Daniels bamse stjålet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2013

TNBC

B&J skriver:

Jep. men ved ikke hvordan jeg bestiller den

Det er så svært vil jeg tro. Kender du ikke en der kan engelsk der kan hjælpe dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

Sørens

B&J skriver:

hvad er det jeg skrev. den havde blåt halsbånd og line til og den sad nærmest på numsen jeg har været der inde på den side og de har den men kan ikke engelsk og ved ikke hvordan man bestiller på sådan en side

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at bestille den hvis du synes det er for svært/mærkeligt/risikabelt .....jeg vil endda lægge ud for den og når den så kommer kunne vi aftale at du sætter nogle penge ind til mig på min konto og så sender jeg den fluks med postdanmark! Så skal vi bare være HELT enige om hvilken bamse det er!

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Yurie skriver:

Det er så svært vil jeg tro. Kender du ikke en der kan engelsk der kan hjælpe dig?

jo, men han har aldrig handlet via andet ind danske sider og er også bange for lige som mig at gøre noget forkert så man bliver ved med at få regninger ind af døren eller det bliver 3-4 gange så dyrt

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Sørens skriver:

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at bestille den hvis du synes det er for svært/mærkeligt/risikabelt .....jeg vil endda lægge ud for den og når den så kommer kunne vi aftale at du sætter nogle penge ind til mig på min konto og så sender jeg den fluks med postdanmark! Så skal vi bare være HELT enige om hvilken bamse det er!

EJ VIL DU!!!!!

hvor er du kanon sød det vil jeg rigtigt rigtig gerne

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Gittemor09 skriver:

http://viewitem.eim.ebay.dk/collie-puppy-dog-standing-with-lead-soft-toy-from-keel-toys-26cm-new-SD4224-C/360608034685/item

ej hvor godt hvordan handler man på ebay er det som alm??? når det nu er danske kr

Anmeld

31. marts 2013

Gittemor09

B&J skriver:

ej hvor godt hvordan handler man på ebay er det som alm??? når det nu er danske kr

yepp.... det er faktisk ligesom en online butik...

man indbetaler pengene, får en kvittering, og de sender varen

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Maja84 skriver:

http://www.beales.co.uk/Cuddly-Toys-Characters/Kee l-Standing-Dog-on-Lead-soft-toy/19342

Er det sådan en her ?

jep. vi er ved at finde ud af hvordan den kommer hjem til mig når jeg ikke er så god til at den engelsk pjat  hihihihihi

Anmeld

31. marts 2013

Bella89

min datter har en der ser lidt ud som den, med halsbånd og snor i samme farve hundes hund er dog en slædehund.
- men de kunne fås i mange andre raser der hvor vi købte den.

Legoland - inde i deres cowboy land i deres mange butikker, men er ved ikke om den er der endnu, den var der sidste år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.