Billeder af maven, som overvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2013

Aabye

Jeg er også overvægtig.. Lidt for meget endda.. :/ Men jeg synes selv at jeg fik en rigtig flot mave.. Og har flere gange fået at vide at jeg har båret det rigtig flot.. :

Billedet i den grå bluse er fra første graviditet 38+4
Det andet  billede er fra min 2 graviditet, taget 12 timer inden jeg fødte 39+2

Jeg synes at jeg var KÆMPE!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

Moma

BigHope13 skriver:

Er der andre herinde, af den overvægtige type som også trofast tager billeder af maven??

Jeg har altid synes det var lidt lala, fordi man nok ikke ville kunne se noget før et par uger før fødslen med alt det flomme jeg render rundt med men alligevel er jeg fristet af at følge udviklingen, og det er jo første graviditet og det hele er så spændende, så indtil videre har jeg taget et billede hver uge.

Jeg synes selv der er sket meget allerede, selvom jeg udemærket godt er klar over det er luft det hele

Jeg kan ikke passe mine bukser og almindelig Bh er mere, men vægten siger heldigvis -400 g. og har fra både gyn og læge fået at vide jeg hjertens gerne må tabe mig under graviditeten.

Har altid ment jeg aldrig ville lægge billeder op af maven herinde, men nu tager jeg springet og hopper ud, har endda også fået ansigt på mit profilbillede nu, så i kan se hvem i skriver med

Har fået lavet to collager her, så tag min mærkelige kropsform med et smil, for små bryster og for stor mås jep jep

hav en fantastisk solrig 2 påskedag

Øh overvægtig? Har du mon set en "ægte" overvægtig gravid?  Altså en der reelt er overvægtig, og hvor man først kan se det, når de er i 3. trimester?  Ja enhver, der ser mig nu (er ikke gravid) ville da være i tvivl, om jeg egentlig er gravid - eller bare tyk. (Som i jeg elsker KAGE). 

Jeg synes, du ser absolut skøn ud! 

Anmeld

1. april 2013

Moma

BigHope13 skriver:

wow se normal ud, den kommentar havde jeg aldrig troet skulle komme om mig,

Jeg er ellers svært overvægtig med en vægt på 111 kg, har dog vejet så 121 så det da noget mindre men man har vel altid selv kritiske øjne

jeg er glad for at du og flere kan se en begyndene bulende mave, ihh hvor jeg dog frygtet at jeg ville få en graviditet hvor jeg bare så fed ud

Det kan man absolut ikke se på billederne

Anmeld

1. april 2013

BigHope13

Moma skriver:

Øh overvægtig? Har du mon set en "ægte" overvægtig gravid?  Altså en der reelt er overvægtig, og hvor man først kan se det, når de er i 3. trimester?  Ja enhver, der ser mig nu (er ikke gravid) ville da være i tvivl, om jeg egentlig er gravid - eller bare tyk. (Som i jeg elsker KAGE). 

Jeg synes, du ser absolut skøn ud! 

Jeg er faldet helt af stolen men alle de positive kommentarer der er kommet, jeg har en vægt på 111 kg så jeg er svært overvægtig med store lår og ordenligt mås men må stå iden rigtige vinkel

Anmeld

1. april 2013

BigHope13

Line - med 2 boblinger skriver:

ÅÅnJeg er også overvægtig.. Lidt for meget endda.. :/ Men jeg synes selv at jeg fik en rigtig flot mave.. Og har flere gange fået at vide at jeg har båret det rigtig flot.. :

Billedet i den grå bluse er fra første graviditet 38+4
Det andet  billede er fra min 2 graviditet, taget 12 timer inden jeg fødte 39+2

Jeg synes at jeg var KÆMPE!

Åh en flot mave begge gange håber min får samme form der ihvertfald ingen tvivl om det ren baby det der

Anmeld

1. april 2013

Clisolka

BigHope13 skriver:

Er der andre herinde, af den overvægtige type som også trofast tager billeder af maven??

Jeg har altid synes det var lidt lala, fordi man nok ikke ville kunne se noget før et par uger før fødslen med alt det flomme jeg render rundt med men alligevel er jeg fristet af at følge udviklingen, og det er jo første graviditet og det hele er så spændende, så indtil videre har jeg taget et billede hver uge.

Jeg synes selv der er sket meget allerede, selvom jeg udemærket godt er klar over det er luft det hele

Jeg kan ikke passe mine bukser og almindelig Bh er mere, men vægten siger heldigvis -400 g. og har fra både gyn og læge fået at vide jeg hjertens gerne må tabe mig under graviditeten.

Har altid ment jeg aldrig ville lægge billeder op af maven herinde, men nu tager jeg springet og hopper ud, har endda også fået ansigt på mit profilbillede nu, så i kan se hvem i skriver med

Har fået lavet to collager her, så tag min mærkelige kropsform med et smil, for små bryster og for stor mås jep jep

Du ser bestemt ikke overvægtig ud 

Jeg blev faktisk lidt overrasket over hvordan jeg ser ud fra siden allerede  Jeg kan slet ikke skjule min mave mere, og jeg er i dag 16+1 og 2. gangs gravid - prøv at se et billede af mine mave, det er fra 14+2, dvs. 14 dage gammelt  Jeg har stadig en stor delle tilbage fra min datter 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2013

BigHope13

Babymor2010 skriver:

ÅÅ

Jeg blev faktisk lidt overrasket over hvordan jeg ser ud fra siden allerede  Jeg kan slet ikke skjule min mave mere, og jeg er i dag 16+1 og 2. gangs gravid - prøv at se et billede af mine mave, det er fra 14+2, dvs. 14 dage gammelt  Jeg har stadig en stor delle tilbage fra min datter 

Åh en fin stor mave du render med allerede hvor er det dejligt at se, håber min bliver lige sådan, synes det dejlig at være lidt tyk på den gravide måde istedet for flomme.

Der mange som skriver jeg ikke ser overvægtig ud men jeg er svært overvægtig med en vægt på et stykke over de 100 kg

Anmeld

1. april 2013

BigHope13

Babymor2010 skriver:

ÅÅ

Åh en fin stor mave du render med allerede hvor er det dejligt at se, håber min bliver lige sådan, synes det dejlig at være lidt tyk på den gravide måde istedet for flomme.

Der mange som skriver jeg ikke ser overvægtig ud men jeg er svært overvægtig med en vægt på et stykke over de 100 kg

Anmeld

1. april 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

Synes ikke du er overvægtig.. Du er sgu da smækker lækker..  Og sikke en fiiiiiiiin mave.. 

Anmeld

1. april 2013

Clisolka

BigHope13 skriver:

Den er kommet rigtig hurtigt denne gang  Din skal skam nok også blive en dejlig stor babymave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.