Billeder af maven, som overvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2013

ano14316

BigHope13 skriver:

tusind tak
synes ellers ikke selv jeg har smurt så tykt på, jeg vejer alligevel noget over 100 kg men jeg er meget kraftig og bred idet, men det jo super skønt at få sådan nogle dejlige kommentarer, så tør jeg godt ligge flere op efterfølgende.

det er præcis de samme tanker jeg har gået med, det jo i forvejen ikke særlig fedt at se billeder af sig selv når man ikke er glad for sin krop, men var så bange for at ville fortryde det så jeg gik bare igang, og nu håber jeg at jeg kan overholde det.

Ej, du ser altså slet ikke sådan ud...!  jeg var sikker påa t du lå på 75 eller sådan noget.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

BigHope13

VIPpigen skriver:

Hvor pokker gemmer du dem, jeg vejer mindre end dig, men syntes bestemt jeg er tykkere på både røv og mave...... Og jeg er ikke en gang gravid........

JEG syntes du har en fin babyhule, og du skal nok blive synligt gravid, glæder mig til at følge den voksende mave 

wow sikke en at få, jamen jeg må da vidst stå i den helt rigtige vinkel, det lige før jeg tror billederne bedrager, for altså jeg er meget meget bred, har røv som en ladeport haha næste gang der skal tages billeder må jeg ligge nogle frontalt ind også, hah,

Du får lige et ældre billede af mig i fuld figur,
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2013

BigHope13

ano14316 skriver:

Ej, du ser altså slet ikke sådan ud...!  jeg var sikker påa t du lå på 75 eller sådan noget.. 

haha hvor vildt altså, jeg har lige lagt et billede end ovenover, hvor man ser mig forfra, så kan man bedre se jeg har en meget bred figur, men det da rart folk ikke kan de ekstra mange kg så tydeligt

Anmeld

1. april 2013

VIPpigen

BigHope13 skriver:

wow sikke en at få, jamen jeg må da vidst stå i den helt rigtige vinkel, det lige før jeg tror billederne bedrager, for altså jeg er meget meget bred, har røv som en ladeport haha næste gang der skal tages billeder må jeg ligge nogle frontalt ind også, hah,

Du får lige et ældre billede af mig i fuld figur,

Haha.... Nu kan jeg se lidt bredde hofter, men syntes bestemt ikke du er stor....

Jeg tog billeder hele graviditeten igennem, og syntes først det var da jeg kom op over uge 30 man kunne se det på mig... 

Men jeg er så glad for den dag i dag at jeg har de billeder, og jeg kan vise dem til Lilje senere.

Anmeld

1. april 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

wow se normal ud, den kommentar havde jeg aldrig troet skulle komme om mig,

Jeg er ellers svært overvægtig med en vægt på 111 kg, har dog vejet så 121 så det da noget mindre men man har vel altid selv kritiske øjne

jeg er glad for at du og flere kan se en begyndene bulende mave, ihh hvor jeg dog frygtet at jeg ville få en graviditet hvor jeg bare så fed ud

Synes slet ikke det ser sådan ud på billederne, jeg er mere "flommet" end dig, og vejer åbenbart mindre.
Måske vi skal tage os sammen og prøve at få tabt os, når graviditeterne er overstået?

Bliver spændende at følge lidt med i din mave

Anmeld

1. april 2013

BigHope13

VIPpigen skriver:

Haha.... Nu kan jeg se lidt bredde hofter, men syntes bestemt ikke du er stor....

Jeg tog billeder hele graviditeten igennem, og syntes først det var da jeg kom op over uge 30 man kunne se det på mig... 

Men jeg er så glad for den dag i dag at jeg har de billeder, og jeg kan vise dem til Lilje senere.

hah det var godt, skulle jo nødigt få plettet mit image haha

Det super rart at høre når man til tider selv føler sig som en flodhest med ekstra flomme

Jeg er ihvertfald ikke blevet skræmt efter alle de dejlige kommentarer herinde så jeg spammer jer nok med en masse billeder efterhånden

Anmeld

1. april 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Synes slet ikke det ser sådan ud på billederne, jeg er mere "flommet" end dig, og vejer åbenbart mindre.
Måske vi skal tage os sammen og prøve at få tabt os, når graviditeterne er overstået?

Bliver spændende at følge lidt med i din mave

det synes jeg lyder som en fantastisk god ide og en aftale

Jeg håber jeg ikke tager for meget på under graviditeten,
og ellers er planen også at efter jul og nytår (har termin 2/11) at så skal kiloerne bare rasle af, så jeg forhåbentlig også kan komme af med alle mine pco tegn, så vi måske har lidt nemmere ved det når vi gerne vil være gravide igen.

så motivation burde der være nok af.

Jeg skal nok spamme jer med mave billeder de følgende mange mdr.
Kommer der nogle op fra dig på et tidspunkt

Anmeld

1. april 2013

VIPpigen

BigHope13 skriver:

hah det var godt, skulle jo nødigt få plettet mit image haha

Det super rart at høre når man til tider selv føler sig som en flodhest med ekstra flomme

Jeg er ihvertfald ikke blevet skræmt efter alle de dejlige kommentarer herinde så jeg spammer jer nok med en masse billeder efterhånden

Haha

Kender det alt for godt, derfor gik jeg på kur for 2 måneder siden, og har smidt 5 kg, det går meget langsomt, men følger den heller ikke helt til punkt og prikke. Har et mål jeg ikke have været nede på i MANGE år og glæder mig til målet er nået

det var godt... Så spammer du bare løst med billeder

Anmeld

1. april 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

det synes jeg lyder som en fantastisk god ide og en aftale

Jeg håber jeg ikke tager for meget på under graviditeten,
og ellers er planen også at efter jul og nytår (har termin 2/11) at så skal kiloerne bare rasle af, så jeg forhåbentlig også kan komme af med alle mine pco tegn, så vi måske har lidt nemmere ved det når vi gerne vil være gravide igen.

så motivation burde der være nok af.

Jeg skal nok spamme jer med mave billeder de følgende mange mdr.
Kommer der nogle op fra dig på et tidspunkt

Bare spis fornuftigt, så skal det nok gå
Jeg satser på max. 10 kg igen, men nu må vi se. Foreløbig har jeg ikke taget mere på end et par kg, så der er håb forude

Tjah, jeg synes ikke jeg er så fotogen, og så er vi elendige til at tage billeder hjemme, så måske, hvis der er et, jeg synes er pænt

Anmeld

1. april 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Bare spis fornuftigt, så skal det nok gå
Jeg satser på max. 10 kg igen, men nu må vi se. Foreløbig har jeg ikke taget mere på end et par kg, så der er håb forude

Tjah, jeg synes ikke jeg er så fotogen, og så er vi elendige til at tage billeder hjemme, så måske, hvis der er et, jeg synes er pænt

super det prøver jeg også på har heldigvis haft en chokoladelast som jeg bare får kvalme af, så den er der da heldigvis ikke mere
det straks værre med sodavand har en pepsi tilbage i køleskabet og ihh hvor jeg kan mærke det bliver en hård tid på afvending men det nytter bare ikke noget,
Jeg kan simplethen ikke lade det stå når det er i huset

jeg fik at vide ved lægen jeg maks måtte tage 9 kg på,
så det håber jeg at kunne holde mig på

hah, læg mærke til der ikke er ansigt på mine mave billeder tihi, jeg er total morgengrim på de billeder det er skrækkeligt, så der kommer ingen billeder med ansigt herfra lige forløbig, da min hud reagere med at slå ud til et kæmpe bumsekrater
Jeg håber der engang kommer et billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.