Kræftens Bekæmpelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

EnGodMor

Juliekp skriver:

Hvor er det sørgeligt, at alle har tabt kampen.. Det gør mig ondt! 

Men jeres bidrag kan forhåbentlig være med til at redde andre mennesker der lider af den l*rte sygdom.

Jeg håber af hele mit hjerte, at de snart finder en måde og bryde denne sygdom på. 

Det er forfærdeligt, at så mange dejlige menneskeliv forlader verden på denne måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Juliekp

VIPpigen skriver:

Tror det er det eneste jeg støtter. Min mor fik tyktarmskræft i oktober 2008. Hun var "syg" i en måned, det vil sige, fra de fandt ud af hun havde kræft, til de kunne meddele kun var rask gik der en lille måned. Jeg havde aldrig troet vores sundhedsvæsen kunne være så hurtige. Men det kunne de.

Jeg støtter både i oktober når der er "kræft måned" tidligere var det brystgalla... Det er ikke vigtigt for mig hvilken kræftform de kæmper mod, bare det de kæmper

og ellers har jeg på fb doneret tøj, som folk kunne byde på, hvor pengene gik fuldt ud til kræftbekæmpelse ved børn og unge (derfor tøjdonationen da jeg syer og designer børnetøj)

Hvor dejligt de fandt ud af det i tide og din mor blev rask!  

Ih bliver så glad når der er andre der er så gode og vil hjælpe andre. Skønt og god idé mht tøj salget som går direkte til kræftens bekæmpelse!

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

engodmor skriver:

Jeg håber af hele mit hjerte, at de snart finder en måde og bryde denne sygdom på. 

Det er forfærdeligt, at så mange dejlige menneskeliv forlader verden på denne måde

Ja lige nøjagtig! Alt for mange taber kampen Derfor må alle være med til at gøre en forskel og bidrage bare 1 kr eller 20 kr.

Anmeld

7. april 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Juliekp skriver:

Hehe hvor er han sød  Han må ha' været så stolt da han puttede mønterne i bøssen.

Det var han hvertfald ogs fordi det var ham der åbnede døren hn nåede nemlig først hehe ..

Anmeld

7. april 2013

Tulipan

Til dem der ikke har fået besøg, så kan man donere inde på

http://www.landsindsamling.dk/bidrag/

det gjorde jeg for der kom ingen hjem til mig

Den eneste måde vi kan komme kræften til livs er ved intens forskning og det kræver penge. Så de har brug for alle de penge vi har at give dem! 

Har også selv mistet flere i min nærmeste familie

Anmeld

7. april 2013

Trine89

Kræften bekæmpelse er en af de få ting jeg støtter, da jeg både har mistet min Mor (i 2005) og Farmor (i 2006) til den forfærdelige sygdom. her fra røg der en 20 i bøtten da en rar mand kom og bankede på vores dør. 

Plejer at give mere, men havde glemt det var i dag så havde ikke mange mønter på mig i dag. 

Anmeld

9. april 2013

Mom2

Juliekp skriver:

Er da også hyggeligt i alle 3 tager ud, en slags familie udflugt hehe

Puha, må ikke ha' været rart at læse hvor elendigt ens kære har haft det.. Så var det nok bedst de fik fred, selvom det er sørgeligt de ikke er hos jer længere.

Ja det er rigtig hyggeligt

Ja var det, men det gjorde det også på en måde lettere at acceptere, at mormor havde fået fred.

Læste lige i går hvor meget der var blevet samlet ind, det er sgu dejligt at læse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.