Billeder af maven, som overvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.206 visninger
73 svar
60 synes godt om
1. april 2013

BigHope13

Er der andre herinde, af den overvægtige type som også trofast tager billeder af maven??

Jeg har altid synes det var lidt lala, fordi man nok ikke ville kunne se noget før et par uger før fødslen med alt det flomme jeg render rundt med men alligevel er jeg fristet af at følge udviklingen, og det er jo første graviditet og det hele er så spændende, så indtil videre har jeg taget et billede hver uge.

Jeg synes selv der er sket meget allerede, selvom jeg udemærket godt er klar over det er luft det hele

Jeg kan ikke passe mine bukser og almindelig Bh er mere, men vægten siger heldigvis -400 g. og har fra både gyn og læge fået at vide jeg hjertens gerne må tabe mig under graviditeten.

Har altid ment jeg aldrig ville lægge billeder op af maven herinde, men nu tager jeg springet og hopper ud, har endda også fået ansigt på mit profilbillede nu, så i kan se hvem i skriver med

Har fået lavet to collager her, så tag min mærkelige kropsform med et smil, for små bryster og for stor mås jep jep

hav en fantastisk solrig 2 påskedag
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

Lotus86

Jeg synes du har en fin lille mave, og synes bestemt ikke du ser særlig overvægtig ud.

Anmeld

1. april 2013

Dot D

Jeg synes nu ikke, at du er "flommet" nogen steder, og jeg kan godt se forskel fra første billede til det sidste.

Jeg er tyk og var det også da jeg ventede mig, har ikke taget billeder af maven og fortryder det vist lidt i dag, men sådan er det.

Jeg tog 3 kilo på ved første graviditet og du skulle kigge godt efter, for at se min mave - altså den gravide - for maven kunne man sagtens se, hi hi. Nej spøg til side, Hvis jeg havde en stram bluse på, så kunne man godt se, at jeg havde ændret facon, men ellers ikke...

Glæder mig til at følge dine billeder frem ad

Anmeld

1. april 2013

Nessie

Jeg synes du ser meget normal ud

Og man kan godt se at maven er begyndt at bule lidt

derudover vil jeg sige at man sagtens kan få en stor rund mave tidligt, selvom man vejer for meget.

Både med Daniel og denne gang har jeg udviklet en stor gravid mave, og ingen er i tvivl om at det er en baby, og ikke for mange kager  Begge maver var ikke til at skjule fra uge 10-12 stykker, om jeg så gik rundt i telt  

Anmeld

1. april 2013

UnderStjernerne

Jeg har det på præcis samme måde. Jeg er også overvægtig og har i forvejen "mave", men jeg har altså alligevel taget billeder i uge fem og i uge 6  Synes det er spændende at følge udviklingen, og jeg har også fået store, ømme bryster lige pludseligt!  Har ellers altid haft små myggestik, men nu fylder de godt, selvom jeg kun er i 7. uge. Jeg lægger nok først billeder ind, når jeg kan se en forskel. Lige nu er maven bare tyk som den altid har været 

Anmeld

1. april 2013

pcoramt

BigHope13 skriver:

Er der andre herinde, af den overvægtige type som også trofast tager billeder af maven??

Jeg har altid synes det var lidt lala, fordi man nok ikke ville kunne se noget før et par uger før fødslen med alt det flomme jeg render rundt med men alligevel er jeg fristet af at følge udviklingen, og det er jo første graviditet og det hele er så spændende, så indtil videre har jeg taget et billede hver uge.

Jeg synes selv der er sket meget allerede, selvom jeg udemærket godt er klar over det er luft det hele

Jeg kan ikke passe mine bukser og almindelig Bh er mere, men vægten siger heldigvis -400 g. og har fra både gyn og læge fået at vide jeg hjertens gerne må tabe mig under graviditeten.

Har altid ment jeg aldrig ville lægge billeder op af maven herinde, men nu tager jeg springet og hopper ud, har endda også fået ansigt på mit profilbillede nu, så i kan se hvem i skriver med

Har fået lavet to collager her, så tag min mærkelige kropsform med et smil, for små bryster og for stor mås jep jep

jeg ser ingen "flomme" overhovedet.. jeg har ihvertfald mere end du har synes let man kan se der er sket noget.. tror jeg vil tage et par billeder senere, men det bliver så de første

Anmeld

1. april 2013

AnnaK89

Jeg gjorde fra uge 11.

Jeg vejede knap 74 kg da jeg blev gravid 2. gang og havde en ret flommet mave efter 1. graviditet, men man kunne tydeligt se ret hurtigt at jeg var gravid

Hun får lige et billede af min mave 10+4 - 2. gang
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2013

ano14316

BigHope13 skriver:

Hvor er du sej!!!

Men må sige jeg synes nu altså ikke at du er så stor som du får det til at lyde.

Jg selv tog ikke mave billeder, da jeg var/er rigtig flov over at jeg er overvægtig... Og det er ejg rigtig ked af idag, hvor jeg kun har ganske få billeder af mig som gravid.. 

Anmeld

1. april 2013

Laulund87

Du har en rigtig pæn mave og man kan sagtens se en udvikling!

Synes heller ikke du ser ret overvægtig ud

Anmeld

1. april 2013

BigHope13

Lotus86 skriver:

Jeg synes du har en fin lille mave, og synes bestemt ikke du ser særlig overvægtig ud.

åhh tusind tak, jeg er ellers svært overvægtig med en kampvægt på 111

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.