Anonym skriver:
Hej med jer 
jeg har brug for jeres menning da jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal gøre 
vi venter en lille pige, og vi er ved at finde navn til hende, og vi er begge helt vilde med Karoline 
problemet er bare, at jeg har en kusine som hedder Caroline, hvad vil i synes om at jeg så kalder vores datter Karoline også, den eneste forskel er jo kun forbogstavet, og det høre man jo ikke.
jeg har selvfølgelig tænkt mig at ringe til min Moster og høre hva hun vil synes om det, og også til min kusine.
Men hvad hvis de siger at det synes de er plat? og jeg gør det alligevel... et eller andet sted er der jo ik nogen som skal bestemme hvad vores datter skal hedde , heller ikke selvom en for familien hedder det, men hvad synes i ?
vil i synes det var mærkeligt og at jeg har Stjålet min mosters navn ? min kusine er voksen nu.
Min datter hedder Sabrina, og det gør hendes faster også.
Jeg har altid været vild med det navn, og det samme har hendes far, og det var det eneste pigenavn, vi syntes, passe til vores Sabrina.
Så vi ringede til min daværende svigerinde og spurgte, og hun ville godkende, at vi brugte det navn. Hun blev vildt rørt og glad

Jeg ville spørge din kusine, om det var ok, men man kan heller ikke have patent på navnene