Nu har jeg løst hele tråden.. Og jeg må ærligt indrømme at jeg er 100% sikker på at udfra hvad du skriver, så vil du fortryde dit valg..
En abort i uge 14 er en fødsel af barnet, da barnet er for stort til at kunne suges ud af livmoren ...
stod selv med en svær beslutning da jeg ventede min søn.. Det var kun fire måneder efter jeg havde født vi fandt ud af at jeg var gravid i uge 11+4
vi er begge studerende, og boede i en lille fireværelsers lejlighed Med vores ny fødte datter..
Men tanken om abort når vi egentlig godt kunne magte et barn var for hård at bærer.. Så vi beholdte ham <3 har aldrig fortrudt <3
min mormor hjalp mig til at finde den rigtige løsning ved at sige..
Det er ikke sikkert at forholdet holder til et barn, men kan du leve med manden der fik dig til st slå dit barn ihjel?
og
man fortryder ikke de børn man får, kun dem man ikke får..
Jeg har en veninde der blev steril efter en abort i uge 11.. Så tænk dig rigtig godt om, vil han blive, hvis du ikke er istand til nogensinde at at give ham en familie..
Er ikke imod abort, men det der med at det er nød prévention, det synes jeg er at misbruge muligheden.. Når du nu føler dog moden nok til det..
Penge skal fu ikke tænke på.. Der er MANGE ydelser fra det offentlige når man har børn..
Anmeld