Vis jeres hår/frisure - Er du "kedelig" mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

Loa

Elias2010<3 skriver:

Jeg gør ALTID noget ud af mit hår. Altid . 

Det splitter godt nok kun mellem 3 frisure, men godt, det skal det se ud.

Iiiiiiiih!!! Du er altså bare sååååå flot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Loa

Jeg har nok hverken wow hår eller "mor kedeligt" hår (håber jeg da )

Ikke at jeg gider gøre det vilde ud af mit hår altid, men sørger da for at få det farvet, klippet og plejet.... Hvorfor skulle man lade stå til fordi man er blevet mor? Er jo ikke fordi man "tager" noget fra barnet ved at prioritere sig selv også en gang i mellem....

Iiih kan ikke dreje billedet.......
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2013

CaWi

Førhen havde jeg langt hår, og var egentlig ret glad for det. Dog har jeg meget fint og tyndt hår, så når det når skulderlængde, så er spidserne så slidte og ødelagte at det sjældent bliver længere.
Plejede også at få det farvet. Prøvede også permanent en årgang. Var jeg ret vild med.

Nå, men nu er det så kort, og har været det de sidste tre års tid. Forskellige frisure med farve i. Jeg har altid nogle mdr hvor jeg tænker at nu skal det være langt igen, men så når det sådan en dum længde, og ender så med at blive klippet igen

Anmeld

8. maj 2013

Morgensol

Mit hår er rødt lige pt.. Jeg er ved at få mit laaaaangt igen efter at jeg for 2 år siden fik klippet 30-40 cm af.. Så frisuren er nok lidt kedelig, men farven er bestemt ikke..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Sjovt nok som alle der ikke har børn mener at når man er mor har man kedeligt hår, det synes jeg ikke er tilfældet. Kender mange der både har friske og seje frisure.

Hvordan er dit hår? eller hvordan vil du gerne have det?

Jeg er anonym da jeg ikke vil følges herinde af familie, er træt af at de snager og altid kommentere alting 

Lige nu er mit hår død kedeligt! Jeg har lige født for 7 uger siden, og jeg skulle lige ovenpå før jeg gad tænke på det igen
Men det skal farves i morgen, noget mahogni af en art, også vil jeg have lavet reflekser i og klippet en masse etager igen så der kommer liv i!

Anmeld

8. maj 2013

AnthonsMor

Elias2010<3 skriver:

Jeg gør ALTID noget ud af mit hår. Altid . 

Det splitter godt nok kun mellem 3 frisure, men godt, det skal det se ud.

Hvor er du faktisk bare SMUK!

Anmeld

8. maj 2013

mth1987

Jeg har også møg kedeligt mørkt langt tyndt hår. Jeg sku ha den helt store tur, men så blev jeg gravid. og da jeg også vil ha det farvet må det lige vente til jeg har født. Men så ka jeg få det dullet op til barnedåb men er i tvivl om det ska være extensions eller helt kort klip

Anmeld

8. maj 2013

Swerg

Loa skriver:

Iiiiiiiih!!! Du er altså bare sååååå flot!

1000 tak hvor er du sød

Anmeld

8. maj 2013

Swerg

Martsbaby skriver:

Hvor er du faktisk bare SMUK!

Tak !!!! 

Anmeld

8. maj 2013

Muhmi

Anonym skriver:

.. Hvordan vil du have det når det bliver langt?

bare din egen naturlige hårfarve eller? 

Nej det får en omgang Hennarød på et eller andet tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.