Daniels bamse stjålet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2013

Kløver

B&J skriver:

Jaaa det skal jeg nok ja det er nemlig også daniel. han gik med den i hånden hele vejen op i netto og tilbage og han havde en hunde pose med til den så han kunne samle op efter den fordi hvis den nu lige skulle tisse eller lave lort hihihihhihihi

Åh hvor sødt, ja så må du lige til hvis det er, for bliver jeg da nød til at bestille en hjem til Daniel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

B&J

Maja84 skriver:

Åh hvor sødt, ja så må du lige til hvis det er, for bliver jeg da nød til at bestille en hjem til Daniel

jaaaa. og den passede så godt for hver gang vi var ude og gå siger han mor der ligger ader, de skal samle op i posen jaa han har jo helt ret

hvornår skal du bestille hvis det er ??? så jeg lige har en frist

Anmeld

31. marts 2013

Kløver

B&J skriver:

jaaaa. og den passede så godt for hver gang vi var ude og gå siger han mor der ligger ader, de skal samle op i posen jaa han har jo helt ret

hvornår skal du bestille hvis det er ??? så jeg lige har en frist

Hvor lang tid vil du gerne have, kan godt vente lidt hvis det er

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Maja84 skriver:

Hvor lang tid vil du gerne have, kan godt vente lidt hvis det er

lige til på tirsdag så giver jeg svar jeg skal lige ned og spøre i den rast legetøj om de evt bare har 1 bare en enkelt hihihihihih for der var nemlig ikke flere da vi købt den vi købte desværre så chancen er lille men skal lige prøve

Anmeld

31. marts 2013

Kløver

B&J skriver:

lige til på tirsdag så giver jeg svar jeg skal lige ned og spøre i den rast legetøj om de evt bare har 1 bare en enkelt hihihihihih for der var nemlig ikke flere da vi købt den vi købte desværre så chancen er lille men skal lige prøve

Det er helt ok var jo også nemmere for jer, ellers vil jeg gerne bestille en ekstra og sende til jer

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Maja84 skriver:

Det er helt ok var jo også nemmere for jer, ellers vil jeg gerne bestille en ekstra og sende til jer

jaaa så er jeg fri for alt det jeg ikke kan finde ud af

Anmeld

31. marts 2013

Sørens

B&J skriver:

Kan se du har fået en masse gode råd og hjælp siden sidst jeg var på! Men du må endelig skrive til mig hvis jeg skal købe for dig ikke?

Håber I får fat i den snart, med eller uden min hjælp!

Anmeld

31. marts 2013

Kløver

B&J skriver:

He he ja du skriver bare lige tirsdag hvad det bliver til

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Sørens skriver:

Kan se du har fået en masse gode råd og hjælp siden sidst jeg var på! Men du må endelig skrive til mig hvis jeg skal købe for dig ikke?

Håber I får fat i den snart, med eller uden min hjælp!

det lover jeg dig virkelig for syntes han skal have den men nu giver jeg lige en sidse chance og ser om der er en mere nede i butikken håber af hele mit hjerte.... men tror det ikke...

syntes det er så sødt af jer her inde

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Maja84 skriver:

He he ja du skriver bare lige tirsdag hvad det bliver til

det lover jeg dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.