bæresele hvornår..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

gonefishing

Månsson skriver:

Bæresele og babyer hænger ik sammen.. Det er ik godt for deres ryg,nakke osv. Jeg ville klart anbefale en strækvikle eller anden form for slynge som giver støtte..

En bæresele vil de sige at man ka bruge fra 3kg i butikkerne men hvis man spørger sst vil de sige når babyen kan holde hovedet og gerne ku sidde

På f.eks. ønskebørn står der på de fleste bæreseler at de er fra nyfødt og til 11 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

raca

Flodkilling skriver:

Øhhhh.. tør jeg?

ja hvorfor skulle du ikke turde det.

hvis du vil henvise til den artikel der viser at 10 amrikanske børn er døde i slynger fra 1990-2008 el..så skyldtes det at det var de polstede ala babybaggen ol der herhjemme blant andet blev solgt i babysam. men dem trak de tilbage.

Anmeld

5. maj 2013

gonefishing

1990h skriver:

Hej damer jeg har en babybjørn bæresele.

Hvornår må man bruge dem.. hovedet vender selvfølgelig indtil mig.
Nogle siger allerede nu og ja der mange delte meninger..

Planen var at jeg ville bruge den efter amning da jeg har læst at det kan hjælpe til at få baby til at bøvse og det hun jo dårlig til.
Hun er en uge og 4 dage

Hvis du går ind på f.eks. ønskebørn.dk og kigger under bæreseler, der står hvornår de kan bruges.
Det er kun BabyBjörn Comfort Carrier hvor baby skal være 3 mrd gammel før brug

Anmeld

5. maj 2013

L&V

Flodkilling skriver:

På f.eks. ønskebørn står der på de fleste bæreseler at de er fra nyfødt og til 11 kg

Yeps som jeg siger det vil de påstå og det går stil imod al anbefaling og logik... De siger jo feks os at hoppegynger er helt oki selv om det er påvist at det er skadeligt..

Anmeld

5. maj 2013

ønskebørn74

Månsson skriver:

Yeps som jeg siger det vil de påstå og det går stil imod al anbefaling og logik... De siger jo feks os at hoppegynger er helt oki selv om det er påvist at det er skadeligt..

Også hvis børnene er noget ældre..?

Anmeld

5. maj 2013

gonefishing

raca skriver:

ja hvorfor skulle du ikke turde det.

hvis du vil henvise til den artikel der viser at 10 amrikanske børn er døde i slynger fra 1990-2008 el..så skyldtes det at det var de polstede ala babybaggen ol der herhjemme blant andet blev solgt i babysam. men dem trak de tilbage.

Griner. man ved aldrig hvad man lige pludselig skal forsvare her på baby.dk

Næ... jeg gik bare baby amok da jeg ventede min første. Jeg købte en slynge. Men hold da op... med mindre jeg konstant skulle gå med en brugsforvirring i lommen og bruge en 1 time på at komme baby rigtig i den, så må jeg indrømme at i min verden er det djævlens værk.

Nu kan det godt være jeg er opdraget blandt hippier, men jeg læser ikke "skræmme artikler til mødre", i så fald ville jeg være faldet død om med kræft, med alt det hvide brød jeg spiser

Anmeld

5. maj 2013

L&V

ønskebarn74 skriver:

Å

Også hvis børnene er noget ældre..?

Ku jeg få dig til at uddybe spørgsmålet

Anmeld

5. maj 2013

ønskebørn74

Månsson skriver:

Ku jeg få dig til at uddybe spørgsmålet

Når barnet er omkring et år i hoppegyngen..

Anmeld

5. maj 2013

M&N

Månsson skriver:

Bæresele og babyer hænger ik sammen.. Det er ik godt for deres ryg,nakke osv. Jeg ville klart anbefale en strækvikle eller anden form for slynge som giver støtte..

En bæresele vil de sige at man ka bruge fra 3kg i butikkerne men hvis man spørger sst vil de sige når babyen kan holde hovedet og gerne ku sidde

Vil også helt klart anbefale en strækvikle. Vi har en økologisk strækvikle fra Boba (købt på koalabarn.dk), den er helt igennem fantastiske.. Både jeg og min kæreste bruger den 

Anmeld

5. maj 2013

raca

Hvis du går ind på f.eks. ønskebørn.dk og kigger under bæreseler, der står hvornår de kan bruges.
Det er kun BabyBjörn Comfort Carrier hvor baby skal være 3 mrd gammel før brug

ja og det kan man så undre sig over.. altså at de anbefaler nyfødte i en alm babybjørn..

ingen sele kan støtte et barn godt nok, ligegyldigt hvor godt den   er spædt, det skal være min 4 mdr ( og her siger de så 3 mdr.. ) man barnet skal havde sikker hovdekontrol før det må blive båret i en sele, comfort carrieren er den enese der får barnest ben i en fornuftig posistione.. og hvor der er et ordenligt sidde stykke..

hvordan vil du helt blive båren? , noget der støtter din bagdel og den lår,

eller i overskrævs på en 10cm bjælke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.