Kræftens Bekæmpelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

Juliekp

Janne T. skriver:

Bestemt! Og hun var rigtig sød. Jeg stod med Rose på armen, og hun spurgte lidt ind til om hun havde slået sig - Rose faldt i vuggestuen forleden og er blå over næseryggen og har hudafskrabninger. Sødt af hende at vise interesse!

Av av, lille pus dog...

Ja det må man sige. Er da også lidt hyggeligere, end en der bare kommer, får pengene og går  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Juliekp

jydeinden skriver:

uden tvivl.. det er en fæl sygdom .. eneste jeg ikke støtter med ret meget er nok røde kors, men de får da også når jeg har

Det er det nemlig... 

Man behøver jo heller ikke bidrage med ret meget. Selvom man kun giver 5 kr, så viser man at man har interesse for andre end sig selv, bare ved at bidrage lidt.

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

baby012 skriver:

Vi giver altid 200 når de er ude.. 

100 kr. For hver elskede vi har mistet til det skidt !! 

(GID KRÆFTEN FIK KRÆFT, OG DØDE AF DET) !! 

Er oprigtig ked af jeres tab! Ingen fortjener den lorte sygdom..

Anmeld

7. april 2013

TNBC

Fenja09 skriver:

Jeg har lige for 5 min. siden givet et bidrag og det er en selvfølge for mig, da jeg mistede min mor i Sep ´12 efter mange års kamp mod sygdommen.

/Fenja

Ja, jeg synes det er en vigtig ting at støtte. Min mor døde i 98.

Anmeld

7. april 2013

Christina :-)

Juliekp skriver:

Hej alle dejlige baby bruger

Det er idag de frivillige går rundt og samler ind til kræftens bekæmpelse og håber af hele mit  at i vil give et bidrag, store som små... 

Har alt for mange tætte på livet som tabte kampen og stadig kæmper... Den lorte sygdom skal besejres og alle bidrag er et skridt på vejen. 

TAK! 

Ga 20 kr:-)

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

Yurie skriver:

Jeg forstår ikke hvordan man kan sige nej.
Hvordan man kan lade vær, når jeg ved de er derinde.
Der var en der lukkede mig ind i lejlighedskomplekset, men ikke da jeg ringede på døren. Det synes jeg ikke er i orden.

Det er da også bare træls sådsn noget altså.. Så må man hellere åbne og sige, at man ikke har lyst eller råd for den sags skyld. 

Anmeld

7. april 2013

baby012

Juliekp skriver:

Er oprigtig ked af jeres tab! Ingen fortjener den lorte sygdom..

Tak, ja det noget skidt  

hans mor og min farmor døde med knap en måneds mellemrum. og hans mor nåede kun lige at opdage det lo** inden hun tabte kampen  

det var en hård periode  

Anmeld

7. april 2013

TNBC

Juliekp skriver:

Det er da også bare træls sådsn noget altså.. Så må man hellere åbne og sige, at man ikke har lyst eller råd for den sags skyld. 

Ja..

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

baby012 skriver:

Tak, ja det noget skidt  

hans mor og min farmor døde med knap en måneds mellemrum. og hans mor nåede kun lige at opdage det lo** inden hun tabte kampen  

det var en hård periode  

Puha det må ha' været en hård tid for jer begge!

Anmeld

7. april 2013

Bshizzle

Vi støttede dem med glæde!! 

- selvom vi lige havde sat os ud i bilen for at tá i byen.. Men fik øje på en indsamler og UD af bilen røg jeg!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.