Vis jeres hår/frisure - Er du "kedelig" mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

Muhmi

Elias2010<3 skriver:

Jeg gør ALTID noget ud af mit hår. Altid . 

Det splitter godt nok kun mellem 3 frisure, men godt, det skal det se ud.

Goddamn you're gorgegous!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Zelinasmor

Jeg har hår ned til lidt under skuldrene. Det er Dyb rød. Så nej, synes ikke jeg har kedeligt mor hår. 

Anmeld

8. maj 2013

Flødebollen

Muhmi skriver:

Mit hår er MEGA kedeligt lige nu.. Klippede det meget kort for et halvt år siden og er igang med at gro det langt igen, så jeg har mega skodhår lige for tiden, men hey, det er jo kun i en periode jeg ser butt-ugly ud og der har jeg heldigvis barsel hehehe

Elsker simpelthen dine kommentarer

Så meget selvironi. Love it!

Anmeld

8. maj 2013

Muhmi

Kathepige skriver:

Elsker simpelthen dine kommentarer

Så meget selvironi. Love it!

Hehehe, at your service madam

Anmeld

8. maj 2013

Muhmi

Arrrgh dobbel-truble!

Anmeld

8. maj 2013

L&V

Absolut ingen kedelig mor her nej.. Jeg har langt naturligt mørkt hår med krøller, så det ka variere meget.. Nogle dage glatter jeg det, andre shiner jeg krøllerne op og helt tredje dage er det sat op..

Ka godt li at gå til frisør og gi dem frie tøjler men det må vente til jeg er færdig med at være gravid og amme.. Syntes det er dejligt og ku sætte det hele helt op når man har en baby der piller og overskudet ik lige er til den store styling

Anmeld

8. maj 2013

StudPsyk

ano14316 skriver:

Jeg har kedeligt mor hår... 

Langt, naturligt og i helstehale el. knold.. 

Ditto. Bare altid i knold :p måske skulle jeg få en page igen!!

Anmeld

8. maj 2013

Swerg

Muhmi skriver:

Goddamn you're gorgegous!

tak !! 

Anmeld

8. maj 2013

Muhmi

Elias2010<3 skriver:

tak !! 

Ejmen som i... GODDAMN! Du har da godt været heldig den dag der blev delt udseende ud

Anmeld

8. maj 2013

Clisolka

Hehe jeg er kedelig-mor-hår-typen 

Jeg har langt hår der altid bliver sat op i en hestehale eller knold  Jeg siger til mig selv, at nu er det nu, og nu skal jeg til frisøren, men jeg kommer det aldrig. Jeg fik dog klippet et godt stykke af for 2-3 mrd. siden af min veninde  Men jeg skal afsted inden længe, for jeg trænger virkelig til at få tyndet det ud pga. det er så kraftigt  Jeg har det stort set altid siddende oppe, så jeg kan styre det kraftige og krøllende hår 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.