Kram til dig! 
det er en rigtig træls situation at stå i 
Når man ikke har fået børn tidligere, kan det være rigtig svært at sætte sig ind i, hvordan det er at have et barn, men jeg kan love dig for, at der er intet, der kan være til så stor glæde som ens barn. Jeg får ubetinget kærlighed hver dag fra mit barn
Når jeg fandt ud af, at jeg var gravid(ikke planlagt og jeg og min kæreste var begge studerende), var jeg rigtig ked af det og fortvivlet og følte, at nu var mine planer for livet ødelagte. Hverken mig eller min kæreste kunne få os til at tage abort, da det jo i sidste ende var noget fantastisk, som vi havde skabt sammen. Min kæreste kunne ikke rigtig sætte sig ind i, at jeg virkelig var gravid. Det var ikke før til MD scanning i uge 19, at han så kunne se, at dette var virkelighed.
vores liv blev slet ikke ødelagt! Vores liv har aldrig været bedre! vi har et barn på snart 1 1/2 år, min kæreste har færdiggjort sin uddannelse og har fået et godt job, skatten er i vuggestue hver dag, så jeg har også fundet nogenlunde job og skal til at vende tilbage til uddannelsen nu snart.
det er slet ikke så dyrt at have et barn, som man egentlig tror. barnevogn, tremmeseng osv kan man købe brugt, tøj kan man måske arve? Og det første halve år spiser baby ikke andet end modermælk/erstatning.
Jeg håber, at du og din kæreste får talt det hele igennem, inden du/i træffer beslutningen 
Anmeld