Kræftens Bekæmpelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.594 visninger
56 svar
23 synes godt om
7. april 2013

Juliekp

Hej alle dejlige baby bruger

Det er idag de frivillige går rundt og samler ind til kræftens bekæmpelse og håber af hele mit  at i vil give et bidrag, store som små... 

Har alt for mange tætte på livet som tabte kampen og stadig kæmper... Den lorte sygdom skal besejres og alle bidrag er et skridt på vejen. 

TAK! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

De3Guldklumper

Juliekp skriver:

Det er idag de frivillige går rundt og samler ind til kræftens bekæmpelse og håber af hele mit  at i vil give et bidrag, store som små... 

Har alt for mange tætte på livet som tabte kampen og stadig kæmper... Den lorte sygdom skal besejres og alle bidrag er et skridt på vejen. 

TAK! 

Det er det nemlig

Jeg har lavet min egen private indsamling på KB da jeg ikke selv kunne vise flaget i dag.

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

Pylle3 skriver:

Det er det nemlig

Jeg har lavet min egen private indsamling på KB da jeg ikke selv kunne vise flaget i dag.

Fantastisk! Dejligt med mennesker som dig  

Anmeld

7. april 2013

Fenja09

Juliekp skriver:

TAK! 

Jeg har lige for 5 min. siden givet et bidrag og det er en selvfølge for mig, da jeg mistede min mor i Sep ´12 efter mange års kamp mod sygdommen.

/Fenja

Anmeld

7. april 2013

Gittemor09

jeg har også bidraget idag...

til en glad ældre dame

Anmeld

7. april 2013

B&J

her kom en ælder mand og samlede ind og han fik også nogle penge med i bøtten på vejen for self. skal man støtte kræftens bekæmpelse lige meget med hvor meget, for det er en satans sygdom

Anmeld

7. april 2013

TNBC

Juliekp skriver:

TAK! 

Jeg har været ude og gå og nej hvor blev jeg skuffet over mange mennesker på min tur.

Anmeld

7. april 2013

StudPsyk

Vi har også bidraget - vi vidste dog ikke de kom, og vi har ikke lige det store i mønter, så det blev kun 20 kroner. Men lidt har vel også ret

Anmeld

7. april 2013

Kløver

Vi støtter altid

Sammen gør vi allesammen, med store som små bidrag, en forskel

Anmeld

7. april 2013

jydeinden

her har der ikke været nogen, men ville da gerne give hvis vi da havde nogen penge, men det er virkeligt ekstremt hårde tider her i huset, så tror desværre vi må springe over denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.