Daniels bamse stjålet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.880 visninger
75 svar
16 synes godt om
31. marts 2013

B&J

Hej alle i skønne kvinder...

NU håber jeg virkelig i kan hjælpe mig, Daniel havde fået en sød hundebamse af min søster den havde halsbånd og tyr med sig en helt blød bamse, men idag da den er med ude i haven stiller han den på vores græsplæne foran og ak ja vi går over bag ved da vi kommer over igen er den væk

jeg er super ked af det fordi han holde så meget af den og fordi han kunne gå tur med den som han sagde selv om den svævede over jorden, vi har købt den i en legetøjsbutik hvor der var rest lager så ved slet ikke om man kan få den mere.... men hvis nogle kan hjæpe må de gerne jeg vil se om jeg evt kan finde ud af mærket på den

MANGE KNUS HER FRA

KEEL TOYS hedder mærket

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

Gittemor09

B&J skriver:

Hej alle i skønne kvinder...

NU håber jeg virkelig i kan hjælpe mig, Daniel havde fået en sød hundebamse af min søster den havde halsbånd og tyr med sig en helt blød bamse, men idag da den er med ude i haven stiller han den på vores græsplæne foran og ak ja vi går over bag ved da vi kommer over igen er den væk

jeg er super ked af det fordi han holde så meget af den og fordi han kunne gå tur med den som han sagde selv om den svævede over jorden, vi har købt den i en legetøjsbutik hvor der var rest lager så ved slet ikke om man kan få den mere.... men hvis nogle kan hjæpe må de gerne jeg vil se om jeg evt kan finde ud af mærket på den

MANGE KNUS HER FRA

har du evt. et billede af den?

der findes jo uendelige hundebamser måske det kunne hjælpe lidt...

Anmeld

31. marts 2013

Carina:-)

Har du evt et billede?

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Gittemor09 skriver:

har du evt. et billede af den?

der findes jo uendelige hundebamser måske det kunne hjælpe lidt...

nu er der langt billede på og navn på legetøjet men kan kun finde den i udlandet

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Carina:-) skriver:

Har du evt et billede?

nu er der langt billede på og navn på legetøjet men kan kun finde den i udlandet

Anmeld

31. marts 2013

Gittemor09

B&J skriver:

men er det så ikke bare og bestille en hjem fra dem?? eller??

det kan umuligt være for dyrt...

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Gittemor09 skriver:

men er det så ikke bare og bestille en hjem fra dem?? eller??

det kan umuligt være for dyrt...

jamen må ærlig indrømme jeg ved ikke hvad jeg skal for har aldrig gjord det før og vil ikke snydes via den vej

Anmeld

31. marts 2013

Gittemor09

B&J skriver:

jamen må ærlig indrømme jeg ved ikke hvad jeg skal for har aldrig gjord det før og vil ikke snydes via den vej

nej, det forstår jeg såsandelig godt... men hvis det er en butik hvor man kan bruge alle slags kort burde de jo ikke kunne snyde folk... så vil du jo altid få en kvittering tænker jeg...

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Gittemor09 skriver:

nej, det forstår jeg såsandelig godt... men hvis det er en butik hvor man kan bruge alle slags kort burde de jo ikke kunne snyde folk... så vil du jo altid få en kvittering tænker jeg...

jaaa men når jeg heller ikke kan engelsk så er der skisme lidt problemer for hvis jeg skal læse alle reglerne igennem, kunne jo være nogle viste om de havde den i deres butik et eller andet sted

Anmeld

31. marts 2013

Gittemor09

B&J skriver:

jaaa men når jeg heller ikke kan engelsk så er der skisme lidt problemer for hvis jeg skal læse alle reglerne igennem, kunne jo være nogle viste om de havde den i deres butik et eller andet sted

nej, det forstår jeg godt...

har prøvet og google lidt rundt... men kan også kun finde udenlandske desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.