BigHope13 skriver:
super det prøver jeg også på
har heldigvis haft en chokoladelast som jeg bare får kvalme af, så den er der da heldigvis ikke mere 
det straks værre med sodavand
har en pepsi tilbage i køleskabet og ihh hvor jeg kan mærke det bliver en hård tid på afvending men det nytter bare ikke noget,
Jeg kan simplethen ikke lade det stå når det er i huset
jeg fik at vide ved lægen jeg maks måtte tage 9 kg på,
så det håber jeg at kunne holde mig på
hah, læg mærke til der ikke er ansigt på mine mave billeder tihi, jeg er total morgengrim på de billeder det er skrækkeligt, så der kommer ingen billeder med ansigt herfra lige forløbig, da min hud reagere med at slå ud til et kæmpe bumsekrater 
Jeg håber der engang kommer et billede

He he, kvlame er ret god til at holde vægten nede, har også været medvirkende til at jeg ikke har væltet mig i mad og slik 
Min diætist sagde sidst at man godt måtte drikke Pepsi Max og Cola Zero, så det gør jeg. Men egentlig ikke så meget. Har ikke haft lyst, mest fordi det smagte mærkeligt i starten af graviditeten 
Ha ha, jeg er så totalt forfængelig, at jeg nægtet at blive fortograferet hvis jeg ikke synes jeg er bare nogenlunde pæn 
Hvilket også resulterede i, at jeg havde vandfast mascara på, da jeg skulle sættes i gang med Daniel, for VILLE have mascara på, men ville ikke have sorte streger ned af kinderne 
Anmeld