Dag 1 med kostomlægning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2013

Muhmi

Maja88 skriver:

Husk at spise noget mere imellen frokost og aftensmad og så noget med mere energi i til morgenmad

Tak for rådet, gik mega sukkerkold den dag, så har puttet mere på morgenmadslisten og et par kiks imellem frokost og aftensmad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

Muhmi

Frk. Himmelblå skriver:

Smoothies, Muhmi, smoothies!! Morgen, middag og aften og derimellem.

Lav dem tykke og konsistensen, så det minder om at spise sorbet. Brug en ske og ikke sugerør. Så får du oplevelsen af et (lækkert!) måltid.

Brug hindbær, en banan og lidt blåbær. Altsammen fra frost. Tilsæt skummetmælk (alt efter hvor tyktflydende, du vil have den) og et drys kanel og et drys stødt ingefær (begge renser ud).

Enjoy! 

(Hørfrøolie er også godt at putte lidt i af - for din hud/hår/negle)

Mmmm.. Det vil jeg helt klart også gøre, det må lige blive i næste uge at jeg begynder på det

Elsker smoothies

Men tror kun jeg vil bruge kanel, for ingefær er altså bare ikke lige mig hihi

Anmeld

19. april 2013

Carina:-)

Muhmi skriver:

Okay er du sikker på det? For min sp har da fortalt mig at jeg skal drikke rigeligt med vand når jeg ammer fordi det faktisk skaber mere mælkeproduktion

Ja,men ikke mere end at du tisser normalt.

Overprodúcerer du urin,har nyrerne det ikke godt,samtidig med at du piner kroppen med at skylle vigtige mineraler ud 

Jeg har selv drukket meget vand,netop fordi man taber sig på vægten-Men blev dårlig var ved lægen -og jeg havde simpelthen nærmest ødelagt min krop.

Det siger jo også sig selv at man ikke taber 1-2 kg omdagen i fedt,men at det netop er væske man skyller ud

Jeg kan ikke sætte link ind ,men fødevarestyrelsen beskriver det fint,og skriver blandt andet at det kan være farligt at drikke for meget vand-

Man KAN ende i koma og død,hvis man skyller alle mineraler ud og rykker ved saltbalancen.

Symptomerne som jeg havde var svimmelhed og utilpas,men havde ikke regnet med at jeg nærmest var igang med at ødelægge mig krop ved at drikke for meget vand.

Ved amning er 2-2½ l væske nok da du også får via kosten.

Anmeld

19. april 2013

Muhmi

Carina:-) skriver:

Ja,men ikke mere end at du tisser normalt.

Overprodúcerer du urin,har nyrerne det ikke godt,samtidig med at du piner kroppen med at skylle vigtige mineraler ud 

Jeg har selv drukket meget vand,netop fordi man taber sig på vægten-Men blev dårlig var ved lægen -og jeg havde simpelthen nærmest ødelagt min krop.

Det siger jo også sig selv at man ikke taber 1-2 kg omdagen i fedt,men at det netop er væske man skyller ud

Jeg kan ikke sætte link ind ,men fødevarestyrelsen beskriver det fint,og skriver blandt andet at det kan være farligt at drikke for meget vand-

Man KAN ende i koma og død,hvis man skyller alle mineraler ud og rykker ved saltbalancen.

Symptomerne som jeg havde var svimmelhed og utilpas,men havde ikke regnet med at jeg nærmest var igang med at ødelægge mig krop ved at drikke for meget vand.

Ved amning er 2-2½ l væske nok da du også får via kosten.

Okay, kan være jeg skal skrue lidt ned for vandet så hehe

Vil jo ikke ødelægge mig selv, men nu er der vist også renset ud og så kan kiloerne kommer stille og roligt fra nu af hihi

Anmeld

19. april 2013

B&J

Muhmi skriver:

2½ kilo tabt 

ej hvor er det bare super fedt søde

det er så vidunderligt

Anmeld

21. april 2013

EnSødMor

Muhmi skriver:

Hehe.. Okay, ja jeg er vild med kød, ingen tvivl om det, men ligefrem at skulle leve af kød og æg, ej det ville jeg ikke kunne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.