Din Menning om dette? vil i blive sure eller stødt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.862 visninger
80 svar
70 synes godt om
8. april 2013

Anonym trådstarter

Hej med jer

jeg har brug for jeres menning da jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal gøre

vi venter en lille pige, og vi er ved at finde navn til hende, og vi er begge helt vilde med Karoline

problemet er bare, at jeg har en kusine som hedder Caroline, hvad vil i synes om at jeg så kalder vores datter Karoline også, den eneste forskel er jo kun forbogstavet, og det høre man jo ikke.

jeg har selvfølgelig tænkt mig at ringe til min Moster og høre hva hun vil synes om det, og også til min kusine.

Men hvad hvis de siger at det synes de er plat? og jeg gør det alligevel... et eller andet sted er der jo ik nogen som skal bestemme hvad vores datter skal hedde , heller ikke selvom en for familien hedder det, men hvad synes i ?

vil i synes det var mærkeligt og at jeg har Stjålet min mosters navn ? min kusine er voksen nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville aldrig kalde mit barn noget som der allerede var en der hed i familien og som man havde kontakt med - selvom det er med et andet forbogstav.

Anmeld

8. april 2013

nielsen80

Anonym skriver:

Hej med jer

vi venter en lille pige, og vi er ved at finde navn til hende, og vi er begge helt vilde med Karoline

problemet er bare, at jeg har en kusine som hedder Caroline, hvad vil i synes om at jeg så kalder vores datter Karoline også, den eneste forskel er jo kun forbogstavet, og det høre man jo ikke.

jeg har selvfølgelig tænkt mig at ringe til min Moster og høre hva hun vil synes om det, og også til min kusine.

Men hvad hvis de siger at det synes de er plat? og jeg gør det alligevel... et eller andet sted er der jo ik nogen som skal bestemme hvad vores datter skal hedde , heller ikke selvom en for familien hedder det, men hvad synes i ?

vil i synes det var mærkeligt og at jeg har Stjålet min mosters navn ? min kusine er voksen nu.

Jeg ville blive beæret, hvis nogen synes mit navn var så flot, at de ville kalde deres datter det.

Anmeld

8. april 2013

B&J

jeg vil heller ikke kalde mine børn noget som er i familien, men ja min onkels kones datter har en søn der er 18år ja han hedder Daniel og det viste jeg ikke, for så langt ude i familien er vi ikke sammen på den måde, de blev stolte fordi vi kaldte vores søn det da det navn betød meget for dem, men jeg syntes i skal ringe og høre om det er okay, fordi det navn er så super fantastisk smukt håber den anden pige vil føle sig stolt over der kommer en lille ny med det navn

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej med jer

og skal lige siges, at jeg har elsket navnet Karoline siden jeg var ret lille

alle mine dukker hed altid Karoline.

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville aldrig kalde mit barn noget som der allerede var en der hed i familien og som man havde kontakt med - selvom det er med et andet forbogstav.

Okay, hvorfor vil du ikke det ?

og jeg ses ikke med dem ... måske en gang om året.

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Jeg ville blive beæret, hvis nogen synes mit navn var så flot, at de ville kalde deres datter det.

Sådan vil jeg nemlig også selv have det

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg vil heller ikke kalde mine børn noget som er i familien, men ja min onkels kones datter har en søn der er 18år ja han hedder Daniel og det viste jeg ikke, for så langt ude i familien er vi ikke sammen på den måde, de blev stolte fordi vi kaldte vores søn det da det navn betød meget for dem, men jeg syntes i skal ringe og høre om det er okay, fordi det navn er så super fantastisk smukt håber den anden pige vil føle sig stolt over der kommer en lille ny med det navn

Ja

Jamen jeg vil selv blive rigtig stolt og føle mig beæret hvis nu Min kusine fik en datter og vil kalde hende ( Mit navn )

Anmeld

8. april 2013

LR85

Synes det er rigtig sødt og fint at du vil bruge navnet. 

Men HELT klart, ring og snak med dem og fornem hvad de synes

Anmeld

8. april 2013

-Sigrid-

Min datter er opkaldt efter min stadig levende farmor, og hun var rigtig glad for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.