Vis jeres hår/frisure - Er du "kedelig" mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.099 visninger
86 svar
27 synes godt om
7. maj 2013

Anonym trådstarter

Sjovt nok som alle der ikke har børn mener at når man er mor har man kedeligt hår, det synes jeg ikke er tilfældet. Kender mange der både har friske og seje frisure.

Hvordan er dit hår? eller hvordan vil du gerne have det?

Jeg er anonym da jeg ikke vil følges herinde af familie, er træt af at de snager og altid kommentere alting 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Muhmi

Mit hår er MEGA kedeligt lige nu.. Klippede det meget kort for et halvt år siden og er igang med at gro det langt igen, så jeg har mega skodhår lige for tiden, men hey, det er jo kun i en periode jeg ser butt-ugly ud og der har jeg heldigvis barsel hehehe

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Mit hår er MEGA kedeligt lige nu.. Klippede det meget kort for et halvt år siden og er igang med at gro det langt igen, så jeg har mega skodhår lige for tiden, men hey, det er jo kun i en periode jeg ser butt-ugly ud og der har jeg heldigvis barsel hehehe

.. Hvordan vil du have det når det bliver langt?

bare din egen naturlige hårfarve eller? 

Anmeld

7. maj 2013

mulle85

pt er mit sku nok kedeligt, ammer og har ikke fået det farvet snart 2 år nu, har langt hår så det kan da sættes op trods alt!

Anmeld

7. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Sjovt nok som alle der ikke har børn mener at når man er mor har man kedeligt hår, det synes jeg ikke er tilfældet. Kender mange der både har friske og seje frisure.

Hvordan er dit hår? eller hvordan vil du gerne have det?

Jeg er anonym da jeg ikke vil følges herinde af familie, er træt af at de snager og altid kommentere alting 

Mit hår ligner ærlig talt lort pt. Kæmpe udgroning, og det er bare kedeligt men vil gerne have klippet mine spidser og lavet etager i mit hår også skråt pandehår. Og når jeg har født håber jeg at eg har min lyse hårfarve igen.

Anmeld

7. maj 2013

ano14316

Jeg har kedeligt mor hår... 

Langt, naturligt og i helstehale el. knold.. 

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

pt er mit sku nok kedeligt, ammer og har ikke fået det farvet snart 2 år nu, har langt hår så det kan da sættes op trods alt!

tak for svar! hvorfor har du valgt at have kedeligt mor hår? 

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Mit hår ligner ærlig talt lort pt. Kæmpe udgroning, og det er bare kedeligt men vil gerne have klippet mine spidser og lavet etager i mit hår også skråt pandehår. Og når jeg har født håber jeg at eg har min lyse hårfarve igen.

Det er jo også svært når man er gravid med det med hår 

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg har kedeligt mor hår... 

Langt, naturligt og i helstehale el. knold.. 

Hvorfor har du det må jeg spørger?

Hehe i følge alle svarerne lyder det som om det ikke er en skrøne troede bare at mødre i dagens danmark var ret funky

Anmeld

7. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Det er jo også svært når man er gravid med det med hår 

Meget så glæder mig til at have født
Men bliver nok klippet inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.