Vis jeres hår/frisure - Er du "kedelig" mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2013

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Meget så glæder mig til at have født
Men bliver nok klippet inden

Det forstår jeg godt.. men må man godt farve håret blond når man ammer? 

En klipning gør virkelig også en del for ens look.. Man kan se helt smart ud igen, trods udgroninger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

mulle85

Anonym skriver:

tak for svar! hvorfor har du valgt at have kedeligt mor hår? 

plejer også og farve mit hår en del så har haft mange fede spændende farver, men når jeg er gravid og ammer går jeg rigtig meget op i ikke og farve det da jeg ikke vil udsætte mine børn for de ting, men når ikke jeg ammer mere har jeg da planer om det her hår igen! nr 2 er som det ser ud nu, bare så du kan se!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2013

Kloster

Nej self er jeg da ikke "kedelig-mor". Hele min udstråling signalere positivitet, overskud, aktivitet, opmærksomhed, sundhed og visdom  Men mit hår er farvet i min naturlige hårharve og jeg bruger ikke noget øjenmakeup. Men jeg synes stadig, jeg udstråler skønhed og naturlig udstråling, som afspejler netop min personlighed.

Jeg har haft alverdens farver, da jeg havde superkort hår. Men har udgroning i mit naturligfarvet hår. Plejer min hud og bruger makeup, der ser naturlig ud.

Mit hår går ca til skulderen og er klippet i etager. Mit hår er fint og fylder ikke meget, men vil ikke fønne det hver dag pga det er så hårdt for håret. Jeg puffer det op og sætter det let ell helt op, når jeg er på arbejde.

Men må også hellere sige, der er nogen år siden, jeg havde små børn...

Anmeld

7. maj 2013

Louise H.

Jeg har kedeligt langt hår med udgroning og er skide træt a det!

Vil gerne have det farvet snart og så overvejer jeg at skulle have pandehår igen (har jeg ikke haft i 2 år). Derudover skal mit hår tyndes, da jeg har meget kraftigt hår

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

plejer også og farve mit hår en del så har haft mange fede spændende farver, men når jeg er gravid og ammer går jeg rigtig meget op i ikke og farve det da jeg ikke vil udsætte mine børn for de ting, men når ikke jeg ammer mere har jeg da planer om det her hår igen! nr 2 er som det ser ud nu, bare så du kan se!

Hold da helt op billede 1 er sexy!! 

Du ligner sådan en rig og berømt tv stjerne 

Kan godt forstå du ikke vil gøre det når det kan gå ud over dine børn men det er ellers rigtig fedt.. Elsker hårfarven med din flotte hudtone.. Puha en smuk mor du er 

Anmeld

7. maj 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Sjovt nok som alle der ikke har børn mener at når man er mor har man kedeligt hår, det synes jeg ikke er tilfældet. Kender mange der både har friske og seje frisure.

Hvordan er dit hår? eller hvordan vil du gerne have det?

Jeg er anonym da jeg ikke vil følges herinde af familie, er træt af at de snager og altid kommentere alting 

Jeg har haft "kedeligt" hår i et godt stykke tid, men er lige blevet klippet og synes selv det er blevet meget pænt...

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Nej self er jeg da ikke "kedelig-mor". Hele min udstråling signalere positivitet, overskud, aktivitet, opmærksomhed, sundhed og visdom  Men mit hår er farvet i min naturlige hårharve og jeg bruger ikke noget øjenmakeup. Men jeg synes stadig, jeg udstråler skønhed og naturlig udstråling, som afspejler netop min personlighed.

Jeg har haft alverdens farver, da jeg havde superkort hår. Men har udgroning i mit naturligfarvet hår. Plejer min hud og bruger makeup, der ser naturlig ud.

Mit hår går ca til skulderen og er klippet i etager. Mit hår er fint og fylder ikke meget, men vil ikke fønne det hver dag pga det er så hårdt for håret. Jeg puffer det op og sætter det let ell helt op, når jeg er på arbejde.

Men må også hellere sige, der er nogen år siden, jeg havde små børn...

.. Så du er ikke kedelig-hår-mor, men istedet naturlig-flot-hår-mor ;D

Anmeld

7. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Det forstår jeg godt.. men må man godt farve håret blond når man ammer? 

En klipning gør virkelig også en del for ens look.. Man kan se helt smart ud igen, trods udgroninger 

Nej desværre.. men er meget i tvivl om jeg bryder mig om at amme. Men nu er jeg heldigvis blond normalt.

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

Louise :-) skriver:

Jeg har kedeligt langt hår med udgroning og er skide træt a det!

Vil gerne have det farvet snart og så overvejer jeg at skulle have pandehår igen (har jeg ikke haft i 2 år). Derudover skal mit hår tyndes, da jeg har meget kraftigt hår

Lyder flot! hvorfor har du ikke fået det gjort når du er træt af udgroninger? 

Anmeld

7. maj 2013

mulle85

Anonym skriver:

Hold da helt op billede 1 er sexy!! 

Du ligner sådan en rig og berømt tv stjerne 

Kan godt forstå du ikke vil gøre det når det kan gå ud over dine børn men det er ellers rigtig fedt.. Elsker hårfarven med din flotte hudtone.. Puha en smuk mor du er 

ih tak for de søde ord!

skal helt klart også arbejde hen imod og kom til og se sådan ud igen, men alt til sin tid, og selvom man er mor behøves man jo ikke være kedelig og se på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.