Dag 1 med kostomlægning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

Frk. Himmelblå

Muhmi skriver:

Klaret... 

Jeg er pt. en str. 50-52 og jeg haaaaaaaaaaaaader det... 

I sidste uge var det Silas' føsdag og derfor stod den på hjemmebagt kringle tre dage i træk (ups) og det er jo en smør/fedt bombe uden lige, så det betød tre kilo på fire dage  Der kan man virkelig snakke om "A moment on your lips, forever on your hips" 

Jeg købte en kjole fra Ellos, som jeg skal have på til Runes barnedåb om halvanden måned, og den kunne jeg KUN få i str. 48 og den er ikke i stræk, så derfor er der altså no mercy når jeg skal skrue mig i den

Lige nu er det min rygdelle der ikke vil lade mig lyne kjolen op hehe 

Nå, men i dag har jeg virkeig tænkt over hvad jeg har puttet i munden og jeg har drukket rigtig meget vand.. Så nu skal det bare være altså.. Og så er det ret smart at købe noget tøj som bare ER for småt som man virkelig VIL have på, så skal man jo ligesom gøre noget ved det

Har også allerede købt en bluse (str. 44) som skal være min motivation til at smide flere kiloer efter jeg har ramt str. 48

Ønsk mig held og lykke tøser, jeg har brug for det, rygraden som regnormen skal bygges godt til med muskler istedet for fedt

Smoothies, Muhmi, smoothies!! Morgen, middag og aften og derimellem.

Lav dem tykke og konsistensen, så det minder om at spise sorbet. Brug en ske og ikke sugerør. Så får du oplevelsen af et (lækkert!) måltid.

Brug hindbær, en banan og lidt blåbær. Altsammen fra frost. Tilsæt skummetmælk (alt efter hvor tyktflydende, du vil have den) og et drys kanel og et drys stødt ingefær (begge renser ud).

Enjoy! 

(Hørfrøolie er også godt at putte lidt i af - for din hud/hår/negle)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

Maja88

hep hep hep... yo go girl!!!!!

men pas nu på ikke at spise for lidt heller... det kan have den modsatte effekt...

så hvad spiser du i løbet af en dag???

bruger du nogen hjælpe midler eller er det bare på gefühl??? Må vi se hvad du spiser i løbet af en dag??? kan jo være vi kan give gode tips

ammer du ikke??? hvis du gør skal du være klar til det nok snart siger stop desværre... så snart jeg nærmede mig mindre kalorier røg min mælkeproduktion drastisk..

men ellers smøg ærmerne op.. pump dækkende på barnevognen og afsted

Anmeld

17. april 2013

Muhmi

hep hep hep... yo go girl!!!!!

men pas nu på ikke at spise for lidt heller... det kan have den modsatte effekt...

så hvad spiser du i løbet af en dag???

bruger du nogen hjælpe midler eller er det bare på gefühl??? Må vi se hvad du spiser i løbet af en dag??? kan jo være vi kan give gode tips

ammer du ikke??? hvis du gør skal du være klar til det nok snart siger stop desværre... så snart jeg nærmede mig mindre kalorier røg min mælkeproduktion drastisk..

men ellers smøg ærmerne op.. pump dækkende på barnevognen og afsted

Spiser faktisk "normalt" agtigt.. Hehe

Har nemlig taget højde for at jeg stadig skal amme og derfor går jeg ikke "all in" for så stod den på suppe og juice de næste fjorten dage og derefter stram kostomlægning

Men det første jeg gør om morgenen er at gå direkte ud og tage mig et STORT glas (½ ltr.) vand + et halvt glas mere. Og så spise et stykke frugt, her til morgen var det en banan der måtte lade livet

Så spiser jeg to klapsammener knækbrød med fedtfattigt minismør fra kærgården og 4 skiver ost i alt. Efter det drikker jeg halvandet glas vand igen.

Til frokost spiste jeg mig en salat, med leftover kalkun og lidt dressing. I morgen bliver det til en salat med tun i + halvandet glas vand.

Til aftensmad skal jeg have en kyllingebrystfillét og en masse grøntsager. + Masser af vand

Aftenssnack står på en banan eller en pære.

