Daniels bamse stjålet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2013

B&J

KittyCatta skriver:

Bamsen fra LuvDog koster kun 145 kr. Det er selvfølgelig lidt dyrere end det I gav for den første.

jaaa men det var også med forsendelse med post danmark også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

KittyCatta

B&J skriver:

jaaa men det var også med forsendelse med post danmark også

Prisen her er inkl. forsendelse fra England også. Uden forsendelse koster bamsen knap 93 kr.

Anmeld

31. marts 2013

Kløver

B&J skriver:

der er en mere der har spurgt jeg vil vildt gerne, men jeg skal lige som om vi kan selv, for jeg syntes at over 200kr næsten for den bamse bliver lige lovlig meget for den første fordi den var rest salg gav vi 35kr for hihihihihi

Selve bamsen koster 71 kr i danske, men ved ikke hvad fragt ville være for at sende den herfra og op til dig

Anmeld

31. marts 2013

Gittemor09

B&J skriver:

jamen jeg har lavet en bruger det var nemt... men så skal man bestille den og der er 3 muligheder ang med deres post det forstår jeg ikke så er der noget der hedder paypal og det skulle gøre det mere sikkert pyhh håber min kæreste kan finde ud af det iaften når daniel er kommet iseng

paypal er en sikker måde og betale på, så man altid kan få sine penge tilbage...

dba er også begyndt med denne betalingsmåde, så hvis man bliver snydt kan man altid hive pengene tilbage...

og levering ville jeg bare vælge den billigste

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Gittemor09 skriver:

paypal er en sikker måde og betale på, så man altid kan få sine penge tilbage...

dba er også begyndt med denne betalingsmåde, så hvis man bliver snydt kan man altid hive pengene tilbage...

og levering ville jeg bare vælge den billigste

okay mange tak det skal vi se på i aften for kunne være dejligt at få den igen

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Maja84 skriver:

Selve bamsen koster 71 kr i danske, men ved ikke hvad fragt ville være for at sende den herfra og op til dig

det må jeg lige se på. nu må vi prøve på ebay og se om vi kan finde ud af det nye univers hihihiihhi. ville ønske jeg var lidt beder til det

Anmeld

31. marts 2013

B&J

KittyCatta skriver:

Prisen her er inkl. forsendelse fra England også. Uden forsendelse koster bamsen knap 93 kr.

nåå okay... ja men må finde ud af det på den ene eller den anden måde... hvis jeg ikke selv finder ud af det  i aften kan jeg se der er en masse vidunderlige personer her på baby der vil hjælpe

Anmeld

31. marts 2013

Gittemor09

B&J skriver:

okay mange tak det skal vi se på i aften for kunne være dejligt at få den igen

jamen det var da så lidt

Anmeld

31. marts 2013

Kløver

B&J skriver:

det må jeg lige se på. nu må vi prøve på ebay og se om vi kan finde ud af det nye univers hihihiihhi. ville ønske jeg var lidt beder til det

Har ikke selv prøvet eBay, og du må sige til hvis det er, har vist lidt forelsket mig i at min Daniel også skal have sådan en bamse, tror lige det er ham

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Maja84 skriver:

Har ikke selv prøvet eBay, og du må sige til hvis det er, har vist lidt forelsket mig i at min Daniel også skal have sådan en bamse, tror lige det er ham

Jaaa det skal jeg nok ja det er nemlig også daniel. han gik med den i hånden hele vejen op i netto og tilbage og han havde en hunde pose med til den så han kunne samle op efter den fordi hvis den nu lige skulle tisse eller lave lort hihihihhihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.