Kræftens Bekæmpelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

Mom2

Juliekp skriver:

Sejt at i alle 3 var ude og vise flaget! Og hvor er det stort du samler ind hvert år!

Hvor sørgeligt med dit tab! Det gør sgu så ondt at høre...

Ja det er da vildt smart at man kan det nu, vidste jeg ikke, men jeg er også typen der altid har kontanter Så er der ingen dårlig undskyldning for ikke at støtte.

Manden har været med de sidste to år nu, så er blevet en fælles ting, så det var en selvfølge for os at bettenus skulle med

Ja det var også en hård tid, men når alt kommer til alt nok det bedste for dem.Min mors moster lå i sengen og var nærmest i koma og da vi ryddede op i min mormor ting, fandt vi dagbøger som beskrev, hvordan hendes dage havde været. Efter at have læst lidt indså vi, at det stod meget værre til, end hvad vi var blevet fortalt. Det er hårdt at sige, men tror faktisk det var for det bedste.

Ja det er vildt smart, det er også først i år det er kommet med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Ka+Ma=Be

...for min mormor der tabte kampen mod kræft i fredags d. 5/4-13 

Anmeld

7. april 2013

EnGodMor

Hej alle dejlige baby bruger

Det er idag de frivillige går rundt og samler ind til kræftens bekæmpelse og håber af hele mit  at i vil give et bidrag, store som små... 

Har alt for mange tætte på livet som tabte kampen og stadig kæmper... Den lorte sygdom skal besejres og alle bidrag er et skridt på vejen. 

TAK! 

Kræftens bekæmpelse støtter man under alle omstændigheder

Har selv i dag givet 200 kroner, hvilket vi altid Gør, da alle faktisk fra både min og mandens familie har tabt kampen mod kræft

Anmeld

7. april 2013

HeidiØ

Jeg har været ude og samle ind!

Et sted, blev jeg budt ind, for jeg sku da ik stå ude i blæsten. Kommer ind, han spørger om han lige kan se brochuren. Åbner, lukker hurtigt igen og siger: nå, nej det plejer vi skam ikke at støtte!

Øøøh? Ja, jeg sys sku det var mærkeligt!

Støttede selv i min egen bøtte!

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

Christina88 skriver:

Manden har været med de sidste to år nu, så er blevet en fælles ting, så det var en selvfølge for os at bettenus skulle med

Ja det var også en hård tid, men når alt kommer til alt nok det bedste for dem.Min mors moster lå i sengen og var nærmest i koma og da vi ryddede op i min mormor ting, fandt vi dagbøger som beskrev, hvordan hendes dage havde været. Efter at have læst lidt indså vi, at det stod meget værre til, end hvad vi var blevet fortalt. Det er hårdt at sige, men tror faktisk det var for det bedste.

Ja det er vildt smart, det er også først i år det er kommet med

Er da også hyggeligt i alle 3 tager ud, en slags familie udflugt hehe

Puha, må ikke ha' været rart at læse hvor elendigt ens kære har haft det.. Så var det nok bedst de fik fred, selvom det er sørgeligt de ikke er hos jer længere.

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

Ka+Ma=Be skriver:

...for min mormor der tabte kampen mod kræft i fredags d. 5/4-13 

Jeg kondolere mange gange!  

Skide l*rte kræft! 

Anmeld

7. april 2013

Ka+Ma=Be

Juliekp skriver:

Jeg kondolere mange gange!  

Skide l*rte kræft! 

tusind tak 

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

engodmor skriver:

Kræftens bekæmpelse støtter man under alle omstændigheder

Har selv i dag givet 200 kroner, hvilket vi altid Gør, da alle faktisk fra både min og mandens familie har tabt kampen mod kræft

Hvor er det sørgeligt, at alle har tabt kampen.. Det gør mig ondt! 

Men jeres bidrag kan forhåbentlig være med til at redde andre mennesker der lider af den l*rte sygdom.

Anmeld

7. april 2013

VIPpigen

Tror det er det eneste jeg støtter. Min mor fik tyktarmskræft i oktober 2008. Hun var "syg" i en måned, det vil sige, fra de fandt ud af hun havde kræft, til de kunne meddele kun var rask gik der en lille måned. Jeg havde aldrig troet vores sundhedsvæsen kunne være så hurtige. Men det kunne de.

Jeg støtter både i oktober når der er "kræft måned" tidligere var det brystgalla... Det er ikke vigtigt for mig hvilken kræftform de kæmper mod, bare det de kæmper

og ellers har jeg på fb doneret tøj, som folk kunne byde på, hvor pengene gik fuldt ud til kræftbekæmpelse ved børn og unge (derfor tøjdonationen da jeg syer og designer børnetøj)

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

HeidiØ skriver:

Jeg har været ude og samle ind!

Et sted, blev jeg budt ind, for jeg sku da ik stå ude i blæsten. Kommer ind, han spørger om han lige kan se brochuren. Åbner, lukker hurtigt igen og siger: nå, nej det plejer vi skam ikke at støtte!

Øøøh? Ja, jeg sys sku det var mærkeligt!

Støttede selv i min egen bøtte!

Ej en skiderik! Ja undskyld sproget... Men gir da også et lille grin, for hold da op en mærkelig opførsel haha  

Hvor dejligt du var ude og samle ind! Flere af jeres slags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.