Din Menning om dette? vil i blive sure eller stødt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

Hej med jer

jeg har brug for jeres menning da jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal gøre

vi venter en lille pige, og vi er ved at finde navn til hende, og vi er begge helt vilde med Karoline

problemet er bare, at jeg har en kusine som hedder Caroline, hvad vil i synes om at jeg så kalder vores datter Karoline også, den eneste forskel er jo kun forbogstavet, og det høre man jo ikke.

jeg har selvfølgelig tænkt mig at ringe til min Moster og høre hva hun vil synes om det, og også til min kusine.

Men hvad hvis de siger at det synes de er plat? og jeg gør det alligevel... et eller andet sted er der jo ik nogen som skal bestemme hvad vores datter skal hedde , heller ikke selvom en for familien hedder det, men hvad synes i ?

vil i synes det var mærkeligt og at jeg har Stjålet min mosters navn ? min kusine er voksen nu.

Jeg ville ikke gøre det da det kan give mange forviklinger men egentligt så er det jo også en stor kompliment at få  

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja

Jamen jeg vil selv blive rigtig stolt og føle mig beæret hvis nu Min kusine fik en datter og vil kalde hende ( Mit navn )

jaaa nemlig

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Synes det er rigtig sødt og fint at du vil bruge navnet. 

Men HELT klart, ring og snak med dem og fornem hvad de synes

det vil jeg helt sikkert også gøre

Anmeld

8. april 2013

tarkoflen

Altså hvis det er en du ses med en gang om året, så ville jeg uden kvaler kalde min datter karoline!

Jeg har to hold venner, der har døbt deres sønner navne som nogle af deres gode kammerater hedder, og de blev da bare glade for det! Og dem ser de jo tit!

Hvis det er navnet l gerne vil give jeres prinsesse, så synes jeg bare l skal gøre det!

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Jeg ville ikke gøre det da det kan give mange forviklinger men egentligt så er det jo også en stor kompliment at få  

Monica

det vil ikke give nogle forviringer, for jeg er meget sjælnt sammen med min kusine og moster

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Altså hvis det er en du ses med en gang om året, så ville jeg uden kvaler kalde min datter karoline!

Jeg har to hold venner, der har døbt deres sønner navne som nogle af deres gode kammerater hedder, og de blev da bare glade for det! Og dem ser de jo tit!

Hvis det er navnet l gerne vil give jeres prinsesse, så synes jeg bare l skal gøre det!

Mange tak for den menning

jeg tænker lige præsis det samme og Vi elsker bare navnet Karoline...

Anmeld

8. april 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

det vil ikke give nogle forviringer, for jeg er meget sjælnt sammen med min kusine og moster

ok hvis du så sjældent er sammen med din kusine, så syntes jeg godt din lille datter kan hedde Karoline  Jeg har selv en niece der hedder Caroline og jeg syntes det er et så sødt navn

Monica

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

ok hvis du så sjældent er sammen med din kusine, så syntes jeg godt din lille datter kan hedde Karoline  Jeg har selv en niece der hedder Caroline og jeg syntes det er et så sødt navn

Monica

tjah vi ses måske 1 gang om året

Ja det er helt utroligt smukt det navn

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej med jer

jeg har brug for jeres menning da jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal gøre

vi venter en lille pige, og vi er ved at finde navn til hende, og vi er begge helt vilde med Karoline

problemet er bare, at jeg har en kusine som hedder Caroline, hvad vil i synes om at jeg så kalder vores datter Karoline også, den eneste forskel er jo kun forbogstavet, og det høre man jo ikke.

jeg har selvfølgelig tænkt mig at ringe til min Moster og høre hva hun vil synes om det, og også til min kusine.

Men hvad hvis de siger at det synes de er plat? og jeg gør det alligevel... et eller andet sted er der jo ik nogen som skal bestemme hvad vores datter skal hedde , heller ikke selvom en for familien hedder det, men hvad synes i ?

vil i synes det var mærkeligt og at jeg har Stjålet min mosters navn ? min kusine er voksen nu.

update

jeg har da lige snakket med min moster, og hun synes da bare så meget at jeg skal kalde vores datter for Karoline

så der er da bare ingen ko på isen der

så nu bliver det altså nok en lille Karoline

super dejligt lige at få hendes bekræftelse

Anmeld

8. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Selvføljelig ska hun da hedde karoline, hvis det er det navn i elsker! Og ka ik se nogen grund til at spørge om tilladelse til at bruge navet, bare fordi en du ser et par gange om året hedder det samme! 

I vores familie har vi 2 søren og 2 Kristian. Vi har også haft 2 peter, men nu er den ene død, og det har aldrig givet problemer/ forvirring eller forvekslinger! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.