Kræftens Bekæmpelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

Juliekp

Bshizzle skriver:

Vi støttede dem med glæde!! 

- selvom vi lige havde sat os ud i bilen for at tá i byen.. Men fik øje på en indsamler og UD af bilen røg jeg!! 

Haha hvor er du bare skøn at gøre sådan noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Lilje82

Har også støttet, det gør vi altid. 

Anmeld

7. april 2013

Mom2

Juliekp skriver:

Hej alle dejlige baby bruger

Det er idag de frivillige går rundt og samler ind til kræftens bekæmpelse og håber af hele mit  at i vil give et bidrag, store som små... 

Har alt for mange tætte på livet som tabte kampen og stadig kæmper... Den lorte sygdom skal besejres og alle bidrag er et skridt på vejen. 

TAK! 

Manden, jeg selv og bette nus var også ude med flaget. Mistede min moster og mormor med 2 måneders mellemrum tilbage i 06, så jeg blev indsamler da jeg fyldte 18år og har kun misset to gange grundet sygdom (er 24 i dag)

Synes egentlig det er helt okay, hvis folk ikke vil støtte, der kan være mange grunde og de kommer jo ikke mig ved. Det der pisser mig af, er folk som ikke har respekt nok til at komme og åbne døren og fortælle mig det, men lader som om de ikke er hjemme.

Vil da også lige tilføje, at jeg synes godt om at man kan donere via qr kode nu, gav mig lidt ved dem som var "dankort folk uden små penge" men som havde en smart phone.
Fik banket på ved en ung fyr, som sagde han ingen småpenge havde, da han kun brugte hans dankort. Så kiggede jeg på ham og sagde følgende "intet problem, du tager bare lige din telefon og så scanner du bare lige qr koden på bøtten her, så kan du donere et beløb!" han stod med sin smartphone i hånden, så jeg vidste jo, at det var en mulighed. Han endte med at give 50.- for det gode tiltag med qr koden

Anmeld

7. april 2013

Mom2

Christina88 skriver:

Manden, jeg selv og bette nus var også ude med flaget. Mistede min moster og mormor med 2 måneders mellemrum tilbage i 06, så jeg blev indsamler da jeg fyldte 18år og har kun misset to gange grundet sygdom (er 24 i dag)

Synes egentlig det er helt okay, hvis folk ikke vil støtte, der kan være mange grunde og de kommer jo ikke mig ved. Det der pisser mig af, er folk som ikke har respekt nok til at komme og åbne døren og fortælle mig det, men lader som om de ikke er hjemme.

Vil da også lige tilføje, at jeg synes godt om at man kan donere via qr kode nu, gav mig lidt ved dem som var "dankort folk uden små penge" men som havde en smart phone.
Fik banket på ved en ung fyr, som sagde han ingen småpenge havde, da han kun brugte hans dankort. Så kiggede jeg på ham og sagde følgende "intet problem, du tager bare lige din telefon og så scanner du bare lige qr koden på bøtten her, så kan du donere et beløb!" han stod med sin smartphone i hånden, så jeg vidste jo, at det var en mulighed. Han endte med at give 50.- for det gode tiltag med qr koden

Der skulle stå mors moster

Anmeld

7. april 2013

LLN

Juliekp skriver:

Hej alle dejlige baby bruger

Det er idag de frivillige går rundt og samler ind til kræftens bekæmpelse og håber af hele mit  at i vil give et bidrag, store som små... 

Har alt for mange tætte på livet som tabte kampen og stadig kæmper... Den lorte sygdom skal besejres og alle bidrag er et skridt på vejen. 

TAK! 

Har givet et bidrag i dag. Min mor ligger på hospice p.g.a. kræft og har ikke lang tid tilbage. Vi var på besøg i dag på min datters 14 års fødselsdag hvor hun også havde konfirmationskjolen hun skal konfirmeres i om 14 dage på. Det var et stort ønske fra min mor at hun nåede at se min datter i kjolen, og med den perlekæde som er et arvestykke fra min mormor som hun også skal have på.

Anmeld

7. april 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Jep min søn puttede 10,50 i havde desværre ikk flere i pungen men han var så glad for han havde gjort noget godt

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

Christina88 skriver:

Sejt at i alle 3 var ude og vise flaget! Og hvor er det stort du samler ind hvert år!

Hvor sørgeligt med dit tab! Det gør sgu så ondt at høre...

Ja det er da vildt smart at man kan det nu, vidste jeg ikke, men jeg er også typen der altid har kontanter Så er der ingen dårlig undskyldning for ikke at støtte.

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

LLN skriver:

Har givet et bidrag i dag. Min mor ligger på hospice p.g.a. kræft og har ikke lang tid tilbage. Vi var på besøg i dag på min datters 14 års fødselsdag hvor hun også havde konfirmationskjolen hun skal konfirmeres i om 14 dage på. Det var et stort ønske fra min mor at hun nåede at se min datter i kjolen, og med den perlekæde som er et arvestykke fra min mormor som hun også skal have på.

Puha ord er bare så fattige i sådan en situtation, men hvor gør det mig ondt det i går igennem lige nu. 

Dejligt din mor nåede at se din datter i hendes kjole, må ha' været fantastisk stort for hende. Håber trods alt din mor vil få nogle fantastiske sidste dage, det er med at nyde dem mens man kan. 

Og så lige en 

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

MarleneOlsen skriver:

Jep min søn puttede 10,50 i havde desværre ikk flere i pungen men han var så glad for han havde gjort noget godt

Hehe hvor er han sød  Han må ha' været så stolt da han puttede mønterne i bøssen.

Anmeld

7. april 2013

Fenja09

Yurie skriver:

Ja, jeg synes det er en vigtig ting at støtte. Min mor døde i 98.

Ja, det er forfærdelig at miste sin forælder til så skrækkelig en sygdom. Og det er vigtigt at støtte op, for det kan ramme alle - og alle kender én.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.