Dag 1 med kostomlægning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

Muhmi

Tauf skriver:

God idé:-):-):-)

Lets do it:-):-)
og til os to skønne kvinder:-)

Vi kan jo godt, så længe vi holder modet og hinaden oppe! 

Hold kæft nogle lækre strandsild der kommer til at indvadere strandene til sommer (You and me) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

Babydrøm

Muhmi skriver:

Klaret... 

Jeg er pt. en str. 50-52 og jeg haaaaaaaaaaaaader det... 

I sidste uge var det Silas' føsdag og derfor stod den på hjemmebagt kringle tre dage i træk (ups) og det er jo en smør/fedt bombe uden lige, så det betød tre kilo på fire dage  Der kan man virkelig snakke om "A moment on your lips, forever on your hips" 

Jeg købte en kjole fra Ellos, som jeg skal have på til Runes barnedåb om halvanden måned, og den kunne jeg KUN få i str. 48 og den er ikke i stræk, så derfor er der altså no mercy når jeg skal skrue mig i den

Lige nu er det min rygdelle der ikke vil lade mig lyne kjolen op hehe 

Nå, men i dag har jeg virkeig tænkt over hvad jeg har puttet i munden og jeg har drukket rigtig meget vand.. Så nu skal det bare være altså.. Og så er det ret smart at købe noget tøj som bare ER for småt som man virkelig VIL have på, så skal man jo ligesom gøre noget ved det

Har også allerede købt en bluse (str. 44) som skal være min motivation til at smide flere kiloer efter jeg har ramt str. 48

Ønsk mig held og lykke tøser, jeg har brug for det, rygraden som regnormen skal bygges godt til med muskler istedet for fedt

Super godt! Synes det er svært, men gør mit bedste  

Anmeld

16. april 2013

Muhmi

AnnL skriver:

Er du også i gang med projekt "smid fedtet" ?

Anmeld

16. april 2013

Muhmi

AnnL skriver:

Eller synes du det er svært at ønske mig held og lykke?

Anmeld

16. april 2013

Babydrøm

Muhmi skriver:

Eller synes du det er svært at ønske mig held og lykke?

Hihi, jeg er vist godt træt, det er vist snart min sengetid så  

Mente, at jeg synes det er svært at tabe mig, for ja jeg vil også gerne af med nogle kg. Tænker over hvad jeg spiser, men synes godt nok det er svært at modstå de usunde ting   Og hader desværre at træne  Men kæmper og gør mit bedste  

Ønsker dig al held og lykke  

Anmeld

16. april 2013

Muhmi

AnnL skriver:

Hihi, jeg er vist godt træt, det er vist snart min sengetid så  

Mente, at jeg synes det er svært at tabe mig, for ja jeg vil også gerne af med nogle kg. Tænker over hvad jeg spiser, men synes godt nok det er svært at modstå de usunde ting   Og hader desværre at træne  Men kæmper og gør mit bedste  

Ønsker dig al held og lykke  

Haha, kender det

Uha, ja hvis du ikke er ligeså overvægtig som mig, så kan det godt tage sin tid desværre... Og det kan det desværre nok også for mig, for jeg har stadig bækkenløsning efter min graviditet og derfor kan jeg ikke motionere særlig længe ad gangen før mit bækken siger stop..

Ville ellers gerne ud og gå nogle lange ture med barnevognen, men det er ikke særlig godt for mig

Ønsker også dig alt held og lykke, det skal nok komme! 

Anmeld

16. april 2013

Babydrøm

Muhmi skriver:

Haha, kender det

Uha, ja hvis du ikke er ligeså overvægtig som mig, så kan det godt tage sin tid desværre... Og det kan det desværre nok også for mig, for jeg har stadig bækkenløsning efter min graviditet og derfor kan jeg ikke motionere særlig længe ad gangen før mit bækken siger stop..

Ville ellers gerne ud og gå nogle lange ture med barnevognen, men det er ikke særlig godt for mig

Ønsker også dig alt held og lykke, det skal nok komme! 

Har affundet mig med at jeg har fyldige kurver (har taget på de sidste år) og er glad for dem Men vil gerne af med min muffintop (mave) og strammes op Men ja er svært, især når jeg ik gider træning, men kæmper videre!

Ja så er det ekstra svært for dig, men er sikker på at det går godt Ved ik så meget om bækkenløsning. 

Tak i lige måde  

Anmeld

17. april 2013

morethanperfect

Muhmi skriver:

Klaret... 

Jeg er pt. en str. 50-52 og jeg haaaaaaaaaaaaader det... 

I sidste uge var det Silas' føsdag og derfor stod den på hjemmebagt kringle tre dage i træk (ups) og det er jo en smør/fedt bombe uden lige, så det betød tre kilo på fire dage  Der kan man virkelig snakke om "A moment on your lips, forever on your hips" 

Jeg købte en kjole fra Ellos, som jeg skal have på til Runes barnedåb om halvanden måned, og den kunne jeg KUN få i str. 48 og den er ikke i stræk, så derfor er der altså no mercy når jeg skal skrue mig i den

Lige nu er det min rygdelle der ikke vil lade mig lyne kjolen op hehe 

Nå, men i dag har jeg virkeig tænkt over hvad jeg har puttet i munden og jeg har drukket rigtig meget vand.. Så nu skal det bare være altså.. Og så er det ret smart at købe noget tøj som bare ER for småt som man virkelig VIL have på, så skal man jo ligesom gøre noget ved det

Har også allerede købt en bluse (str. 44) som skal være min motivation til at smide flere kiloer efter jeg har ramt str. 48

Ønsk mig held og lykke tøser, jeg har brug for det, rygraden som regnormen skal bygges godt til med muskler istedet for fedt

Held og lykke søde 

Er sikker på du når dit mål 

Anmeld

17. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er med på ingen slik og sukker, hvis det ka motiver?! Vh stine

Anmeld

17. april 2013

B&J

Ved du hvad Søde. det lyder som om du er 100% klar og der for tror jeg helt sikkert du nok skal få det til at lykkes.

for du er klar motiveret og ja så skal det nok gå, HUSK når de trælse perioder kommer hvor det står stille eller man har lyst til noget usundt SÅ bid dig selv i læben eller få manden til at give det et ordentlig spark så du ikke falder i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.