Daniels bamse stjålet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2013

Kløver

Hvor frækt

Måske nogle vil hjælpe, du bor desværre langt væk i forhold til at kunne hjælpe dig, ellers ville jeg gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

Team Putte

B&J skriver:

åhh hvor er det bare træls når han næsten lige har fået den og folk ikke kan holde deres finger for sig selv

Har du overvejet om det måske kan hjælpe at hænge sedler op i nabolaget? det kan jo være ungerne er kommet hjem med den og ik kan huske hvor den er taget fra og så har forældrene jo ik mange muligheder for at  den tilbage..tilbage.. 

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Maja84 skriver:

Hvor frækt

Måske nogle vil hjælpe, du bor desværre langt væk i forhold til at kunne hjælpe dig, ellers ville jeg gerne

mange tak håber jeg også, har slået den op på facebook måske dem der tog den ser den kunne da være dejligt hvis det var de ville aflevere den tilbage

Anmeld

31. marts 2013

TNBC

B&J skriver:

nej desværre den havde blå line med også er så glad for i vil hjælpe

Du mener snoren? For hvad med bare at købe en i en dyrebutik?

Anmeld

31. marts 2013

Sørens

B&J skriver:

næste den har ingen halsbånd og line

Jo... "Trägt blaues Halsband" iført blåt halsbånd...men nej ikke line eller navneskilt

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Team Putte skriver:

Har du overvejet om det måske kan hjælpe at hænge sedler op i nabolaget? det kan jo være ungerne er kommet hjem med den og ik kan huske hvor den er taget fra og så har forældrene jo ik mange muligheder for at  den tilbage..tilbage.. 

ja har overvejet den men lige pt har jeg slået den op på min facebook og håber folk vil dele den..... men måske er det også rimelig meget for en bamse men det er så træls

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Yurie skriver:

Du mener snoren? For hvad med bare at købe en i en dyrebutik?

de har ikke sådan en hund. og det var jo en der var med ja line/hundesnor er nu det samme

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Sørens skriver:

Jo... "Trägt blaues Halsband" iført blåt halsbånd...men nej ikke line eller navneskilt

hvad er det jeg skrev. den havde blåt halsbånd og line til og den sad nærmest på numsen jeg har været der inde på den side og de har den men kan ikke engelsk og ved ikke hvordan man bestiller på sådan en side

Anmeld

31. marts 2013

TNBC

B&J skriver:

hvad er det jeg skrev. den havde blåt halsbånd og line til og den sad nærmest på numsen jeg har været der inde på den side og de har den men kan ikke engelsk og ved ikke hvordan man bestiller på sådan en side

http://www.luvdogs.co.uk/products/Keel-Toys-Standi ng-Border-Collie-Dog-with-Lead-30cm.html

Den er her

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Yurie skriver:

http://www.luvdogs.co.uk/products/Keel-Toys-Standi ng-Border-Collie-Dog-with-Lead-30cm.html

Den er her

Jep. men ved ikke hvordan jeg bestiller den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.