Vis jeres hår/frisure - Er du "kedelig" mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2013

ano14316

Hvorfor har du det må jeg spørger?

Hehe i følge alle svarerne lyder det som om det ikke er en skrøne troede bare at mødre i dagens danmark var ret funky

fordi jeg ikke kan overskue at gøre noget ved det.. det sammen gælder mit tøj... totalt kedeligt og intetsigende..Men har ikke følt at jeg har haft penge til det.. og når er er overskud bruger jeg det på de ting vi mangler til Magnus.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Bertris

Jeg klippede mit hår kort i starten af graviditeten da det var helt ødelagt (igen) så nu er jeg igang med at få det langt igen, og har næsten lige fået det farvet  
Så synes det ser fornuftigt ud igen  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Sjovt nok som alle der ikke har børn mener at når man er mor har man kedeligt hår, det synes jeg ikke er tilfældet. Kender mange der både har friske og seje frisure.

Hvordan er dit hår? eller hvordan vil du gerne have det?

Jeg er anonym da jeg ikke vil følges herinde af familie, er træt af at de snager og altid kommentere alting 

Jeg har samme frisure som altid, faktisk siden jeg var barn dvs. langt hår og engang imellem får jeg lidt krøller i og får klippet spidser. Da jeg var omkring 17 år fik jeg det farvet helt lyst og havde det i ca. 3 år ( har mørkebrunt).

Jeg er ganske tilfreds med mit hår, det er nemt at holde, er pænt at se på - men trænger lige pt. til en farvning

/Fenja

Anmeld

7. maj 2013

Juliekp

Her er min frisure, synes ikke den er kedelig, men heller ikke wow, bare helt normal Det er så vigtigt for mig at jeg stadig ser godt ud, SELVOM jeg er blevet mor.. 

Anmeld

7. maj 2013

Hailiesmom11

Jeg kan vist ikke kalde mit hår for mor hår, er lige blevet klippet igen jeg har fået undercut i venstre side rigtig dejlig sommerhår

Anmeld

8. maj 2013

Chevro

Sjovt nok som alle der ikke har børn mener at når man er mor har man kedeligt hår, det synes jeg ikke er tilfældet. Kender mange der både har friske og seje frisure.

Hvordan er dit hår? eller hvordan vil du gerne have det?

Jeg er anonym da jeg ikke vil følges herinde af familie, er træt af at de snager og altid kommentere alting 

Jeg gør meget ud ar mit hår - og farver det ca hver 6 uge (: altså bunden! :-)

Jeg hader udgroninger! - og har også gjort meget ud af mig selv gennem graviditet osv, da jeg mener at hår og makeup er en stor del af mig!

Hvis det ligner lort - føler jeg mig også sådan!

Anmeld

8. maj 2013

Chevro

^ ser nok ret kedelig ud herpå og ser lid stram ud i betrækket

Men mit hår er næsten altid sat op på en eller anden måde, ofte på job sidder det sådan her, da jeg ikke må have håret i vejen. (:

Anmeld

8. maj 2013

PernilleogLouis

Mit hår er bare lang og meget tykt - ikke nogen vild frisure men syns nu ikke det er mor-kedeligt Er ret glad for mit hår

Anmeld

8. maj 2013

Swerg

Jeg gør ALTID noget ud af mit hår. Altid . 

Det splitter godt nok kun mellem 3 frisure, men godt, det skal det se ud.

Anmeld

8. maj 2013

Sabsy

Kloster skriver:

Ja hvis man synes, det naturlige er flot

Men mit mål er langt hår, jeg kan sætte op og det kan fylde lidt...

Jeg har Jennifers hår stortset hver dag, laver altid en fylde knold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.