Kræftens Bekæmpelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

Juliekp

Fenja09 skriver:

Jeg har lige for 5 min. siden givet et bidrag og det er en selvfølge for mig, da jeg mistede min mor i Sep ´12 efter mange års kamp mod sygdommen.

/Fenja

Er ked af du mistede din mor, så forfærdeligt! 

Men hvor er det dejligt at du som en selvfølge støtter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Juliekp

B&J skriver:

her kom en ælder mand og samlede ind og han fik også nogle penge med i bøtten på vejen for self. skal man støtte kræftens bekæmpelse lige meget med hvor meget, for det er en satans sygdom

Det har du nemlig helt ret i! Og alle bidrag betyder noget, store som små  

Anmeld

7. april 2013

baby012

Vi giver altid 200 når de er ude.. 

100 kr. For hver elskede vi har mistet til det skidt !! 

(GID KRÆFTEN FIK KRÆFT, OG DØDE AF DET) !! 

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

Yurie skriver:

Jeg har været ude og gå og nej hvor blev jeg skuffet over mange mennesker på min tur.

Skønt at du var ude at vise flaget!  Sejt

Ja nogle mennesker er sgu så stride og vil ikke støtte noget som selv kommer dem til gode 

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

Janne T. skriver:

Vi har også bidraget - vi vidste dog ikke de kom, og vi har ikke lige det store i mønter, så det blev kun 20 kroner. Men lidt har vel også ret

Hvor er i gode Og ja beløbet er ligegyldigt, hver en krone gør en forskel.

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

Maja84 skriver:

Vi støtter altid

Sammen gør vi allesammen, med store som små bidrag, en forskel

Hvor er det godt sagt og hvor har du bare ret

Anmeld

7. april 2013

StudPsyk

Juliekp skriver:

Hvor er i gode Og ja beløbet er ligegyldigt, hver en krone gør en forskel.

Bestemt! Og hun var rigtig sød. Jeg stod med Rose på armen, og hun spurgte lidt ind til om hun havde slået sig - Rose faldt i vuggestuen forleden og er blå over næseryggen og har hudafskrabninger. Sødt af hende at vise interesse!

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

jydeinden skriver:

her har der ikke været nogen, men ville da gerne give hvis vi da havde nogen penge, men det er virkeligt ekstremt hårde tider her i huset, så tror desværre vi må springe over denne gang

Det gør heller ikke noget at folk ikke bidrager hvis ikke de har råd til det, men hvis folk gør det "bare fordi de ikke gider", ja så synes jeg sgu det er tarveligt... Men du ville gøre det hvis du kunne og det betyder noget  

Anmeld

7. april 2013

jydeinden

Juliekp skriver:

Det gør heller ikke noget at folk ikke bidrager hvis ikke de har råd til det, men hvis folk gør det "bare fordi de ikke gider", ja så synes jeg sgu det er tarveligt... Men du ville gøre det hvis du kunne og det betyder noget  

uden tvivl.. det er en fæl sygdom .. eneste jeg ikke støtter med ret meget er nok røde kors, men de får da også når jeg har

Anmeld

7. april 2013

TNBC

Juliekp skriver:

Skønt at du var ude at vise flaget!  Sejt

Ja nogle mennesker er sgu så stride og vil ikke støtte noget som selv kommer dem til gode 

Jeg forstår ikke hvordan man kan sige nej.
Hvordan man kan lade vær, når jeg ved de er derinde.
Der var en der lukkede mig ind i lejlighedskomplekset, men ikke da jeg ringede på døren. Det synes jeg ikke er i orden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.