Billeder af maven, som overvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Jeg synes du ser meget normal ud

Og man kan godt se at maven er begyndt at bule lidt

derudover vil jeg sige at man sagtens kan få en stor rund mave tidligt, selvom man vejer for meget.

Både med Daniel og denne gang har jeg udviklet en stor gravid mave, og ingen er i tvivl om at det er en baby, og ikke for mange kager  Begge maver var ikke til at skjule fra uge 10-12 stykker, om jeg så gik rundt i telt  

wow se normal ud, den kommentar havde jeg aldrig troet skulle komme om mig,

Jeg er ellers svært overvægtig med en vægt på 111 kg, har dog vejet så 121 så det da noget mindre men man har vel altid selv kritiske øjne

jeg er glad for at du og flere kan se en begyndene bulende mave, ihh hvor jeg dog frygtet at jeg ville få en graviditet hvor jeg bare så fed ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

pcoramt

BigHope13 skriver:

åhh tusind tak, jeg er ellers svært overvægtig med en kampvægt på 111

hvor høj er du? jeg tænker bare, jeg er en hel del større end dig og vægten (her hjemme) siger nu 104 kg.. men jeg er så os kun en lille skid på 168 cm ca.

Anmeld

1. april 2013

BigHope13

UnderStjernerne skriver:

Jeg har det på præcis samme måde. Jeg er også overvægtig og har i forvejen "mave", men jeg har altså alligevel taget billeder i uge fem og i uge 6  Synes det er spændende at følge udviklingen, og jeg har også fået store, ømme bryster lige pludseligt!  Har ellers altid haft små myggestik, men nu fylder de godt, selvom jeg kun er i 7. uge. Jeg lægger nok først billeder ind, når jeg kan se en forskel. Lige nu er maven bare tyk som den altid har været 

jeg tror også det er rigtig godt at have billederne, og det må være sjovt at kunne se tilbage på, lige pludselig tager det et gevaldigt ryk,

Ja de bryster det helt sygt, jeg droppede at gå med min almindelige bøjle bh for 2 uger siden( uge 7) så jeg har gået med nogle stramme toppe og sportsbh siden , men det sku ikke særlig rart for lygterne lyser jo i øst og vest evig og konstant efter jeg er blevet gravid, her aldrig aldrig haft så hårde dutter før haha

Jeg glæder mig til at se dine billeder når du engang tager skridtet

Anmeld

1. april 2013

Lotus86

BigHope13 skriver:

Det ses på ingen måde, og jeg er sikker på, at du nok skal få en lige så fin gravid mave som så mange andre

Anmeld

1. april 2013

BigHope13

pcoramt skriver:

jeg ser ingen "flomme" overhovedet.. jeg har ihvertfald mere end du har synes let man kan se der er sket noget.. tror jeg vil tage et par billeder senere, men det bliver så de første

så bare vent til jeg tager tøjet af HAHAH så skal du få rigeligt flomme at se, men sjovt nok når jeg er så oppustet om aftenen så maven bare knaldhård ude i siderne

det helt sjovt at se den forandring der bare er sket på 5 uger, åh altså,
synes du skal igang med billederne og nu der jo to så der skal nok hurtigt ske fremskridt ved dig

Anmeld

1. april 2013

BigHope13

AnnaKJ skriver:

Jeg gjorde fra uge 11.

Jeg vejede knap 74 kg da jeg blev gravid 2. gang og havde en ret flommet mave efter 1. graviditet, men man kunne tydeligt se ret hurtigt at jeg var gravid

Hun får lige et billede af min mave 10+4 - 2. gang

wow en fin mave

der ihvertfald ingen tvivl om at det er en gravid en af slagsen der, og hold da op det tidligt, men det går vel også hurtigere anden gang

Anmeld

1. april 2013

BigHope13

ano14316 skriver:

Hvor er du sej!!!

Men må sige jeg synes nu altså ikke at du er så stor som du får det til at lyde.

Jg selv tog ikke mave billeder, da jeg var/er rigtig flov over at jeg er overvægtig... Og det er ejg rigtig ked af idag, hvor jeg kun har ganske få billeder af mig som gravid.. 

tusind tak
synes ellers ikke selv jeg har smurt så tykt på, jeg vejer alligevel noget over 100 kg men jeg er meget kraftig og bred idet, men det jo super skønt at få sådan nogle dejlige kommentarer, så tør jeg godt ligge flere op efterfølgende.

det er præcis de samme tanker jeg har gået med, det jo i forvejen ikke særlig fedt at se billeder af sig selv når man ikke er glad for sin krop, men var så bange for at ville fortryde det så jeg gik bare igang, og nu håber jeg at jeg kan overholde det.

Anmeld

1. april 2013

BigHope13

Laulund87 skriver:

Du har en rigtig pæn mave og man kan sagtens se en udvikling!

Synes heller ikke du ser ret overvægtig ud

åh tusind tak jeg bliver helt rørt her bag skærmen, det jo grænseoverskridende at ligge billeder op når man ikke selv er tilfreds og er svært overvægtig med en vægt på 111 kg, men jeg er selvfølge ret kraftig bygget, og derfor ret bred, det meste sidder på måsen og mine lår

Anmeld

1. april 2013

VIPpigen

BigHope13 skriver:

Hvor pokker gemmer du dem, jeg vejer mindre end dig, men syntes bestemt jeg er tykkere på både røv og mave...... Og jeg er ikke en gang gravid........

JEG syntes du har en fin babyhule, og du skal nok blive synligt gravid, glæder mig til at følge den voksende mave 

Anmeld

1. april 2013

BigHope13

pcoramt skriver:

hvor høj er du? jeg tænker bare, jeg er en hel del større end dig og vægten (her hjemme) siger nu 104 kg.. men jeg er så os kun en lille skid på 168 cm ca.

jeg er 172 men jeg er meget meget bred, brede skulder og hofter, så ved ikke om det er derfor det hele måske ser anderledes ud.
de billeder jeg har set af dig, der synes jeg altså ikke du ser så stor ud igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.