Vis jeres hår/frisure - Er du "kedelig" mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2013

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

Jeg har haft "kedeligt" hår i et godt stykke tid, men er lige blevet klippet og synes selv det er blevet meget pænt...

Ikke engang et lille smugkig billede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Nej desværre.. men er meget i tvivl om jeg bryder mig om at amme. Men nu er jeg heldigvis blond normalt.

Nå okay .. Men så er det heldigt din egen udgroning er flot blond 

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

ih tak for de søde ord!

skal helt klart også arbejde hen imod og kom til og se sådan ud igen, men alt til sin tid, og selvom man er mor behøves man jo ikke være kedelig og se på!

Nemlig!!! 

Anmeld

7. maj 2013

Frk.S

Hvad ER kedeligt hår? Er det hvis det ikke er farvet?

For så har jeg kedeligt hår. Men det har ikke ændret sig efter jeg er blevet mor. Jeg har aldrig farvet mit hår (eller jeg har prøvet lyse striber et par gange i mit liv, men ellers ikke).

Til hverdag sætter jeg ofte bare en hestehale. Men det er fordi jeg i mit job skal have mit hår opsat - og det går bare hurtigst (nogle gange laver jeg lidt andet end hestehale). Men s forsøger jeg da at gøre det lidt mere spændende til fx fester - evt. med hængehår eller ved at sætte mit hår op på anden vis end en hestehale.

Da jeg var gravid og ammede var jeg lidt træt af mit hår, fordi jeg der valgte at bruge det "fornuftige" shampoo. Men det gjorde bare ikke noget godt for mit hår. (eller også var det selve graviditeten/amningen der gjorde det - hvem ved). Nu er det meget bedre, fordi det ser mere plejet ud. 

MEN summasumarum, så har mit hår ikke ændret sig siden jeg blev mor. Så hvis det er kedeligt, er det ikke derfor. 

Anmeld

7. maj 2013

Aabye

Mit ser sådan her ud når det er ny farvet og ny klippet.. Det er dog mere orange i virkeligheden.. og det er længere i den anden side.. det er dog lige det eneste billede jeg har af mig da jeg altid er den der står bag kameraet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2013

An&Jo

Jeg er lige nu ved at få mit hår langt igen, og det er ikke blevet farvet længe, kan ikke lige finde en ordentlig farve jeg vil have..

Men mit hår sidder til hverdag altid i enten hestehale eller i knold men det er simpelthen på grund af mit arbejde..

Hvis ikke jeg er på arbejde hænger det løst eller er sat op på en eller anden måde.. Lige nu kører jeg pandehåret med tilbage, dog løst, men det er fordi det har nået en meget træls længde, så glæder mig til om et par centimeter..

Anmeld

7. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Nå okay .. Men så er det heldigt din egen udgroning er flot blond 

Ja udover det jo så ser forfærdeligt ud fordi jeg har haft mørkt hår.

Anmeld

7. maj 2013

Kloster

Anonym skriver:

.. Så du er ikke kedelig-hår-mor, men istedet naturlig-flot-hår-mor ;D

Ja hvis man synes, det naturlige er flot

Men mit mål er langt hår, jeg kan sætte op og det kan fylde lidt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2013

Louise H.

Anonym skriver:

Lyder flot! hvorfor har du ikke fået det gjort når du er træt af udgroninger? 

Det er først gået op for mig for nylig

Anmeld

7. maj 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Ikke engang et lille smugkig billede?

Jeg skriver fra min mobil og den driller lidt, men jeg prøver igen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.