hep hep hep... yo go girl!!!!!
men pas nu på ikke at spise for lidt heller... det kan have den modsatte effekt...
så hvad spiser du i løbet af en dag???
bruger du nogen hjælpe midler eller er det bare på gefühl??? Må vi se hvad du spiser i løbet af en dag??? kan jo være vi kan give gode tips
ammer du ikke??? hvis du gør skal du være klar til det nok snart siger stop desværre... så snart jeg nærmede mig mindre kalorier røg min mælkeproduktion drastisk..
men ellers smøg ærmerne op.. pump dækkende på barnevognen og afsted
Spiser faktisk "normalt" agtigt.. Hehe
Har nemlig taget højde for at jeg stadig skal amme og derfor går jeg ikke "all in" for så stod den på suppe og juice de næste fjorten dage og derefter stram kostomlægning 
Men det første jeg gør om morgenen er at gå direkte ud og tage mig et STORT glas (½ ltr.) vand + et halvt glas mere. Og så spise et stykke frugt, her til morgen var det en banan der måtte lade livet 
Så spiser jeg to klapsammener knækbrød med fedtfattigt minismør fra kærgården og 4 skiver ost i alt. Efter det drikker jeg halvandet glas vand igen.
Til frokost spiste jeg mig en salat, med leftover kalkun og lidt dressing. I morgen bliver det til en salat med tun i
+ halvandet glas vand.
Til aftensmad skal jeg have en kyllingebrystfillét og en masse grøntsager. + Masser af vand 
Aftenssnack står på en banan eller en pære.
I løbet af dagen drikker jeg også kaffe, med mælk og sukker, jeg har halveret mit sukkerforbrug, så det er ret kedelig kaffe i min verden, men stadig så kommer jeg sukker i 
Og jeg har også spist to kiks i dag hehe