Jeg går sådan set bare udfra hvad hun skriver i debatten. Kan ligesom ikke rigtig gøre andet
Jeg har stor respekt for andres privatliv og andet, men når det gælder mine børn, så kunne jeg finde på hvad som helst.
Synes det er sjovt, stort set alle baby.dk brugere skrev uden at blinke, om hvad de ville gøre ved hende bager damen der tog fat i et barn, hvis det havde været deres guldklump. Hvad med den straf???? Hvad er dog det for nogle forbilleder?
Jeg siger bare, når det gælder mit barn og hendes ve og vel, så kunne jeg finde på hvad som helst. Måske havde jeg lige prøvet at finde ud af tingene på en anden måde først.... men ellers kunne jeg godt finde på det samme. Jeg havde OGSÅ snakket med store ord til hende bagerdamen
Tjoo altså man kan i hvert fald starte med at læse titlen
Så kan man se at hun ikke havde tænkt sig at udlevere til faderen, det står jo også i allerførste indlæg
Men nok om det 
Tjaaa.. Jeg vil også gøre ALT for at mine børn ikke kommer til skade eller bliver sendt hen til en far der vil tæve mine børn og/eller sulte dem... Men jeg tænker at denne mand jo må have noget mad, ellers sulter han jo også selv... Og hvorfor skulle han idet hele taget tage hans børn over til sig hvis det var fordi han var på sulteranden.. Det kan godt være han ikke er den smarteste kniv i skuffen, som ts så smukt får det sagt, men hvis man ingen mad har, så slår ens instinkter til og så vil de fleste ikke tage imod et tilbud om at én mere skal spise den mad man har...
Tjaa, lige med bagerdamen er det jo bevidst vold mod ens barn MENS man står og glor lige på det... Her VED ts ikke engang hvordan tingene står til, hun giver udtryk for at hun tror det er sådan og sådan, men så vidt jeg kan læse har hun ingen konkrete beviser...
Hvis manden er SÅ forfærdelig, så er det jo ikke noget hun lige har opdaget i dag, det må jo have bygget sig op og allerede da han stjal fra deres fælles konto til børnene skulle hun have været gået i statsamtet, men nej, hun vælger at gøre sig selv kriminel og bryder privatlivets fred, endda ret groft. Ikke bare åbner en regning, men tjekker faktisk en persons (for nogle) dybeste hemmelighed, nemlig hans økonomi...