baby012 skriver:
Det er bare SÅ SURT når en i familien "stjæler" det navn man vil kalde sit barn..
ELSKER navnet Sofia, og var 100 på at det skulle min datter hedde.. Lige indtil hendes kusine kom, og skulle hedde det
ELSKER navnene (i rækkefølge) Lucas og Elias,
også disse navne er nu optaget, så må finde på noget andet til min søn , selvom han ligner en Lucas
personligt er det ikke noget vi gør i min familie , altså, det med at tage navne der er i familien..
Men samtidig, ville jeg være beæret over at nogen ville opkalde Deres barn efter mig
men der er jo ikke nogen som STJÆLER de navne, altså det er jo ikke en butik hvor der f.eks kun er 5 gange Karoline eller 2 gange Elias.
men det var jo os derfor jeg oprettede denne tråd, jeg troede faktisk at der var flere som dig som synes man ''stjæler'' andres navne, men det er heldigvis modsat...
som en skrev så smukt herinde i min tråd at når man vælger et smukt nvan uanset hvem der hedder det navn er det af den betydning at navnet er så smukt så det ikke er nok der kun er 50 mennesker her i verden der hedder det....
Kan ikke se hvorfor du ikke kan kalde dine børn de navne du havde tænkt dig ( ikke købt dig) selvom din kusine vælger de navne også.
jeg vil være så ked af at '' nøjes '' med et sødt navn fordi min kusine på 23 år hedder det, istedet for at kalde min datter det smukke navn i verden.
(ifølge mig og kæresten)
det samme med min søn, nu vil jeg ik sige hans navn,da jeg er anonym, men hans navn er også det smukkeste i hele verden ifølge Min og kæresten, og hvis der er andre som gerne vil have deres søn skal hedde det, synes jeg bare det er kanont.
ligesom jeg vil blive beæret hvis min kusine kom og sagde til mig: jeg elsker DIT navn, jeg vil gerne have min dattter skal hedde det...