I løbet af dagen drikker jeg også kaffe, med mælk og sukker, jeg har halveret mit sukkerforbrug, så det er ret kedelig kaffe i min verden, men stadig så kommer jeg sukker i

Og jeg har også spist to kiks i dag hehe

Anmeld

17. april 2013

Maja88

Muhmi skriver:

Spiser faktisk "normalt" agtigt.. Hehe

Har nemlig taget højde for at jeg stadig skal amme og derfor går jeg ikke "all in" for så stod den på suppe og juice de næste fjorten dage og derefter stram kostomlægning

Men det første jeg gør om morgenen er at gå direkte ud og tage mig et STORT glas (½ ltr.) vand + et halvt glas mere. Og så spise et stykke frugt, her til morgen var det en banan der måtte lade livet

Så spiser jeg to klapsammener knækbrød med fedtfattigt minismør fra kærgården og 4 skiver ost i alt. Efter det drikker jeg halvandet glas vand igen.

Til frokost spiste jeg mig en salat, med leftover kalkun og lidt dressing. I morgen bliver det til en salat med tun i + halvandet glas vand.

Til aftensmad skal jeg have en kyllingebrystfillét og en masse grøntsager. + Masser af vand

Aftenssnack står på en banan eller en pære.

I løbet af dagen drikker jeg også kaffe, med mælk og sukker, jeg har halveret mit sukkerforbrug, så det er ret kedelig kaffe i min verden, men stadig så kommer jeg sukker i

Og jeg har også spist to kiks i dag hehe

Husk at spise noget mere imellen frokost og aftensmad og så noget med mere energi i til morgenmad

Anmeld

17. april 2013

B&J

Muhmi skriver:

Jeg er da bare så SUPER sej synes jeg lige Hihi.. Jeg vejede 115 kg i går morges da jeg vejede mig og da jeg steg på vægten her til morgen..... ...... .... 113,5 kg!!!!!! 

Pissede også som et vandfald i går hahahah Så jeg gør i dag, hvad jeg gjorde i går, så skal det nok gå stærkt juhuuuuuu!!!!!

ej hvor fantastisk søde

Anmeld

18. april 2013

Carina:-)

Muhmi skriver:

Jeg er da bare så SUPER sej synes jeg lige Hihi.. Jeg vejede 115 kg i går morges da jeg vejede mig og da jeg steg på vægten her til morgen..... ...... .... 113,5 kg!!!!!! 

Pissede også som et vandfald i går hahahah Så jeg gør i dag, hvad jeg gjorde i går, så skal det nok gå stærkt juhuuuuuu!!!!!

Ikke for at være lyseslukker...Men pas på med at drikke alt for meget væske.

Du skyller en masse mineraler ud som din krop har brug for især når du ammer.

+ at dine nyrer er på overarbejde,bare et godt råd.

Anmeld

18. april 2013

EnSødMor

Muhmi skriver:

Hvad er dukan kuren?

HELD og lykke med det

Jamen det er kur der handler om at spise proteiner, dvs. Kød, kød og atter kød, en smule skyr, æg osv.  

tak

Anmeld

19. april 2013

Muhmi

Carina:-) skriver:

Ikke for at være lyseslukker...Men pas på med at drikke alt for meget væske.

Du skyller en masse mineraler ud som din krop har brug for især når du ammer.

+ at dine nyrer er på overarbejde,bare et godt råd.

Okay er du sikker på det? For min sp har da fortalt mig at jeg skal drikke rigeligt med vand når jeg ammer fordi det faktisk skaber mere mælkeproduktion

Anmeld

19. april 2013

Muhmi

Frk-S skriver:

Jamen det er kur der handler om at spise proteiner, dvs. Kød, kød og atter kød, en smule skyr, æg osv.  

tak

Hehe.. Okay, ja jeg er vild med kød, ingen tvivl om det, men ligefrem at skulle leve af kød og æg, ej det ville jeg ikke kunne

Anmeld

19. april 2013

Muhmi

B&J skriver:

ej hvor fantastisk søde

2½ kilo tabt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.