Billeder af maven, som overvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2013

BigHope13

VIPpigen skriver:

Haha

Kender det alt for godt, derfor gik jeg på kur for 2 måneder siden, og har smidt 5 kg, det går meget langsomt, men følger den heller ikke helt til punkt og prikke. Har et mål jeg ikke have været nede på i MANGE år og glæder mig til målet er nået

det var godt... Så spammer du bare løst med billeder

5 kg er da flot det også bedst at tabe sig langsomt så der ikke så stor chance for at de kommer på igen, jeg har tabt mig 16 kg på 3 mdr for halvandet år siden, men de 6 kg er kommet på igen

når først jeg har født og jul samt nytår er overstået er min plan at give den en ordentlig skalle, skal bare ud og motionere og vil rigtig gerne ug og gå en del her allerede i graviditeten for at holde mig lidt igang og håbe der ikke kommer for mange kg på,

det bliver en super skøn følelse når du kommer i mål, og du kan godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

super det prøver jeg også på har heldigvis haft en chokoladelast som jeg bare får kvalme af, så den er der da heldigvis ikke mere
det straks værre med sodavand har en pepsi tilbage i køleskabet og ihh hvor jeg kan mærke det bliver en hård tid på afvending men det nytter bare ikke noget,
Jeg kan simplethen ikke lade det stå når det er i huset

jeg fik at vide ved lægen jeg maks måtte tage 9 kg på,
så det håber jeg at kunne holde mig på

hah, læg mærke til der ikke er ansigt på mine mave billeder tihi, jeg er total morgengrim på de billeder det er skrækkeligt, så der kommer ingen billeder med ansigt herfra lige forløbig, da min hud reagere med at slå ud til et kæmpe bumsekrater
Jeg håber der engang kommer et billede

He he, kvlame er ret god til at holde vægten nede, har også været medvirkende til at jeg ikke har væltet mig i mad og slik

Min diætist sagde sidst at man godt måtte drikke Pepsi Max og Cola Zero, så det gør jeg. Men egentlig ikke så meget. Har ikke haft lyst, mest fordi det smagte mærkeligt i starten af graviditeten

Ha ha, jeg er så totalt forfængelig, at jeg nægtet at blive fortograferet hvis jeg ikke synes jeg er bare nogenlunde pæn
Hvilket også resulterede i, at jeg havde vandfast mascara på, da jeg skulle sættes i gang med Daniel, for VILLE have mascara på, men ville ikke have sorte streger ned af kinderne

Anmeld

1. april 2013

channie-g

BigHope13 skriver:

Er der andre herinde, af den overvægtige type som også trofast tager billeder af maven??

Jeg har altid synes det var lidt lala, fordi man nok ikke ville kunne se noget før et par uger før fødslen med alt det flomme jeg render rundt med men alligevel er jeg fristet af at følge udviklingen, og det er jo første graviditet og det hele er så spændende, så indtil videre har jeg taget et billede hver uge.

Jeg synes selv der er sket meget allerede, selvom jeg udemærket godt er klar over det er luft det hele

Jeg kan ikke passe mine bukser og almindelig Bh er mere, men vægten siger heldigvis -400 g. og har fra både gyn og læge fået at vide jeg hjertens gerne må tabe mig under graviditeten.

Har altid ment jeg aldrig ville lægge billeder op af maven herinde, men nu tager jeg springet og hopper ud, har endda også fået ansigt på mit profilbillede nu, så i kan se hvem i skriver med

Har fået lavet to collager her, så tag min mærkelige kropsform med et smil, for små bryster og for stor mås jep jep

hav en fantastisk solrig 2 påskedag

da jeg læste din tekst havde jeg en forstille om hvor overvægtig en kvinde jeg skulle se et mavebilled og tænkte njaja jeg var jo selv overvægtig da jeg var gravid med min søn, men da jeg så så dit billed, seriøst søde du, SÅ OVERVÆGTIG ER DU JO HELLER IKKE:-) jeg synes det er super fint du ligge billeder ud a min babyhule uanset vægten så jeg glæder mig tiL at følge din mave frem over:-) god dag søde du:-) 

Anmeld

1. april 2013

BigHope13

Nessie skriver:

He he, kvlame er ret god til at holde vægten nede, har også været medvirkende til at jeg ikke har væltet mig i mad og slik

Min diætist sagde sidst at man godt måtte drikke Pepsi Max og Cola Zero, så det gør jeg. Men egentlig ikke så meget. Har ikke haft lyst, mest fordi det smagte mærkeligt i starten af graviditeten

