Juliekp skriver:
Hej alle dejlige baby bruger 
Det er idag de frivillige går rundt og samler ind til kræftens bekæmpelse og håber af hele mit
at i vil give et bidrag, store som små...
Har alt for mange tætte på livet som tabte kampen og stadig kæmper... Den lorte sygdom skal besejres og alle bidrag er et skridt på vejen.
TAK!

Manden, jeg selv og bette nus var også ude med flaget. Mistede min moster og mormor med 2 måneders mellemrum tilbage i 06, så jeg blev indsamler da jeg fyldte 18år og har kun misset to gange grundet sygdom (er 24 i dag)
Synes egentlig det er helt okay, hvis folk ikke vil støtte, der kan være mange grunde og de kommer jo ikke mig ved. Det der pisser mig af, er folk som ikke har respekt nok til at komme og åbne døren og fortælle mig det, men lader som om de ikke er hjemme.
Vil da også lige tilføje, at jeg synes godt om at man kan donere via qr kode nu, gav mig lidt ved dem som var "dankort folk uden små penge" men som havde en smart phone.
Fik banket på ved en ung fyr, som sagde han ingen småpenge havde, da han kun brugte hans dankort. Så kiggede jeg på ham og sagde følgende "intet problem, du tager bare lige din telefon og så scanner du bare lige qr koden på bøtten her, så kan du donere et beløb!" han stod med sin smartphone i hånden, så jeg vidste jo, at det var en mulighed. Han endte med at give 50.- for det gode tiltag med qr koden 
Anmeld