeg går imod strømmen. Jeg havde heller ikke udleveret mine unger. Jeg skal være sikker på at den mit barn er hos kan forsørge det. Med kontoer i minus og stjælden fra DERES konto? Niksen. Og nej. Det er ikke okay at tjekke andres konto. Men var det mig og min x havde stjålet fra børnenes opsparing havde jeg gjort det samme. Synes folk er hellige. Og er chokket over hvor mange der ville sætte deres børn afsted flere dage til et menneske der stjæler fra dem og ingen penge har til mad (må han jo ikke have når han stjæler fra sine børns penge!)

Er fuldstændig enig her 

Og der bliver jo ikke nægtet samvær, det må bare blive hjemme hos ts hvis han skal se dem.. Jeg havde gjort det samme. OGSÅ det med kontoen ! 

Anmeld

8. maj 2013

Gittemor09

xoxotasha skriver:

men hun har jo kun konkluderet udfra hans konto at han ingen penge har...

men hvad ved hun om hvad aftaler han har med nogle når han har børnene...

selvfølgelig tager han da ikke børnene en hel weekend og sulter dem, han skal da nok sørge for at de får mad....

Anmeld

8. maj 2013

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

Du har tjekket hans netbank og det er bare IKKE okay!

Hvis i ender i statsamtet, hvad vil du så sige? "Han må ikke se sine børn, for jeg tjekkede hans netbank og han har ingen penge".

Du ved i realiteten ikke hvordan hans økonomi hænger sammen, du ved ikke om han har penge. Du har kun en fornemmelse udfra hvordan hans netbank så ud, og det er bare ikke iorden!

Hvis dine børn trives ved deres far, får mad på bordet osv. Så synes jeg ikke du kan tillade dig at nægte samvær.

Anmeld

8. maj 2013

Wik

Hvis du ved han ellers er en god far, trods rod i økonomien, så er undskyldningen du har meget dårlig. Det handler om samvær med sine børn, et kærlighedsanliggende og en relation mellem drengen og deres far. Du ødelægger noget hvis du blander dem eller deres samvær i fare på grund af penge.

Det vil gøre jeres forhold rigtig dårligt på længere sigt, hvis du går ind og blander dig i hans økonomi. Jeg kan godt forstå man er sur over at han har tage penge fra dem mv. Men du må være det store menneske, hæv løser intet, og det er det du er ved nu. 

Dine børn får selvfølgelig mad, det skal han nok spørge for, om ikke andet så trækker han tydeligvis bare over på sin konto. Jeg tror han har det træls nok med sin økonomi i forvejen. 

Og det er ikke dit bord længere, du skal ikke blande dig, eller dømme ham på det.

Min mand har heller aldrig penge, og må gang på gang minde ham om at passe på, tage en ekstra vagt, holde øje med sine udgifter mv. Men jeg er ikke selv fuldkommen, og det er BARE penge. 

Anmeld

8. maj 2013

Benjamins'mor

isabellasmor skriver:

Er fuldstændig enig her 

Og der bliver jo ikke nægtet samvær, det må bare blive hjemme hos ts hvis han skal se dem.. Jeg havde gjort det samme. OGSÅ det med kontoen ! 

Det er sådan set ulovligt at tjekke andres personlige ting!
Hvordan ville du have det hvis din Eks sad og tjekkede din netbank?

Anmeld

8. maj 2013

Gittemor09

isabellasmor skriver:

Er fuldstændig enig her 

hvad ville du så gøre med din datter/søn hvis du blev opdaget i at tjekke din x's konto??

det er bundulovligt...

en er lige blevet dømt pga. en sms.... og det synes jeg var en hård straf...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.