Ha ha, jeg er så totalt forfængelig, at jeg nægtet at blive fortograferet hvis jeg ikke synes jeg er bare nogenlunde pæn
Hvilket også resulterede i, at jeg havde vandfast mascara på, da jeg skulle sættes i gang med Daniel, for VILLE have mascara på, men ville ikke have sorte streger ned af kinderne

Haha du lyder fuldstændig som mig, den må jeg lige huske når fødslen nærmer sig Haha
til tider er jeg meget forfængelig og andre gange er jeg bare total ligeglad. Kommer an på humør

jeg bryder mig slet ikke om light sodavand, men har med succes haft noget stående hjemme for så er der det eller intet og så det nemmere for mig at lade det helt stå

Anmeld

1. april 2013

BigHope13

channie-g skriver:

da jeg læste din tekst havde jeg en forstille om hvor overvægtig en kvinde jeg skulle se et mavebilled og tænkte njaja jeg var jo selv overvægtig da jeg var gravid med min søn, men da jeg så så dit billed, seriøst søde du, SÅ OVERVÆGTIG ER DU JO HELLER IKKE:-) jeg synes det er super fint du ligge billeder ud a min babyhule uanset vægten så jeg glæder mig tiL at følge din mave frem over:-) god dag søde du:-) 

Åh tusind tak
det varmer rigtig meget på selvtilliden, har dog en vægt på 111 kg og har sæt et billede mere inde for at man kan se jeg er en ret bred pige så i ikke tror det snyd det hele.

Jeg er ihvertfald ikke blevet skræmt af at ligge billederne op så der skal nok komme flere efterhånden som tiden går Tihi du må også have en skøn dag, du har ihvertfald gjort min bedre

Anmeld

1. april 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

Haha du lyder fuldstændig som mig, den må jeg lige huske når fødslen nærmer sig Haha
til tider er jeg meget forfængelig og andre gange er jeg bare total ligeglad. Kommer an på humør

jeg bryder mig slet ikke om light sodavand, men har med succes haft noget stående hjemme for så er der det eller intet og så det nemmere for mig at lade det helt stå

He he, og din mand synes garanteret at du er lidt skør

Du må bare have light sodavand stående, så er dén klaret, og s¨må man jo altså godt synde med måde en gang i mellem

Anmeld

1. april 2013

Laulund87

BigHope13 skriver:

åh tusind tak jeg bliver helt rørt her bag skærmen, det jo grænseoverskridende at ligge billeder op når man ikke selv er tilfreds og er svært overvægtig med en vægt på 111 kg, men jeg er selvfølge ret kraftig bygget, og derfor ret bred, det meste sidder på måsen og mine lår

Det ser man i hvert fald ikke på dine billeder Du kan godt være stolt af dem!

Anmeld

1. april 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
BigHope13 skriver:

Er der andre herinde, af den overvægtige type som også trofast tager billeder af maven??

Jeg har altid synes det var lidt lala, fordi man nok ikke ville kunne se noget før et par uger før fødslen med alt det flomme jeg render rundt med men alligevel er jeg fristet af at følge udviklingen, og det er jo første graviditet og det hele er så spændende, så indtil videre har jeg taget et billede hver uge.

Jeg synes selv der er sket meget allerede, selvom jeg udemærket godt er klar over det er luft det hele

Jeg kan ikke passe mine bukser og almindelig Bh er mere, men vægten siger heldigvis -400 g. og har fra både gyn og læge fået at vide jeg hjertens gerne må tabe mig under graviditeten.

Har altid ment jeg aldrig ville lægge billeder op af maven herinde, men nu tager jeg springet og hopper ud, har endda også fået ansigt på mit profilbillede nu, så i kan se hvem i skriver med

Har fået lavet to collager her, så tag min mærkelige kropsform med et smil, for små bryster og for stor mås jep jep

hav en fantastisk solrig 2 påskedag

Du er da fin. Hvis du synes du ser så slem ud, så skal jeg da ikke lægge billeder ud når jeg bliver gravid næste gang  

Anmeld

1. april 2013

Hailiesmom11

Synes det er en fin lille mave du har og fra den vinkel ser du ikke spor overvægtig ud..
Du kan lige få et par billeder af mig fra 2. Graviditet jeg vejede 88 og er 163 cm høj men det meste sidder på maven. .
Første billede 9+4
Andet billede 14+5
Tredje billede 7+5
Fjerde billede 12+4
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2013

Menne

Jeg synes, du ser super godt ud. Det er så skønt for mig at se dine billeder. Jeg vejer selv 100 kg og har det rigtig svært i forhold til min overvægt og graviditeten . Men dette indlæg har lige motiveret mig til at tage mit første mavebillede ( jeg er 5+5 i dag)...

Har du nogle gode råd til at passe på vægten? Jeg er så hundesulten hele tiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.