hvordan vil du helt blive båren? , noget der støtter din bagdel og den lår,
eller i overskrævs på en 10cm bjælke
Aaaarh, det kan man vel ikke helt sammenligne...?!? Altså for det første er det jo ikke et stykke hårdt træ, de sidder på, men et polstret stykke stof (og en ble). Og for det andet sidder de jo ikke med hele deres vægt, som hvis vi sad frit på en bjælke - kroppen bliver støttet og holdt hele vejen op, hvis man ellers strammer selen til, så den passer.
Det er jo heller ikke specielt sundt at sidde i en autostol, men det bruger de fleste af os da alligevel... ja jeg bruger endda skråstol i kortere intervaller - jeg er vist en forfærdelig mor! 

TS; jeg har en Baby Bjørn Miracle og den må bruges fra nyfødt. Jeg har dog først brugt den fra hun var 1 1/2 - 2 måneder. Og jeg bruger den ikke i timevis ad gangen men til små ture. Altså; brug den med omtanke.
Her hjælper det op bøvseriet at komme ned og ligge og så op igen - helt op på skulderen med armene over skulderen.
Eller at "sidde" på mine lår med front mod mig, og så sænke overkroppen langsomt ned så baby ligger (med hovedet ud over knæene) og langsomt op i siddende stilling igen flere gange i træk. Var det til at forstå?
Anmeld