Dag 1 med kostomlægning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

esioul

Muhmi skriver:

Klaret... 

Jeg er pt. en str. 50-52 og jeg haaaaaaaaaaaaader det... 

I sidste uge var det Silas' føsdag og derfor stod den på hjemmebagt kringle tre dage i træk (ups) og det er jo en smør/fedt bombe uden lige, så det betød tre kilo på fire dage  Der kan man virkelig snakke om "A moment on your lips, forever on your hips" 

Jeg købte en kjole fra Ellos, som jeg skal have på til Runes barnedåb om halvanden måned, og den kunne jeg KUN få i str. 48 og den er ikke i stræk, så derfor er der altså no mercy når jeg skal skrue mig i den

Lige nu er det min rygdelle der ikke vil lade mig lyne kjolen op hehe 

Nå, men i dag har jeg virkeig tænkt over hvad jeg har puttet i munden og jeg har drukket rigtig meget vand.. Så nu skal det bare være altså.. Og så er det ret smart at købe noget tøj som bare ER for småt som man virkelig VIL have på, så skal man jo ligesom gøre noget ved det

Har også allerede købt en bluse (str. 44) som skal være min motivation til at smide flere kiloer efter jeg har ramt str. 48

Ønsk mig held og lykke tøser, jeg har brug for det, rygraden som regnormen skal bygges godt til med muskler istedet for fedt

Jeg er med på den vogn. Har jeg nu egentlig været noget tid inhen kartofler,ris og pasta. Aftensmad består af kød med en masse grøntsager.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

LMX

Jeg hepper på dig smukke!!! Og alle de andre som også har taget kampen op.

Jeg går selv igang med at smide 15-20kg på et tidspunkt når jeg føler mig klar til det.

HEP HEP!!

Anmeld

17. april 2013

bobbles

Held og lykke med projekt vægttab

Anmeld

17. april 2013

bobbles

Kloster skriver:

Super godt, du kom igang

Jeg kører pt på minus sukker, ris, pasta, kartofler og brød.

Brød er filme svært at undvære, men nu prøver jeg. Har en veninde, der kører på stenalderkost, hun anbefalede mig det i en uge ell to, så det ska prøves

Men det er en jungel at finde ud af... Men jeg vil klart hellere sætte tænderne i det rene mad end sammensat med... Kvalitet frem for kvantitet   (med måde self)

Hvad består sten alder kost af? Morgenmad, frokost og aftensmad?

Anmeld

17. april 2013

La´chrissen

Super sejt, det skal nok gå godt

Jeg kan anbefale en app der hedder shape up club. Hvis du prøvet at bruge den lidt tid, evt spis hvad du mener er godt, så kan du se dens beregninger om hvor vidt du vil tabe dig eller tage på af det.

Det kræver lige at man taster sin nuværende vægt ind, sit ønske mål, hvor meget man er aktiv normalt. Så skal man taste sin mad ind i mål eller vægt og taste sin motion ind.

Den fungerer rigtig godt, og så kan man se hvad man får for meget og for lidt af. Det har virkelig hjulpet mig.

Ellers er stenalderkost også rigtig godt. Men der er rigtig mange ti g man ikke må spise. Men prøv at Google den.

Anmeld

17. april 2013

EnSødMor

Muhmi skriver:

Klaret... 

Jeg er pt. en str. 50-52 og jeg haaaaaaaaaaaaader det... 

I sidste uge var det Silas' føsdag og derfor stod den på hjemmebagt kringle tre dage i træk (ups) og det er jo en smør/fedt bombe uden lige, så det betød tre kilo på fire dage  Der kan man virkelig snakke om "A moment on your lips, forever on your hips" 

Jeg købte en kjole fra Ellos, som jeg skal have på til Runes barnedåb om halvanden måned, og den kunne jeg KUN få i str. 48 og den er ikke i stræk, så derfor er der altså no mercy når jeg skal skrue mig i den

Lige nu er det min rygdelle der ikke vil lade mig lyne kjolen op hehe 

Nå, men i dag har jeg virkeig tænkt over hvad jeg har puttet i munden og jeg har drukket rigtig meget vand.. Så nu skal det bare være altså.. Og så er det ret smart at købe noget tøj som bare ER for småt som man virkelig VIL have på, så skal man jo ligesom gøre noget ved det

Har også allerede købt en bluse (str. 44) som skal være min motivation til at smide flere kiloer efter jeg har ramt str. 48

Ønsk mig held og lykke tøser, jeg har brug for det, rygraden som regnormen skal bygges godt til med muskler istedet for fedt

Held og lykke med det hele! Det skal nok lykkes.... Jeg er selv på dukan kuren, håber virkelig på at smide 10 kilo inden sommeren rigtig begynder... Har med vilje også købt 3 par bukser i str. 38, i håb om at komme ned i dem. 

Husk starten er sværest, men når først man er kommet igang, så kører det bare. ;-) 

Anmeld

17. april 2013

Muhmi

B&J skriver:

Ved du hvad Søde. det lyder som om du er 100% klar og der for tror jeg helt sikkert du nok skal få det til at lykkes.

for du er klar motiveret og ja så skal det nok gå, HUSK når de trælse perioder kommer hvor det står stille eller man har lyst til noget usundt SÅ bid dig selv i læben eller få manden til at give det et ordentlig spark så du ikke falder i

Jeg er da bare så SUPER sej synes jeg lige Hihi.. Jeg vejede 115 kg i går morges da jeg vejede mig og da jeg steg på vægten her til morgen..... ...... .... 113,5 kg!!!!!! 

Pissede også som et vandfald i går hahahah Så jeg gør i dag, hvad jeg gjorde i går, så skal det nok gå stærkt juhuuuuuu!!!!!

Anmeld

17. april 2013

Muhmi

morethanperfect skriver:

Held og lykke søde 

Er sikker på du når dit mål 

Har smidt halvandet kilo siden i går   

Jeg er da bare SÅ motiveret til at blive ved lige nu juhuuuuu!!!

Anmeld

17. april 2013

Muhmi

StineW79 skriver:

Jeg er med på ingen slik og sukker, hvis det ka motiver?! Vh stine

Du skal da være så velkommen til at være med  

Jo flere jo bedre, så kan vi rigtig holde hinanden oppe, når/hvis det bliver svært at hænge i

Anmeld

17. april 2013

Muhmi

esioul skriver:

Jeg er med på den vogn. Har jeg nu egentlig været noget tid inhen kartofler,ris og pasta. Aftensmad består af kød med en masse grøntsager.  

Fedt mand, jo flere jo bedre

Hvordan er det gået indtil videre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.