Kunne du finde på at købe tøj i Bilka, Føtex mm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg er Anonym da jeg er lidt genert over det.

Jeg er begyndt at købe tøj i Bilka, jeg fik jeg 2 bluser for 150 kroner sidst jeg var der! jeg følte mig helt spareagtig! normalt plejer jeg at købe tøj i meget dyre butikker, og bluser til over 200 kroner stk. 

Men her for tiden er jeg blevet SÅ nærig angående mig selv! min søn får Hummel og alle de dyre mærker, der bliver IKKE sparet på noget som helt. Men med mig selv? åh jeg er nærig. Jeg har lige købt en taske som var 2 sortering da normalprisen var 600 og jeg fik den for 190 fordi den var lidt plettet. 

Kunne i finde på at købe tøj i Bilka, føtex mm? og har i oplevet at i er blevet nærige med hensyn til jeres eget forbrug efter i har fået børn?

Jeg synes det er blevet rigtig slemt, jeg tænker "åh for de 200 kroner kunne min søn have fået dit og dat.."  har så dårlig samvittighed når jeg bruger 200 kroner på tøj til mig selv, men kan sagtens brænde flere tusinde af på min søn uden dårlig samvittighed.. Og vi har penge nok, så det er slet ikke det 

Jeg køber tit tøj mm. i både Bilka og Føtex, tøjet fejler jo ingenting Så længe jeg selv synes det er smart er jeg faktisk ret ligeglad hvad andre tænker

Anthon har også en del bodyer fra Mads&Mette som er fra føtex, og det er i fin kvali, men ret billigt til tider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Ja inden problemer. Syntes tit de har noget pænt tøj os til børn.

Anmeld

2. maj 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg køber tøj, som tiltaler mig.. Og ikke efter pris... Så jeg køber i Bilka, Føtex, h&m, trendsales og genbrug... Og på nettet hvor jeg køber mærketøj, men jeg køber aldrig aldrig til fuld pris! 

Og det gælder til alle her i huset....

Anmeld

2. maj 2013

Miss BananaHammock

Er ikke så god til at finde tøj i bilka eller føtex - men ville ikke være flov over at købe det. Jeg køber det jeg synes om - både til mig selv og til min søn. Jeg er en af dem der både kan bruge 10kr på en body og 250kr på en body. Det er komplet ligegyldigt om der står det ene eller det andet i nakken, så længe jeg synes det er sødt/fedt/pænt osv.
Har f.eks. forelsket mig i Albababy som er en del dyre end andre ting - men så sætter jeg det f.eks. sammen med en fin body fra føtex uden at det er et problem.

Men ligesom at der er nogle der ser ned på folk der køber bilka/føtex, så synes jeg det er synd at der bliver hævet øjenbryn af dem der køber småfolk, molo osv. Man har vel lov til at bruge de penge man vil. Min søn har det hverken bedre eller dårligere af at gå i det tøj han gør og jeg gør det absolut ikke for at signalere at jeg har penge eller for at få prestige hvis jeg køber en heldragt fra molo.

Tror det er vigtigt ikke at sætte folk i bås af den ene eller anden grund!

Anmeld

2. maj 2013

Moma

Ts siger at hendes barn kun går i mærketøj. De dyre mærker. Som om at bilka og føTex er for godt til hendes barn.

Tror kun det er pga "pres" og måske usikkerhed og/eller lidt dårligt selvværd, som jeg læser TS' indlæg

Anmeld

2. maj 2013

Moma

For mig handler det om, at tøjet skal være pænt og sidde ordenligt på en. 

Jeg er ligeglad med mærket - både til mig og vores børn. 

Anmeld

2. maj 2013

optimistmor

altså jeg vil stolt fortælle jeg også godt kan finde en masse fint tøj i genbrug og samtidig giver det god samvittighed over jeg støtter vores miljø!  køber også gerne lidt tøj i genbrug til den bette så genbrug blandet med nyt... jeg synes ofte at støde på tøj i genbrug der stadig har mærkater på.. desværre at disse ikke altid er mig i stil og str er bare hagen hehe

men ellers det jeg finder pænt og behageligt...

Anmeld

2. maj 2013

L&V

Miss BananaHammock skriver:

Er ikke så god til at finde tøj i bilka eller føtex - men ville ikke være flov over at købe det. Jeg køber det jeg synes om - både til mig selv og til min søn. Jeg er en af dem der både kan bruge 10kr på en body og 250kr på en body. Det er komplet ligegyldigt om der står det ene eller det andet i nakken, så længe jeg synes det er sødt/fedt/pænt osv.
Har f.eks. forelsket mig i Albababy som er en del dyre end andre ting - men så sætter jeg det f.eks. sammen med en fin body fra føtex uden at det er et problem.

Men ligesom at der er nogle der ser ned på folk der køber bilka/føtex, så synes jeg det er synd at der bliver hævet øjenbryn af dem der køber småfolk, molo osv. Man har vel lov til at bruge de penge man vil. Min søn har det hverken bedre eller dårligere af at gå i det tøj han gør og jeg gør det absolut ikke for at signalere at jeg har penge eller for at få prestige hvis jeg køber en heldragt fra molo.

Tror det er vigtigt ikke at sætte folk i bås af den ene eller anden grund!

Tænkte det samme mht det sidste du skriver.. I guder lad os nu bare gi vores unger det på vi har lyst til.. Det andet der er da lige så meget snopperi som dem der kun går i mærketøj..

Laura har dælme os meget mærketøj og det har jeg os MEN vi har os bilka osv tøj.. Det bruger vi til hverdag for vil hellere ha maling eller jordbær på en trøje fra bilka end en molo..

I min optik kan det ene være lige så fint som det andet så køb hva du har lyst til..

Ja det blev lige lidt til dig og lidt til ts

Anmeld

2. maj 2013

Isabella_mor

det er sjældent jeg ser noget i føtex og bilka der er lige mig.. det er alt for "fin dame" agtigt og koneagtigt til mig.... 

men det er også den eneste grund... havde de tøj der var i min stil så havde jeg da købt det.. 

der er sgu ligemeget hvor det kommer fra, så længe JEG kan lide det og JEG gerne vil gå med det..

jeg går primært i tøj fra H&M, Monki, sparkz (hvis jeg finder noget, sker sjældent) Message, Vero Moda, Vila ect, Zara... 

men her på det sidste har jeg virkelig ikke kunnet finde noget jeg gerne ville have.! 

men ja.. 

Anmeld

7. maj 2013

Pigent

Jeg køber nogen gange tøj til mig selv i Bilka 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.