Billeder af maven, som overvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

Synes ikke du er overvægtig.. Du er sgu da smækker lækker..  Og sikke en fiiiiiiiin mave.. 

Ej tusind tak søde jeg er godt nok beæret over alle de flotte kommentarer der kommer man har jo svært ved selv at se det når man altid har været overvægtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Aabye

BigHope13 skriver:

Åh en flot mave begge gange håber min får samme form der ihvertfald ingen tvivl om det ren baby det der

Tak skal du have 

Der anden gang kom der en kæmpe ud af det.. 4635 gram og 56 cm lang.. Så synes jeg lige pludselig at de 11 kg jeg tog på var meget meget uskyldige :p især når moderkagen vejede 1000 gram 

Anmeld

2. april 2013

Juliekp

BigHope13 skriver:

Er der andre herinde, af den overvægtige type som også trofast tager billeder af maven??

Jeg har altid synes det var lidt lala, fordi man nok ikke ville kunne se noget før et par uger før fødslen med alt det flomme jeg render rundt med men alligevel er jeg fristet af at følge udviklingen, og det er jo første graviditet og det hele er så spændende, så indtil videre har jeg taget et billede hver uge.

Jeg synes selv der er sket meget allerede, selvom jeg udemærket godt er klar over det er luft det hele

Jeg kan ikke passe mine bukser og almindelig Bh er mere, men vægten siger heldigvis -400 g. og har fra både gyn og læge fået at vide jeg hjertens gerne må tabe mig under graviditeten.

Har altid ment jeg aldrig ville lægge billeder op af maven herinde, men nu tager jeg springet og hopper ud, har endda også fået ansigt på mit profilbillede nu, så i kan se hvem i skriver med

Har fået lavet to collager her, så tag min mærkelige kropsform med et smil, for små bryster og for stor mås jep jep

hav en fantastisk solrig 2 påskedag

Synes du har en rigtig fin mave og man kan virkelig se forskel fra start til nu Forresten tillykke med den lille spire i maven!

Anmeld

2. april 2013

BigHope13

Juliekp skriver:

Tusintatta

Synes du har en rigtig fin mave og man kan virkelig se forskel fra start til nu Forresten tillykke med den lille spire i maven!

Tusind tak

Anmeld

2. april 2013

emmaemilie

Synes godt nok også de 111 kg. sidder godt fordelt på dig! Man kan jo se den lille babybule og det hele!

Hjerteligt tillykke med den lille spire, i øvrigt!

Jeg vejer selv 110 kg., men er kun 164 høj, og AL vægten sidder desværre på maven. Så jeg ser nærmest højgravid ud.
Jeg prøver dog at dyrke det, og former min mave med graviditetstøj, så det ser nogenlunde pænt ud.

Jeg er selvfølgelig også en del længere end du, jeg er idag 17+3.

Du kan se billede her, taget 16+2.

16+2

Anmeld

2. april 2013

AnthonsMor

Jeg er selv svært overvægtig, startvægt inden graviditet var 97 kilo, og sluttede ud på 113 mener jeg..
Første billede er fra den dag jeg fandt ud af, at jeg var gravid og sidste er fra 36+0
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2013

BigHope13

emmaemilie skriver:

Synes godt nok også de 111 kg. sidder godt fordelt på dig! Man kan jo se den lille babybule og det hele!

Hjerteligt tillykke med den lille spire, i øvrigt!

Jeg vejer selv 110 kg., men er kun 164 høj, og AL vægten sidder desværre på maven. Så jeg ser nærmest højgravid ud.
Jeg prøver dog at dyrke det, og former min mave med graviditetstøj, så det ser nogenlunde pænt ud.

Jeg er selvfølgelig også en del længere end du, jeg er idag 17+3.

Du kan se billede her, taget 16+2.

16+2

Mange tak, jeg må sige at jeg nyder godt nok også at maven allerede begynder at tage form, og glæder mig til den ser rigtig gravid ud

Jeg kan desværre ikke se dit billede

Anmeld

2. april 2013

BigHope13

Martsbaby skriver:

Jeg er selv svært overvægtig, startvægt inden graviditet var 97 kilo, og sluttede ud på 113 mener jeg..
Første billede er fra den dag jeg fandt ud af, at jeg var gravid og sidste er fra 36+0

waw du ligner godt nok heller ikke en på 97 kg på det første billede, hold da op,
Og hvor så din mave bare dejlig ud, håber min bliver lige sådan

Anmeld

2. april 2013

emmaemilie

BigHope13 skriver:

Mange tak, jeg må sige at jeg nyder godt nok også at maven allerede begynder at tage form, og glæder mig til den ser rigtig gravid ud

Jeg kan desværre ikke se dit billede

Sådan.. Nu skulle billedet vist være til at se?

Jeg synes den her billedeupload-funktion er lidt smådårlig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2013

AnthonsMor

BigHope13 skriver:

waw du ligner godt nok heller ikke en på 97 kg på det første billede, hold da op,
Og hvor så din mave bare dejlig ud, håber min bliver lige sådan

Den blev rigtig flot rund rigtig hurtigt faktisk.. Du kan evt. se mine mavebilleder inde i mit galleri, tror jeg

Jeg har som dig lidt brede hofter, så jeg ser bedre ud fra siden end forfra hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.